Νέο βιβλίο -Hotel Concierge,Ολα όσα Χρειάζονται για να πετύχεις- από τον Νίκο Μήτρου

χωρίς τίτλο 2021 06 17T194800.051

Απογειώστε τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των φιλοξενούμενων του καταλύματος στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο, βλέποντας τις μέσα από τα μάτια ενός καταξιωμένου concierge. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει τη θεωρία άλλα και την εμπειρία χρόνων, παρέχοντάς σας εξειδικευμένες γνώσεις σχετικά με την παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, ενώ παράλληλα σμιλεύει τον χαρακτήρα και αναπτύσσει την ακεραιότητα, αντάξια ενός επαγγελματία concierge. Αν σας ενθουσιάζει να ξεπερνάτε τις προσδοκίες των φιλοξενούμενών σας, να αναπτύξετε το “can-do attitude”, να παίρνετε χαρά με το να βοηθάτε άλλους να εμπλουτίζουν τις εμπειρίες τους και να απολαμβάνετε το αίσθημα της θαλπωρής που διακατέχει τους επισκέπτες σας, τότε το επάγγελμα του concierge είναι το κατάλληλο για εσάς. Το επάγγελμα αυτό γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο γνωστό, αναγκαίο και περιζήτητο στην Ελλάδα. Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία αντιλαμβάνονται την σπουδαιότητα και την υπεραξία που παρέχει ένας καταρτισμένος υπάλληλος concierge, με τη ολοένα αυξανόμενη ζήτηση έμπειρων ανθρώπων που είναι έτοιμοι να παραγάγουν αξέχαστες εμπειρίες στους καλεσμένους τους. Ένας concierge είναι ο έμπιστος άνθρωπός σας, στην πόλη που επισκέπτεστε για πρώτη φορά. Σε αυτόν μπορείτε να ρωτήσετε ό,τι σας απασχολεί/προβληματίζει, αρκεί να είναι νόμιμο και ηθικό. Εκτός από αυτό, ένας concierge είναι πάντα έτοιμος να προτείνει ή να αναχαιτίσει ένα προϊόν ή υπηρεσία, εξαφανίζοντας κάθε αμφιβολία εάν αξίζει τον κόπο να αγοραστεί/χρησιμοποιηθεί. Το μόνο σίγουρο και πρώτιστο μέλημά του είναι να βρίσκεται πάντα σε ετοιμότητα, πάντα επιμελής στις επιθυμίες των φιλοξενούμενων, σε περίπτωση που τον χρειαστούν. Αυτό μόνο αρκεί για να δημιουργήσει το αίσθημα της ασφάλειας, σε ένα νέο για αυτούς περιβάλλον.

., Νέο βιβλίο -Hotel Concierge,Ολα όσα Χρειάζονται για να πετύχεις- από τον  Νίκο Μήτρου

Με την ολοκλήρωση αυτού του βιβλίου θα γνωρίζετε με κάθε λεπτομέρεια τη λειτουργία, τον χαρακτήρα και την στελέχωση ενός τμήματος Concierge. Επίσης, θα είστε σε θέση να προσφέρετε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και να καταφέρετε να καλύψετε με επιτυχία τις ανάγκες ενός επισκέπτη του ξενοδοχείου σας, που είναι συνηθισμένος σε ένα τέτοιο επίπεδο διεθνούς φιλοξενίας. Το υλικό είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε με το πέρας του θα έχετε διδαχθεί και διαμορφώσει τον ξενοδοχειακό χαρακτήρα και συμπεριφορά που χρειάζεται ένας νέος «ηγέτης ομάδας», ο οποίος στοχεύει να κινηθεί ανάμεσα σε επισκέπτες, επιχειρηματίες και προσωπικότητες και να καταφέρει να κατακτήσει τις υψηλότερες των θέσεων πολυεθνικών και μη εταιρειών παροχής υπηρεσιών φιλοξενίας.

Επικοινωνία στο nmitrou@gmail.com

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top