Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

hotel 2

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ–   

Αρχισαν τα όργανα να βαράνε…

Αρκετοί επαγγελματίες του τουρισμού πιστεύουν ότι για τη σεζόν που μας έρχεται (ή που ευελπιστούμε ότι θα έρθει) η λύση στο πρόβλημά τους είναι απλή: μείωση των τιμών.

., Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

Οι χαμηλές τιμές, ωστόσο, πέρα του ότι συρρικνώνουν την κερδοφορία, δεν δημιουργούν απαραίτητα αυξημένη ζήτηση, καθώς ενδέχεται να απωθήσουν μία μερίδα εν δυνάμει επισκεπτών, που ίσως να αμφισβητήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εν προκειμένω, πλήττουν την εικόνα της επιχείρησης.

Όταν έχεις ένα καθώς πρέπει κατάλυμα (αν κρίνουμε τουλάχιστον από την περιγραφή και τις φωτογραφίες) σε έναν «δυνατό» προορισμό και προσφέρεις το κατάλυμά σου με έκπτωση 72% (αν όντως είναι πραγματική η έκπτωση), τότε περνάς ανάμικτα μηνύματα στο κοινό σου. 

Ορισμένοι όντως θα αδράξουν την ευκαιρία (50 ευρώ από 180 τη μέρα είναι πράγματι μια γενναία προσφορά) και θα κλείσουν, άλλοι ωστόσο (και σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι τακτικοί πελάτες του εν λόγω καταλύματος) θα διατηρήσουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο όλα λειτουργούν ρολόι (μήπως η έκπτωση μετακυληθεί και στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών;). Συν τοις άλλοις, έχουν έναν ακόμη λόγο να το απορρίψουν, καθώς θα απευθύνεται σε μια άλλη πελατεία, πιο ευαίσθητη στην τιμή.

Πολλά ξενοδοχεία, τις δύσκολες στιγμές που διάγουμε, προσφέρουν added value (π.χ. δωρεάν πρωινό ή συνεδρία spa) διατηρώντας ωστόσο τις τιμές στα ίδια επίπεδα. Άλλες πάλι επενδύουν στο yield management προσαρμόζοντας τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση, την εποχή κ.λπ.

Το να βγεις έξω και να «σκοτώσεις» το κατάλυμά σου δυστυχώς καταδεικνύει το πόσο «επαγγελματίες» (και άσχετοι σχετικά με το μάρκετινγκ) είναι ορισμένοι… Οπως εξάλλου έχει πει ο Seth Godin: “Η χαμηλή τιμή είναι το τελευταίο καταφύγιο του μαρκετίστα που έχει ξεμείνει από έξυπνες ιδέες”.

Παρακολουθήστε το σεμινάριο “Υποδοχη-Front Office” αλλά και το σύνολο των ξενοδοχειακών σεμιναρίων της Hoteltraining στον παρακάτω σύνδεσμο

Ανώνυμο σχέδιο 5
Uncategorized
sarras

Αγγελία πολυτελούς ξενοδοχείου που ανοίγει τις πύλες του στην Αθήνα τράβηξε την προσοχή μας για καλό λόγο

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν την ομάδα της Hoteltraining.gr έχουν σαν βασικό μέλημα την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών οπότε λογικό ειναι ένα δελτίο τύπου σαν του One&Only Aesthesis, του νέου υπερπολυτελές θέρετρου δωδεκάμηνης λειτουργίας που θα ανοίξει στη Γλυφάδα

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 4
Uncategorized
papadakispaul

Εκπαιδευτικά Σεμινάρια Online: Αποκτήστε Νέες Δεξιότητες και Επιτυχία με Επαγγελματική Εκπαίδευση

Ο τομέας της φιλοξενίας είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και αναπτυσσόμενους κλάδους της σύγχρονης οικονομίας. Αν εργάζεστε στη φιλοξενία ή σκέφτεστε να αρχίσετε μια καριέρα σε αυτόν τον τομέα, τότε ένα σεμινάριο online μπορεί να αποτελέσει μια αξιόλογη ευκαιρία

Διάβασε το άρθρο
Σεμινάρια Τουρισμού
Uncategorized
papadakispaul

Skyrocket Your Productivity and Achieve Success with Hoteltraining.gr Σεμινάρια τουρισμού στην Ελλάδα.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε μια πραγματικότητα έκτακτα κατα την διάρκεια της πανδημίας σε φοιτητές και σπουδαστές όλων των ειδικοτήτων. Με αυτή τη μεγάλη μετάβαση στο τρόπο διδασκαλίας και μάθησης υπογραμμίστηκαν οι διαφορές μεταξύ των δύο τρόπων εκπαίδευσης, όπως επίσης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top