Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

χωρίς τίτλο 51

72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες

Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad service» (η καλή εξυπηρέτηση μπορεί να σώσει ένα κακό γεύμα, αλλά ακόμα και το καλύτερο φαγητό δεν μπορεί να σώσει μια κακή εξυπηρέτηση).

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων πελατών εγκαταλείπουν μια επιχείρηση, περίπου το 70%, το κάνει επειδή η εξυπηρέτηση είναι προβληματική, όχι το προϊόν.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί επαγγελματίες διατείνονται ότι παρέχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση, όταν στην πραγματικότητα αυτό που δίνουν δεν ξεπερνά το μέτριο. Δεν είναι τυχαίο ότι για κάθε 10.000 επιχειρήσεις που ισχυρίζονται ότι παρέχουν «εξαιρετική» εξυπηρέτηση, μόλις 100 το κάνουν πράξη…

Αν θέλετε να δείτε πώς μπορείτε και εσείς να το κάνετε πράξη, μπορείτε να το επιτύχετε διαβάζοντας την Β’ ανανεωμένη (με πληθώρα πραγματικών παραδειγμάτων, που συλλέχθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια) έκδοση του Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εκεί θα βρείτε 72 απλές και πρακτικές συμβουλές για το πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να μείνετε βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του καταναλωτή. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να δεσμεύσετε σημαντικά κεφάλαια.

Βρείτε το βιβλίο στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.stamoulis.gr/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%95%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD_p-404125.aspx

Ανώνυμο σχέδιο 5
Uncategorized
sarras

Αγγελία πολυτελούς ξενοδοχείου που ανοίγει τις πύλες του στην Αθήνα τράβηξε την προσοχή μας για καλό λόγο

Οι άνθρωποι που απαρτίζουν την ομάδα της Hoteltraining.gr έχουν σαν βασικό μέλημα την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και υπηρεσιών οπότε λογικό ειναι ένα δελτίο τύπου σαν του One&Only Aesthesis, του νέου υπερπολυτελές θέρετρου δωδεκάμηνης λειτουργίας που θα ανοίξει στη Γλυφάδα

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 4
Uncategorized
papadakispaul

Εκπαιδευτικά Σεμινάρια Online: Αποκτήστε Νέες Δεξιότητες και Επιτυχία με Επαγγελματική Εκπαίδευση

Ο τομέας της φιλοξενίας είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και αναπτυσσόμενους κλάδους της σύγχρονης οικονομίας. Αν εργάζεστε στη φιλοξενία ή σκέφτεστε να αρχίσετε μια καριέρα σε αυτόν τον τομέα, τότε ένα σεμινάριο online μπορεί να αποτελέσει μια αξιόλογη ευκαιρία

Διάβασε το άρθρο
Σεμινάρια Τουρισμού
Uncategorized
papadakispaul

Skyrocket Your Productivity and Achieve Success with Hoteltraining.gr Σεμινάρια τουρισμού στην Ελλάδα.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έγινε μια πραγματικότητα έκτακτα κατα την διάρκεια της πανδημίας σε φοιτητές και σπουδαστές όλων των ειδικοτήτων. Με αυτή τη μεγάλη μετάβαση στο τρόπο διδασκαλίας και μάθησης υπογραμμίστηκαν οι διαφορές μεταξύ των δύο τρόπων εκπαίδευσης, όπως επίσης

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top