Δημόσιες Σχέσεις. Ενα νέο βιβλίο για να μάθουμε τι είναι πραγματικά οι Δημόσιες Σχέσεις

χωρίς τίτλο 76

Οσοι πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η διοργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χαμόγελο και οι ευγενικοί τρόποι, τότε μάλλον θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι η παρεξηγημένη αυτή επιστήμη σημαίνει πολλά παραπάνω

., Δημόσιες Σχέσεις. Ενα νέο βιβλίο για να μάθουμε τι είναι πραγματικά οι Δημόσιες Σχέσεις

Ιδιαίτερα στη χώρα μας, οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν εσφαλμένα ταυτιστεί με την εργασία των ανθρώπων που βρίσκονται στις εισόδους των νυχτερινών κέντρων, καθώς και με όλους αυτούς που έχουν πολλές γνωριμίες (εξού και η φράση που συνήθως χρησιμοποιείται «κάνω PR» ή «κάνω Δημόσιες Σχέσεις»).

Αυτή την εσφαλμένη εντύπωση έρχεται να κάμψει η δεύτερη, ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, Δημόσιες Σχέσεις, από τις Εκδόσεις Σταμούλη, το οποίο επιχειρεί με απλό, πρακτικό και κατανοητό λόγο, να μυήσει τον αναγνώστη στον σχετικά άγνωστο και συνάμα συναρπαστικό κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων.

., Δημόσιες Σχέσεις. Ενα νέο βιβλίο για να μάθουμε τι είναι πραγματικά οι Δημόσιες Σχέσεις

Μέσα από πληθώρα case studies θα μάθουμε πώς αυτή η επιστήμη «ευθύνεται» για τον εμπλουτισμό του αμερικάνικου πρωινού με μπέικον και αυγά, την κατανάλωση οκτώ ποτηριών νερό τη μέρα, την αποδοχή του καπνίσματος από τις γυναίκες, την κατάρρευση του Τείχους της Ντροπής, την εκλογή του Barack Obama κ.ά. Με πολύ απλά λόγια, οι Δημόσιες Σχέσεις είναι παντού τριγύρω μας. 

Οπως είχε πει άλλωστε και ο Bill Gates: “Αν είχα ξεμείνει με ένα δολάριο, θα το ξόδευα στις δημόσιες σχέσεις”.

Το εν λόγω βιβλίο αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για τον σπουδαστή-φοιτητή, προκειμένου να αποκτήσει μια αποκρυσταλλωμένη εικόνα για τις Δημόσιες Σχέσεις, αλλά και για τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιοκτήτη μικρομεσαίας ή μη επιχείρησης, που αναζητά επιπλέον βέλη για τη φαρέτρα του ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός.

Η ανανεωμένη έκδοση του συγγράμματος αυτού ξεκινάει με την ιστορική αναδρομή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων, εξερευνά τις βασικές πτυχές της, τις σχέσεις της με άλλα τμήματα του οργανισμού, τα εργαλεία της (τόσο τα παραδοσιακά όσο και τα σύγχρονα), τις σχέσεις της με τις διάφορες ομάδες κοινού, για να ολοκληρωθεί με τη Διαχείριση Κρίσεων, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, τη Διαχείριση Φήμης, καθώς και την εφαρμογή της σε επιμέρους κλάδους, όπως ο τουρισμός, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η πολιτική.

Για περισσότερες πληροφορίες, αλλά και για να δείτε τα υπόλοιπα βιβλία του συγγραφέα Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη, συντονιστείτε εδώ

O Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι επίσης εισηγητής στην Hoteltraining και συγκεκριμένα στα σεμινάρια ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ και ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε όταν και οπου εσείς το επιθυμείτε.

staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Lost&Found
Uncategorized
sarras

Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση

Διάβασε το άρθρο
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top