Η Hoteltraining Candidate Member του Διεθνούς Οργανισμού Eurhodip

χωρίς τίτλο 32

 Η HotelTraining, η πλατφόρμα σεμιναρίων τουριστικών επαγγελμάτων – πρότυπο για τα ελληνικά δεδομένα, ανοίγει τα φτερά της και αναπτύσσει συνεργασίες με κορυφαίους, διεθνείς εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Πιο συγκεκριμένα, η Hoteltraining ξεκίνησε την συνεργασία της με τον διεθνή οργανισμό EURHODIP με έδρα τις Βρυξέλες μετα από το διοικητικό συμβούλιο στην Eurhodip που έλαβε μέρος στις 15 Νοεμβρίου 2020 όπου και επεξεργάστηκε την αίτηση της Hoteltraining .

Eurhodip-Πρόκειται για έναν εκπαιδευτικό φορέα που αντιπροσωπεύει και συνδέει μεταξύ τους πάνω από 180 εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχολές παγκόσμιας φήμης σε 35 διαφορετικές χώρες.

 Η ιδιότητα Candidate Member, δίνει πρόσβαση σε μια σειρά μοναδικών, καινοτόμων και ποιοτικών υπηρεσιών διασφάλισης ποιότητας για την Hoteltraining

Επιπλέον, η Πλατφόρμα γίνεται μέλος ενός διεθνούς δικτύου εκπαιδευτικών κέντρων με κοινό στόχο: να παρέχουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στους μελλοντικούς επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας που επιθυμούν να ακολουθήσουν μια διεθνή καριέρα.

Στόχος της Hoteltraining είναι η διαρκής εξέλιξη των εργαζομένων στον τουρισμο .  Tον Νοέμβριο του 2021 θα συμμετέχουμε στο συνέδριο της Eurhodip το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Ολλανδία και συγκεκριμένα στο Leeuwarden οπου και θα αποκτήσουμε τον τίτλο Associate Member . Μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους μας καθώς θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε όλα τα μέλη του Φορέα, να ανταλλάξουμε απόψεις και να θέσουμε νέους στόχους.

Hoteltraining-H πρώτη πλατφόρμα αποκλειστικά ξενοδοχειακών Video σεμιναρίων ! Ειδικά σχεδιασμένα video σεμινάρια για όλες τις ειδικότητες ενός ξενοδοχείου από κορυφαίους εισηγητές που καλύπτουν κάθε ανάγκη, στιγμή, και επίπεδο.,απόκτησε πρόσβαση στο σεμινάριο που επιθυμείς την ώρα που το επιθυμείς

, Η  Hoteltraining Candidate Member του Διεθνούς Οργανισμού Eurhodip


 

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top