Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

χωρίς τίτλο 62


Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos

1) Ποτέ μην αφήνετε τους υπαλλήλους να διενεργούν απογραφή
Αυτή η διαδικασία πρέπει να αφεθεί αποκλειστικά στον manager του bar και στο αρμόδιο άτομο από τον έλεγχο. Αν θέλετε οι υπάλληλοι να διενεργούν την απογραφή, θα πρέπει απλώς να μετρούν όχι να συμπληρώνουν τα έντυπα και ακόμη περισσότερο να γνωρίζουν ποιο είναι το απόθεμα που θα πρέπει να έχουν.
2) Οι μπάρμεν δεν πρέπει να παραγγέλνουν χωρίς κάποια επίβλεψη
Το ειδικό διευθυντικό προσωπικό θα πρέπει να συνεπιτηρεί την ποσότητα της παραγγελίας και να έχετε προεπιλέξει μια ιδανική ποσότητα ποτών στην αποθήκη ώστε να μην παραγγέλνουν κατά την κρίση τους.Δεν  θα σας γλυτώσει μόνο από διαρροές αλλά θα αποτρέψει την υπερσυγκέντρωση άχρηστου στοκ στην αποθήκη, αντί αυτά τα χρήματα να είναι διαθέσιμο κεφάλαιο κίνησης.

3) Πάντα να είναι κλειδωμένη η αποθήκη του bar
Όλο το απόθεμα που δεν βρίσκεται στο μπαρ πρέπει πάντα να φυλάσσεται σε ασφαλή, κλειδωμένη θέση.
Είναι καλύτερο να γίνει υποχρεωτική πρακτική, ένα διαρκές σύστημα απογραφής και καταγραφής παραγγελιών καθώς και καταγραφή παραλαβής και παράδοσης των κλειδιών. 

4) Εφαρμογή αρχείων καταγραφής παραλαβών
Τα αρχεία καταγραφής του μπαρ πρέπει να αναφέρουν με ακρίβεια πόσα μπουκάλια κάθε προϊόντος πρέπει να βρίσκονται πίσω  ανά πάσα στιγμή. Οι μπάρμεν σας θα πρέπει να τηρούν αυτές τις διαδικασίες και να καταγράφουν ότι φεύγει από την αποθήκη προς το bar
5) Καταμέτρηση και σφράγιση φιαλών
Ένα πρόσθετο μέτρο που μπορεί να λειτουργήσει σε μικρές μονάδες είναι να γίνεται καταμέτρηση των άδειων φιαλών και βάσει αυτών να γίνεται η επόμενη παραγγελία. Κάποιες εξωτερικές μονάδες σφραγίζουν τις ετικέτες των ποτών προκειμένου να είναι σίγουροι οι διευθυντές, οτι τα ποτά που πωλούνται δεν έχουν εισέλθει με άλλον τρόπο στην επιχείρηση.

Η λήψη αυτών των προληπτικών βημάτων είναι μια καλή αρχή για την καλύτερη διαχείριση του αποθέματος σας. Εάν θέλετε να έχετε ακόμα πιο σωστή εικόνα των αποθεμάτων σας, θα πρέπει να υιοθετήσετε ένα λογισμικό διαχείρισης αποθήκης συνδεδεμένο με ένα Point Of Sale για την ιδανική λειτουργία.
Σε καμία περίπτωση αυτό το άρθρο δεν έχει σκοπό να υπονοήσει κάτι αρνητικό για το Bar. Θα μπορούσε να αναφέρεται σε ένα εστιατόριο ή σε μια κουζίνα. Πολλές φορές όμως η λήψη προληπτικών μέτρων έχει δείξει οτι μπορούν να βοηθήσουν να μειωθούν τα κόστη έως και 30% διότι το προσωπικό προσέχει περισσότερο και διαχειρίζεται το σύνολο των πόρων σωστότερα όταν γνωρίζει οτι υπάρχει στενότερος έλεγχος.

Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos στο fnb-pro.gr

DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
sunbedwar
Uncategorized
sarras

Η μάχη της ξαπλώστρας σε ξενοδοχείο όπως δεν την έχετε ξαναδεί(Video)

Κάθε πρωί, ενώ ο ήλιος μόλις αρχίζει να ανατέλλει, ένα μοναδικό φαινόμενο εκτυλίσσεται σε πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Οι επισκέπτες, οπλισμένοι με πετσέτες, καπέλα και σαγιονάρες, ξεκινούν έναν ανελέητο αγώνα για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες ξαπλώστρες στην πισίνα. Η

Διάβασε το άρθρο
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top