Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

χωρίς τίτλο 51

72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες

Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad service» (η καλή εξυπηρέτηση μπορεί να σώσει ένα κακό γεύμα, αλλά ακόμα και το καλύτερο φαγητό δεν μπορεί να σώσει μια κακή εξυπηρέτηση).

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων πελατών εγκαταλείπουν μια επιχείρηση, περίπου το 70%, το κάνει επειδή η εξυπηρέτηση είναι προβληματική, όχι το προϊόν.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί επαγγελματίες διατείνονται ότι παρέχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση, όταν στην πραγματικότητα αυτό που δίνουν δεν ξεπερνά το μέτριο. Δεν είναι τυχαίο ότι για κάθε 10.000 επιχειρήσεις που ισχυρίζονται ότι παρέχουν «εξαιρετική» εξυπηρέτηση, μόλις 100 το κάνουν πράξη…

Αν θέλετε να δείτε πώς μπορείτε και εσείς να το κάνετε πράξη, μπορείτε να το επιτύχετε διαβάζοντας την Β’ ανανεωμένη (με πληθώρα πραγματικών παραδειγμάτων, που συλλέχθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια) έκδοση του Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εκεί θα βρείτε 72 απλές και πρακτικές συμβουλές για το πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να μείνετε βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του καταναλωτή. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να δεσμεύσετε σημαντικά κεφάλαια.

Βρείτε το βιβλίο στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.stamoulis.gr/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%95%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD_p-404125.aspx

χωρίς τίτλο 2023 01 15T144036.313
Uncategorized
John Protopapadakis

Ημέρες Καριέρας Injobbs. To Μεγαλύτερο Συνέδριο Ανθρώπινου Δυναμικού στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

Η Injobbs, η πλατφόρμα που προσφέρει διαρκώς νέες λύσεις στελέχωσης στη Φιλοξενία και sτην Εστίαση, διοργανώνει το 4o Forum Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ξενοδοχειακή Βιομηχανία το Σάββατο, 28 Ιανουαρίου 2023 στο WYNDHAM GRAND ATHENS Στην ημέρα καριέρας θα πραγματοποιηθούν B2Β συναντήσεις ανάμεσα

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top