Πως και γιατί θα αυξηθούν οι μισθοί των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο

blog


Η επαναλειτουργία των ξενοδοχείων παγκοσμίως που επηρέασε η πανδημία και η αυξητική ζήτηση για τουρισμό οδήγησε πολλούς επαγγελματίες του τουρισμού να προσπαθούν να στελεχώσουν επειγόντως τις επιχειρήσεις τους καθώς πολλοί πρώην εργαζόμενοι αποχώρησαν από τον συγκεκριμένο κλάδο την περίοδο της κρίσης του Covid .

Το αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και την φετινή σαιζόν ήταν η αύξηση των μισθών καθώς οι εργοδότες προσπαθούν να δελεάσουν τους εναπομείναντες εργαζομένους με οποίο τρόπο μπορούν κάτι το οποίο αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρονιά

., Πως και γιατί θα αυξηθούν οι μισθοί των εργαζομένων στον τουριστικό κλάδο

Σε αυτό το σημείο θα αναλύσουμε τον νόμο που χρησιμοποιούν κατά κόρον οικονομολόγοι σε όλο τον κόσμo ,. τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης.Η προσφορά και η ζήτηση είναι έννοιες ποσοτικές που αφορούν δύο ανθρώπινες ομάδες: στην παρούσα φάση τους ξενοδόχους που διαμορφώνουν με τις κρατήσεις τους τη ζήτηση εργαζομένων , και τους εργαζόμενους που καθορίζουν την προσφορά. Η ζήτηση μιας υπηρεσίας είναι η επιθυμία του ξενοδόχου να προσλάβει εργαζόμενους με συγκεκριμένο μισθό  και ορισμένη χρονική περίοδο. Η προσφορά εκφράζει την επιθυμία του εργαζόμενου να προσφέρει τις υπηρεσίες του με συγκεκριμένο αυξητικό σε σχέση με άλλα χρόνια μισθό καθώς η ζήτηση για εργαζόμενους είναι μεγάλη .

Βέβαια θα πρέπει να τονίσουμε ότι είναι ασαφές εάν η ισχυρή ανάπτυξη στον τουρισμό και τη φιλοξενία θα συνεχιστεί φέτος και αυτός είναι ο λόγος ότι οι πρώην εργαζόμενοι είναι διστακτικοί στο να επανέλθουν σε έναν κλάδο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή λόγω του Covid

Μια έρευνα από την Joblist διαπίστωσε ότι περίπου το 39% των πρώην εργαζομένων φιλοξενίας δεν σκέφτονταν να επιστρέψουν στη βιομηχανία. Για να βοηθήσουν στην προσέλκυση νέων εργαζομένων, οι εργοδότες που αγωνίζονται να προσλάβουν αύξησαν τις αμοιβές

Η έλλειψη προσωπικού ενισχύεται και από την άρνηση της νέας γενιάς να σπουδάσουν ξενοδοχειακά τα τελευταία χρόνια καθώς εκτός του ότι οι μισθοί δεν ήταν δελεαστικοί, τους νεκρούς μήνες οι εκάστοτε κυβερνώντες δεν επιδοτούσαν την ανεργία στον κλάδο

Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining εκπαιδευση
Uncategorized
sarras

Το 80% των θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία δεν δημοσιέυονται ποτέ. Τι είναι το Hidden Job Market η αλλιώς κρυφή αγορά εργασίας;

Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας στις οποίες δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση. Το 80% των θέσεων εργασίας δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδίκτυο. Αυτή η στατιστική πραγματικότητα αποτελεί ένα αναπόφευκτο κομμάτι της σύγχρονης αναζήτησης εργασίας. Σκεφτείτε για λίγο

Διάβασε το άρθρο
multitasking, efficiency, time management-2840792.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Ο Κλειδί-Ρόλος των Middle Managers στην Επιτυχία των Ξενοδοχείων: Αναδεικνύοντας την Κρίσιμη Συνεισφορά των Middle Managers στην Επιτυχία

Τα ξενοδοχεία αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας καταλύματα και υπηρεσίες σε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο. Η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και ένας από τους σημαντικότερους είναι η αποτελεσματική διαχείριση. Στο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top