Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)

Tο PMS σημαίνει  Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και νομικών θεμάτων, μέσω ενός μόνο λογισμικού. Τα PMS αντικαθιστούν σήμερα τις πεπαλαιωμένες και δύσχρηστες μεθόδους που βασίζονταν στο χαρτί. Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι τα  PMS εξελίσσονται διαρκώς με λειτουργιές οι οποίες δίνουν λύσεις σε σημαντικά θέματα που αφορούν ένα ξενοδοχείο.


Τα ξενοδοχειακά  PMS που προορίζονται για ξενοδοχεία περιλαμβάνουν όλες τις διαχειριστικές και οργανωτικές λειτουργίες που απαιτούνται από ένα σύγχρονο ξενοδοχείο για να λειτουργήσει αποτελεσματικά.
Ένα σύγχρονο Hotel PMS περιλαμβάνει συστήματα διαχείρισης των κρατήσεων, της υποδοχής (reception), της καθαριότητας, των αλλαγών λινών και σεντονιών, της συντήρησης, της ασφάλειας, της αποθήκης, των πρωινών και των άλλων γευμάτων, της επικοινωνίας με τους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου καθώς και άλλων τμημάτων του ξενοδοχείου.

.

Ένα  σύγχρονο Ξενοδοχειακό  PMS έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί ακόμα  και το website του ξενοδοχείου, ενώ παρέχει και σύστημα on-line κρατήσεων.
Βέβαια ένα σύγχρονο Hotel PMS δεν απευθύνεται μόνο σε ξενοδοχεία αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο είδος τουριστικού καταλύματος, όπως ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, βίλες, camping, κλπ.

Το Ξενοδοχειακό PMS  είναι ένας τρόπος να διαχειριστείτε αποτελεσματικότερα και πιο  οργανωμένα το κατάλυμά σας, αν θέλετε να περιορίσετε σφάλματα και περιττά έξοδα ή θέλετε μια ξεκάθαρη εικόνα των αποτελεσμάτων του καταλύματός σας, τότε σίγουρα χρειάζεστε ένα Hotel PMS.
Δεδομένης της συνεχώς αυξανόμενης πολυπλοκότητας της λειτουργίας των σημερινών τουριστικών καταλυμάτων, αναμφισβήτητα η χρήση ενός συστήματος hotel PMS είναι σήμερα επιβεβλημένη. Η ενημέρωση διαθεσιμοτήτων και τιμών στα κανάλια κρατήσεων, η διαχείριση κρατήσεων, υπηρεσιών, προσωπικού και πελατών με τη χρήση ενός PMS αυτοματοποιούνται και απλοποιούνται, μειώνοντας έτσι την κούραση, και το άγχος αλλά και την ανάγκη πολλές φορές για πλεονάζων προσωπικό.

Οι υπάλληλοι της  Υποδοχής ενός ξενοδοχείου  θα πρέπει να γνωρίζουν τις δυνατότητες του προγράμματος που χρησιμοποιούν στον συγκεκριμένο χώρο  και να τις εκμεταλλεύονται  στο έπακρο

Η Hoteltraining πρωτοπόρος στα ξενοδοχειακά σεμινάρια όλων των ειδικοτήτων  είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι 5 Μάρτιου θα προστεθούν 2 σεμινάρια εκπαίδευσης  ξενοδοχειακού προγράμματος PMS

Μπορείτε έως τότε να παρακολουθήσετε όλα μας τα σεμινάρια που αφορούν την Υποδοχή παρακάτω

ΥΠΟΔΟΧΗ-FRONT OFFICE

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top