Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

pina colada

Η πρώτη Piña Colada σερβιρίστηκε στις 16 Αυγούστου 1954, στο Caribe Hilton’s Beachcomber Bar στο San Juan, πρωτεύουσα του Πουέρτο Ρίκο. 
Λίγους μήνες νωρίτερα, ο δημιουργός του, Ramón “Monchito” Marrero, είχε ένα αίτημα από τη διεύθυνση του ξενοδοχείου να δημιουργήσει ένα νέο signature κοκτέιλ  που θα εντυπωσίαζε έναν Top VIP επαναλαμβανόμενο πελάτη του Caribe Hilton. 

, Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Ο Monchito, αποδέχτηκε την πρόκληση, πέρασε τρεις μήνες έντονης προσπάθειας και πειραματισμού, έως ότου τελικά δημιουργήθηκε η τέλεια Piña Colada του Ramón. 

, Piña Colada – Το εθνικό ποτό του Puerto Rico

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Θα συνέχιζε βέβαια  να σερβίρει τις τροπικές λιχουδιές του στο ίδιο μπαρ για σχεδόν 40 χρόνια. Το Piña Colada είναι ένα γλυκό κοκτέιλ με βάση το ρούμι, που συνδέει το πανταχού παρόν τοπικό (λευκό) ρούμι με την κρέμα καρύδας και χυμό ανανά. 
Το Piña Colada έχει μια αίσθηση tiki και συνήθως παρασκευάζεται και αναμιγνύεται με θρυμματισμένο πάγο. Αυτό το κοκτέιλ μπορεί να είναι διακοσμημένο με τρίγωνα ανανά, και κεράσι αλλά μπορεί να πάρει πλήθος εξωτικών φρούτων ωε γαρνιτούρα.  
Χρησιμοποιείται κάποιες φορές  τριμμένη καρύδα, πασπαλισμένη πάνω από το μείγμα, σκόνη βανίλιας ή και εσάνς ορχιδέας. 
Το 1978 η Piña Colada ανακηρύχθηκε το επίσημο ποτό του Πουέρτο Ρίκο από την κυβέρνηση. Την ίδια χρονιά, στον κ. Μαρέρο εμφανίστηκε μαζί με μια έγχρωμη τηλεόραση ως δώρο με την επίτευξη του οτι κατάφερε να πουλήσει  3 εκατομμύρια Piña Colada. Το Caribe Hilton αναφέρεται ότι ακόμα και τώρα φτιάχνει περισσότερα από πεντακόσια Piña Colada την ημέρα.
Το πρωτότυπο Piña Colada:Συστατικά:
◉ 2 oz Λευκό ρούμι
◉ 1 oz Κρέμα καρύδας
◉ 1 oz Κρέμα γάλακτος
◉ 6 oz Φρέσκος χυμός ανανά
◉ 1/2 φλιτζάνι θρυμματισμένο πάγο
Τεχνική ανάμειξης: ΜπλέντερΠοτήρι: HighballΔιακόσμηση: Ανανά & κεράσι (προαιρετικά)Μέθοδος:Ανακατέψτε τα υλικά με θρυμματισμένο πάγο, μέχρι να ομογενοποιηθούν. Διακοσμήστε με ανανά: ένα κεράσι κοκτέιλ, προαιρετικά προσθέστε μια πινελιά κρέμας γάλακτος στο μείγμα, πριν από την ανάμειξη.

Ένα άρθρο του Vassilios Canellos στο FnB-Pro

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top