Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

hotel 2

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ–   

Αρχισαν τα όργανα να βαράνε…

Αρκετοί επαγγελματίες του τουρισμού πιστεύουν ότι για τη σεζόν που μας έρχεται (ή που ευελπιστούμε ότι θα έρθει) η λύση στο πρόβλημά τους είναι απλή: μείωση των τιμών.

., Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

Οι χαμηλές τιμές, ωστόσο, πέρα του ότι συρρικνώνουν την κερδοφορία, δεν δημιουργούν απαραίτητα αυξημένη ζήτηση, καθώς ενδέχεται να απωθήσουν μία μερίδα εν δυνάμει επισκεπτών, που ίσως να αμφισβητήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εν προκειμένω, πλήττουν την εικόνα της επιχείρησης.

Όταν έχεις ένα καθώς πρέπει κατάλυμα (αν κρίνουμε τουλάχιστον από την περιγραφή και τις φωτογραφίες) σε έναν «δυνατό» προορισμό και προσφέρεις το κατάλυμά σου με έκπτωση 72% (αν όντως είναι πραγματική η έκπτωση), τότε περνάς ανάμικτα μηνύματα στο κοινό σου. 

Ορισμένοι όντως θα αδράξουν την ευκαιρία (50 ευρώ από 180 τη μέρα είναι πράγματι μια γενναία προσφορά) και θα κλείσουν, άλλοι ωστόσο (και σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι τακτικοί πελάτες του εν λόγω καταλύματος) θα διατηρήσουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο όλα λειτουργούν ρολόι (μήπως η έκπτωση μετακυληθεί και στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών;). Συν τοις άλλοις, έχουν έναν ακόμη λόγο να το απορρίψουν, καθώς θα απευθύνεται σε μια άλλη πελατεία, πιο ευαίσθητη στην τιμή.

Πολλά ξενοδοχεία, τις δύσκολες στιγμές που διάγουμε, προσφέρουν added value (π.χ. δωρεάν πρωινό ή συνεδρία spa) διατηρώντας ωστόσο τις τιμές στα ίδια επίπεδα. Άλλες πάλι επενδύουν στο yield management προσαρμόζοντας τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση, την εποχή κ.λπ.

Το να βγεις έξω και να «σκοτώσεις» το κατάλυμά σου δυστυχώς καταδεικνύει το πόσο «επαγγελματίες» (και άσχετοι σχετικά με το μάρκετινγκ) είναι ορισμένοι… Οπως εξάλλου έχει πει ο Seth Godin: “Η χαμηλή τιμή είναι το τελευταίο καταφύγιο του μαρκετίστα που έχει ξεμείνει από έξυπνες ιδέες”.

Παρακολουθήστε το σεμινάριο “Υποδοχη-Front Office” αλλά και το σύνολο των ξενοδοχειακών σεμιναρίων της Hoteltraining στον παρακάτω σύνδεσμο

“Υποδοχή-Front Office “
fightfofood
Hospitality
papadakispaul

Δικαστήριο καταδίκασε γυναίκα που πεταξε burrito σε υπαλληλο καταστήματος γρήγορης εστίασης να εργαστεί 2 μήνες σε fast-food (Video)

Ενας δικαστής στο Οχαιο διέταξε τη Ρόζμαρι Χέιν να εργαστεί σε κατάστημα fast food για δύο μήνες. Η Χέιν καταγράφηκε σε ένα βίντεο να ουρλιάζει σε μια υπάλληλο της ταχυφαγείου πριν πετάξει το φαγητό της στο πρόσωπο της άτυχης εργαζόμενης

Διάβασε το άρθρο
restaurantmarketing
Uncategorized
sarras

Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά. Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που

Διάβασε το άρθρο
itsadeal
Uncategorized
papadakispaul

Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών. Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top