Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)

χωρίς τίτλο 56

Tο PMS σημαίνει  Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και νομικών θεμάτων, μέσω ενός μόνο λογισμικού. Τα PMS αντικαθιστούν σήμερα τις πεπαλαιωμένες και δύσχρηστες μεθόδους που βασίζονταν στο χαρτί. Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι τα  PMS εξελίσσονται διαρκώς με λειτουργιές οι οποίες δίνουν λύσεις σε σημαντικά θέματα που αφορούν ένα ξενοδοχείο.


Τα ξενοδοχειακά  PMS που προορίζονται για ξενοδοχεία περιλαμβάνουν όλες τις διαχειριστικές και οργανωτικές λειτουργίες που απαιτούνται από ένα σύγχρονο ξενοδοχείο για να λειτουργήσει αποτελεσματικά.
Ένα σύγχρονο Hotel PMS περιλαμβάνει συστήματα διαχείρισης των κρατήσεων, της υποδοχής (reception), της καθαριότητας, των αλλαγών λινών και σεντονιών, της συντήρησης, της ασφάλειας, της αποθήκης, των πρωινών και των άλλων γευμάτων, της επικοινωνίας με τους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου καθώς και άλλων τμημάτων του ξενοδοχείου.

., Τι είναι PMS και  η χρησιμότητα  ενός  Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)

Ένα  σύγχρονο Ξενοδοχειακό  PMS έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί ακόμα  και το website του ξενοδοχείου, ενώ παρέχει και σύστημα on-line κρατήσεων.
Βέβαια ένα σύγχρονο Hotel PMS δεν απευθύνεται μόνο σε ξενοδοχεία αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο είδος τουριστικού καταλύματος, όπως ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, βίλες, camping, κλπ.

Το Ξενοδοχειακό PMS  είναι ένας τρόπος να διαχειριστείτε αποτελεσματικότερα και πιο  οργανωμένα το κατάλυμά σας, αν θέλετε να περιορίσετε σφάλματα και περιττά έξοδα ή θέλετε μια ξεκάθαρη εικόνα των αποτελεσμάτων του καταλύματός σας, τότε σίγουρα χρειάζεστε ένα Hotel PMS.
Δεδομένης της συνεχώς αυξανόμενης πολυπλοκότητας της λειτουργίας των σημερινών τουριστικών καταλυμάτων, αναμφισβήτητα η χρήση ενός συστήματος hotel PMS είναι σήμερα επιβεβλημένη. Η ενημέρωση διαθεσιμοτήτων και τιμών στα κανάλια κρατήσεων, η διαχείριση κρατήσεων, υπηρεσιών, προσωπικού και πελατών με τη χρήση ενός PMS αυτοματοποιούνται και απλοποιούνται, μειώνοντας έτσι την κούραση, και το άγχος αλλά και την ανάγκη πολλές φορές για πλεονάζων προσωπικό.

Οι υπάλληλοι της  Υποδοχής ενός ξενοδοχείου  θα πρέπει να γνωρίζουν τις δυνατότητες του προγράμματος που χρησιμοποιούν στον συγκεκριμένο χώρο  και να τις εκμεταλλεύονται  στο έπακρο

Η Hoteltraining πρωτοπόρος στα ξενοδοχειακά σεμινάρια όλων των ειδικοτήτων  είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι 5 Μάρτιου θα προστεθούν 2 σεμινάρια εκπαίδευσης  ξενοδοχειακού προγράμματος PMS

Μπορείτε έως τότε να παρακολουθήσετε όλα μας τα σεμινάρια που αφορούν την Υποδοχή παρακάτω

ΥΠΟΔΟΧΗ-FRONT OFFICE

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining εκπαιδευση
Uncategorized
sarras

Το 80% των θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία δεν δημοσιέυονται ποτέ. Τι είναι το Hidden Job Market η αλλιώς κρυφή αγορά εργασίας;

Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας στις οποίες δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση. Το 80% των θέσεων εργασίας δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδίκτυο. Αυτή η στατιστική πραγματικότητα αποτελεί ένα αναπόφευκτο κομμάτι της σύγχρονης αναζήτησης εργασίας. Σκεφτείτε για λίγο

Διάβασε το άρθρο
multitasking, efficiency, time management-2840792.jpg
Uncategorized
papadakispaul

Ο Κλειδί-Ρόλος των Middle Managers στην Επιτυχία των Ξενοδοχείων: Αναδεικνύοντας την Κρίσιμη Συνεισφορά των Middle Managers στην Επιτυχία

Τα ξενοδοχεία αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας, παρέχοντας καταλύματα και υπηρεσίες σε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο. Η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και ένας από τους σημαντικότερους είναι η αποτελεσματική διαχείριση. Στο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top