Τι έκανε ξενοδοχείο στο Μεξικό για να σπάει τον πάγο…

Hotel

Τα καρτελάκια με τα ονόματα του προσωπικού, έχουν διάφορα πλεονεκτήματα, καθώς μέσα από αυτά ενθαρρύνεται η αναφορά για προβλήματα και η λύση τους γίνεται εφικτή (π.χ. «με εξυπηρέτησε ο τάδε…»), αναγνωρίζεται η προσπάθεια (π.χ. «όλοι τους ήταν υπέροχοι, αλλά ο τάδε ήταν αυτός που ξεχώρισε») και τέλος κρατάει το προσωπικό σε εγρήγορση, καθώς γνωρίζει ότι είναι πλέον αναγνωρίσιμο και το αποτρέπει από το να πράξει κάτι μη θεμιτό.

, Τι έκανε ξενοδοχείο στο Μεξικό για να σπάει τον πάγο…

Αναμφίβολα, το μεγαλύτερο ίσως όφελός τους είναι ότι λειτουργούν ως conversation starters, κοινώς θέτουν τις βάσεις για να ”σπάσει ο πάγος” και να καλλιεργηθούν δεσμοί ανάμεσα στο προσωπικό και τους επισκέπτες.

Σε ένα ξενοδοχείο στο Μεξικό, υιοθετήθηκε μια πρωτοποριακή -και πιο ανθρώπινη- προσέγγιση: στα καρτελάκια δεν αναγραφόταν μόνο το όνομα ή η καταγωγή του υπαλλήλου (απαντάται σε αρκετά ξενοδοχεία του εξωτερικού: αφενός ο ντόπιος θα ξέρει αρκετά μυστικά για να διαμοιραστεί, αφετέρου ο «ξένος» μπορεί να έχει κοινή καταγωγή με τον επισκέπτη), αλλά και το πάθος του καθενός. 

«My passion is my family» έγραφε το καρτελάκι ενός,  «My passion is soccer» ενόςάλλου, «My passion is fishing», ενός τρίτου. Πράγματι, αρκετοί από αυτούς έπιαναν κουβέντα με τους επισκέπτες, που συχνά μοιράζονταν τις ίδιες αξίες, ενδιαφέροντα και ιδανικά.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top