Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

Σχέδιο χωρίς τίτλο (2)

Ενώ πολλοί ταξιδιώτες απολαμβάνουν τη χρήση του TripAdvisor για να αναζητήσουν κριτικές για ξενοδοχεία και εκδρομές, οι εργαζόμενοι του τουριστικού κλάδου έχουν λόγο να φοβούνται τον δημοφιλή ιστότοπο και τις μη επαληθευμένες κριτικές του. Στην πραγματικότητα πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί η έχουν γίνει στόχος επίπληξης στον χώρο που εργάζονται λόγω των κακών κριτικών και ας δούμε μερικά παραδείγματα

Στην Ρόδο σε εστιατόριο αφού είχε γραφτεί ένα κακό σχόλιο για το κακό σέρβις υπήρξε έντονη λογομαχία μεταξύ ενός εκ των ιδιοκτήτων και των σερβιτόρων το οποίο οδήγησε απομάκρυνση των 5 ατόμων που εργαζόταν σε αυτό,θα θέλαμε εδώ να αναφέρουμε οτι ο συγκεκριμένος συντάκτης της κριτικής είχε καταχωρήσει 18 ακόμα κριτικές στην ιστοσελίδα για διάφορα εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Ευρώπη και όλες οι κριτικές ήταν κακές

Πρώην μπάρμαν στην Αμερική για σχεδόν 17 χρόνια, απολύθηκε αφού ήταν ο στόχος μιας κριτικής στο TripAdvisor.”Δεν έχω ακούσει ποτέ για κανέναν να στοχεύεται συγκεκριμένα και να απολύεται από μια κριτική στο TripAdvisor”, δήλωσε στα τοπικά μέσα . “Θέλω να αποτρέψω αυτό να συμβεί σε κανέναν στο μέλλον.”

.

Στην Ιταλία σε γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο λίγο πριν την έλευση του Covid προχώρησαν οι εργαζόμενοι σε στάση εργασίας.Ο λόγος ήταν ότι ασκούνταν υπερβολική ψυχολογική πίεση από την διεύθυνση μετά από συνεχιζομενες κακές κριτικές στο Tripadvisor , μάλιστα οι εργαζόμενοι τόνισαν κατά την διάρκεια της διαμαρτυρίας τους ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δεχτούν κακές κριτικές ,έχουν όμως πρόβλημα να δέχονται μη επαληθευμενες κακές κριτικές.Και για την ιστορία. Οι 413 κριτικές των τελευταίων 13 ετών ήταν τέλειες και σε έναν μηνά δέχτηκαν 28 κακές κριτικές που τους έκανε να υποψιαστούν οτι κάτι δεν πάει καλά και αδίκως δέχονται την πίεση από την διεύθυνση

Kαλώς ή κακώς τα σχόλια στο διαδίκτυο είναι η νέα πραγματικότητα, καθώς πλέον οι καταναλωτές τα συμβουλεύονται,άποψη της Hoteltraining είναι οτι καλό είναι να υπάρχουν κριτικές καθώς μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες όμως να είναι 100% επαληθευμένες

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    papadakispaul

    Πώς να εντυπωσιάσετε σε μια συνέντευξη μέσω Video Call

    Στα ξενοδοχεία πλέον οι «παραδοσιακές» συνεντεύξεις έχουν αντικατασταθεί με τη συνέντευξη μέσω νέων τεχνολογιών και το Video Call είναι ο πρωταγωνιστής. Η Hoteltraining.gr σας δείχνει τους τρόπους ώστε να ξεχωρίσετε σε μια Online συνέντευξη. Επαγγελματική Παρουσία Στο σπίτι οπου και

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    Vassilios Canellos

    Συμβουλές για να πετύχεις ένα καλύτερο service στο εστιατόριο.

    Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos Πολλές φορές αναρωτιέσαι, πως θα μπορούσες να γίνεις καλύτερος σερβιτόρος. Τι διαφορά έχει από εσένα ο συνάδελφος σου, ο οποίος βγάζει καλύτερα tips, λαμβάνει θετικές αξιολογήσεις στο internet με το όνομα του και χαίρει εκτίμησης από

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Digital detox. Προορισμοί που δεν επιτρέπουν την χρήση κινητού τηλεφώνου ακόμα και Wifi.

    Σε πόσους απο εμάς δεν έχει τύχει να είμαστε διακοπές σε μια παραλία η σε μια πισίνα και να υπάρχει ένας φωνακλάς που να μιλάει αδιάκοπα στο τηλέφωνο του χώρίς να τον ενδιαφέρει εαν ενοχλεί τους τριγύρω του. Μια πρόσφατη

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top