Μια από τις καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας

χωρίς τίτλο 65

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Η ιστορία έχει δικαίως χαρακτηριστεί ως μία από τις κορυφαίες ιστορίες εξυπηρέτησης στον χώρο της φιλοξενίας.

Διαδραματίστηκε πριν δύο περίπου δεκαετίες σε ένα πολυτελές κατάλυμα, στο The Inn at Little Washington,  στην περιοχή της Ουάσιγκτον.

Ένα ζευγάρι καταφθάνει στο ξενοδοχείο για τρεις μέρες, για να γιορτάσει την 25η επέτειο του γάμου του. Το ταξίδι, που διήρκησε τέσσερις ώρες, είχε προγραμματιστεί με κάθε λεπτομέρεια ένα χρόνο πιο πριν – το ζευγάρι είχε έρθει σε επαφή και με τον σεφ, για να κανονίσουν τα πιάτα του εορταστικού δείπνου.

Καθώς ο υπάλληλος έβγαζε τις βαλίτσες από το πορτ μπαγκάζ, η σύζυγος ζητά από τον άνδρα της να μην ξεχάσει μία κρεμαστή βαλίτσα, που είχε τα ρούχα της μέσα. Για κακή τους τύχη, η βαλίτσα αυτή είχε ξεχαστεί μέσα στο γκαράζ της οικογένειας.

Η απόλυτη καταστροφή… Σε μία τέτοια περίσταση, σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, η δύσμοιρη γυναίκα δεν είχε ούτε μία αλλαξιά ρούχα. Τότε, ως από μηχανής θεός εμφανίζεται ένας χαμογελαστός υπάλληλος του ξενοδοχείου με το εταιρικό αυτοκίνητο και λέει στον συντετριμμένο άνδρα: «Δώσε μου τα κλειδιά και τη διεύθυνση»

Με τις ευλογίες της διοίκησης, έκανε ένα ταξίδι οκτώ συνολικά ωρών καταφέρνοντας να επιστρέψει με την επίμαχη βαλίτσα πριν το δείπνο των εννέα…

Είναι από τις περιπτώσεις που μολονότι η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τη δυσαρέσκεια του επισκέπτη, εντούτοις κάνει τα πάντα ώστε να αυτός να βιώσει μία αξέχαστη εμπειρία.

photo 2
Uncategorized
sarras

Αυτός είναι ο καλύτερος μπουφές στον κόσμο (Φωτό+Video)

Το “Les Grands Buffet” είναι ένα από τα πιο διάσημα εστιατόρια της Γαλλίας και βρίσκεται στη Narbonne Ιδρύθηκε από τον Louis Privat το 1997 και από τότε έχει γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για foodies στη Γαλλία. Θεωρείται

Διάβασε το άρθρο
technology, developer, continents-3435575.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω Artificial Intelligense. Η νέα τάση (AI) που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού

H eξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιωτών μέσω της τεχνολογίας της τεχνητής νοημοσύνης είναι μία νέα τάση που αναδύεται στο χώρο του τουρισμού και αλλάζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν και απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Στην εποχή της τεχνολογίας, οι τουρίστες που

Διάβασε το άρθρο
χωρίς τίτλο 2
Uncategorized
sarras

Ξεκαθάρισε τις απορίες σου: Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων απαντά σε ερωτήσεις που απασχολούν τους εργαζόμενους στον κλάδο της φιλοξενίας

Ο Πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Χανίων, Μανώλης Μπαμιάκης τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο του, απάντησε σε ερωτήσεις που έχουν στείλει αναγνώστες μας και που σίγουρα ενδιαφέρουν το σύνολο των εργαζόμενων στα ξενοδοχεία. 1)Hoteltraining-Ένα συνηθισμένο ερώτημα των εργαζομένων στα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top