Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

χωρίς τίτλο 2

Ενώ πολλοί ταξιδιώτες απολαμβάνουν τη χρήση του TripAdvisor για να αναζητήσουν κριτικές για ξενοδοχεία και εκδρομές, οι εργαζόμενοι του τουριστικού κλάδου έχουν λόγο να φοβούνται τον δημοφιλή ιστότοπο και τις μη επαληθευμένες κριτικές του. Στην πραγματικότητα πολλοί εργαζόμενοι έχουν απολυθεί η έχουν γίνει στόχος επίπληξης στον χώρο που εργάζονται λόγω των κακών κριτικών και ας δούμε μερικά παραδείγματα

Στην Ρόδο σε εστιατόριο αφού είχε γραφτεί ένα κακό σχόλιο για το κακό σέρβις υπήρξε έντονη λογομαχία μεταξύ ενός εκ των ιδιοκτήτων και των σερβιτόρων το οποίο οδήγησε απομάκρυνση των 5 ατόμων που εργαζόταν σε αυτό,θα θέλαμε εδώ να αναφέρουμε οτι ο συγκεκριμένος συντάκτης της κριτικής είχε καταχωρήσει 18 ακόμα κριτικές στην ιστοσελίδα για διάφορα εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Ευρώπη και όλες οι κριτικές ήταν κακές

Πρώην μπάρμαν στην Αμερική για σχεδόν 17 χρόνια, απολύθηκε αφού ήταν ο στόχος μιας κριτικής στο TripAdvisor.”Δεν έχω ακούσει ποτέ για κανέναν να στοχεύεται συγκεκριμένα και να απολύεται από μια κριτική στο TripAdvisor”, δήλωσε στα τοπικά μέσα . “Θέλω να αποτρέψω αυτό να συμβεί σε κανέναν στο μέλλον.”

., Επίπληξη ακόμα και απόλυση λόγω…κακής κριτικής στο Tripadvisor

Στην Ιταλία σε γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο λίγο πριν την έλευση του Covid προχώρησαν οι εργαζόμενοι σε στάση εργασίας.Ο λόγος ήταν ότι ασκούνταν υπερβολική ψυχολογική πίεση από την διεύθυνση μετά από συνεχιζομενες κακές κριτικές στο Tripadvisor , μάλιστα οι εργαζόμενοι τόνισαν κατά την διάρκεια της διαμαρτυρίας τους ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δεχτούν κακές κριτικές ,έχουν όμως πρόβλημα να δέχονται μη επαληθευμενες κακές κριτικές.Και για την ιστορία. Οι 413 κριτικές των τελευταίων 13 ετών ήταν τέλειες και σε έναν μηνά δέχτηκαν 28 κακές κριτικές που τους έκανε να υποψιαστούν οτι κάτι δεν πάει καλά και αδίκως δέχονται την πίεση από την διεύθυνση

Kαλώς ή κακώς τα σχόλια στο διαδίκτυο είναι η νέα πραγματικότητα, καθώς πλέον οι καταναλωτές τα συμβουλεύονται,άποψη της Hoteltraining είναι οτι καλό είναι να υπάρχουν κριτικές καθώς μας κάνουν καλύτερους επαγγελματίες όμως να είναι 100% επαληθευμένες

dubai, burj al arab, sails a ship-939844.jpg
Uncategorized
sarras

To Dubai με 13.000 εστιατόρια και καφέ, έχει καθιερωθεί πλέον ως ένας εμπνευσμένος γαστρονομικός προορισμός

Το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι βάζει τον επισιτιστικό κλάδο στο επίκεντρο της τουριστικής ανάπτυξης της πόλης του Dubai στην εναρκτήρια έκθεση Dubai Gastronomy Industry Report Το Gastronomy Report το οποίο θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση επιβεβαιώνει τις καταναλωτικές

Διάβασε το άρθρο
chef, dishes, restaurant-5993951.jpg
Uncategorized
Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου και οι 4 κύριες πηγές δαπανών

Η κατανόηση και ο έλεγχος των 4 πιο βασικών πηγών κόστους ενός εστιατορίου θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν το αποτέλεσμα τους. Μία από τις κύριες προκλήσεις της λειτουργίας ενός εστιατορίου είναι η κατανόηση και η διαχείριση των διαφόρων δαπανών

Διάβασε το άρθρο
restaurant, furniture, interiors-1837150.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Πώς ένα ξενοδοχείο έπληξε ανεπανόρθωτα τη φήμη του…

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν επιχειρήσεις που δεν αντιλαμβάνονται ότι το περιβάλλον έχει αλλάξει. Οι εταιρείες αυτές “κλείνουν τα μάτια’’ στην παντοδυναμία των social media και φυσικά των sites που φιλοξενούν κριτικές. Εξακολουθούν να λειτουργούν με όρους που ίσχυαν πριν 20

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top