Νέο βιβλίο -Hotel Concierge,Ολα όσα Χρειάζονται για να πετύχεις- από τον Νίκο Μήτρου

χωρίς τίτλο 2021 06 17T194800.051

Απογειώστε τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των φιλοξενούμενων του καταλύματος στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο, βλέποντας τις μέσα από τα μάτια ενός καταξιωμένου concierge. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει τη θεωρία άλλα και την εμπειρία χρόνων, παρέχοντάς σας εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με την παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ενώ παράλληλα σμιλεύει τον χαρακτήρα και αναπτύσσει την ακεραιότητα, αντάξια ενός επαγγελματία concierge. Αν σας ενθουσιάζει να ξεπερνάτε τις προσδοκίες των φιλοξενούμενών σας, να αναπτύξετε το “can-do attitude”, να παίρνετε χαρά με το να βοηθάτε άλλους να εμπλουτίζουν τις εμπειρίες τους και να απολαμβάνετε το αίσθημα της θαλπωρής που διακατέχει τους επισκέπτες σας, τότε το επάγγελμα του concierge είναι το κατάλληλο για εσάς. Το επάγγελμα αυτό γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο γνωστό, αναγκαίο και περιζήτητο στην Ελλάδα. Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία αντιλαμβάνονται την σπουδαιότητα και την υπεραξία που παρέχει ένας καταρτισμένος υπάλληλος concierge, με τη ολοένα αυξανόμενη ζήτηση έμπειρων ανθρώπων που είναι έτοιμοι να παραγάγουν αξέχαστες εμπειρίες στους καλεσμένους τους. Ένας concierge είναι ο έμπιστος άνθρωπός σας, στην πόλη που επισκέπτεστε για πρώτη φορά. Σε αυτόν μπορείτε να ρωτήσετε ό,τι σας απασχολεί/προβληματίζει, αρκεί να είναι νόμιμο και ηθικό. Εκτός από αυτό, ένας concierge είναι πάντα έτοιμος να προτείνει ή να αναχαιτίσει ένα προϊόν ή υπηρεσία, εξαφανίζοντας κάθε αμφιβολία εάν αξίζει τον κόπο να αγοραστεί/χρησιμοποιηθεί. Το μόνο σίγουρο και πρώτιστο μέλημά του είναι να βρίσκεται πάντα σε ετοιμότητα, πάντα επιμελής στις επιθυμίες των φιλοξενούμενων, σε περίπτωση που τον χρειαστούν. Αυτό μόνο αρκεί για να δημιουργήσει το αίσθημα της ασφάλειας, σε ένα νέο για αυτούς περιβάλλον.

., Νέο βιβλίο -Hotel Concierge,Ολα όσα Χρειάζονται για να πετύχεις- από τον  Νίκο Μήτρου

Με την ολοκλήρωση αυτού του βιβλίου θα γνωρίζετε με κάθε λεπτομέρεια τη λειτουργία, τον χαρακτήρα και την στελέχωση ενός τμήματος Concierge. Επίσης, θα είστε σε θέση να προσφέρετε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και να καταφέρετε να καλύψετε με επιτυχία τις ανάγκες ενός επισκέπτη του ξενοδοχείου σας, που είναι συνηθισμένος σε ένα τέτοιο επίπεδο διεθνούς φιλοξενίας. Το υλικό είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε με το πέρας του θα έχετε διδαχθεί και διαμορφώσει τον ξενοδοχειακό χαρακτήρα και συμπεριφορά που χρειάζεται ένας νέος «ηγέτης ομάδας», ο οποίος στοχεύει να κινηθεί ανάμεσα σε επισκέπτες, επιχειρηματίες και προσωπικότητες και να καταφέρει να κατακτήσει τις υψηλότερες των θέσεων πολυεθνικών και μη εταιρειών παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας.

Επικοινωνία στο nmitrou@gmail.com

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top