Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.

χωρίς τίτλο 7

Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.

Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι του 2021 ξεκινώντας πως οι μεγάλοι tour operators όπως Τui μπαίνουν σε ένα δανεισμό τον όποιο πολύ δύσκολα θα ξεπληρώσουν εκτός αν την πληρώσουν οι ξενοδόχοι . Αυτό προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση το οποίο σημαίνει ότι και ο ξενοδόχος θα αναζητήσει τρόπους να καλύψει αυτά τα ποσά είτε μέσω μείωσης του προσωπικού του είτε μέσω μειώσεις παροχών του καταλύματος του. Βεβαία βλέπουμε πολλοί μικρότεροι tour operators ακολουθούν τους τελευταίους μήνες τον δρόμο της χρεωκοπίας όποτε μέχρι τον Φεβρουάριο δεν ξέρουμε πόσοι «παίχτες» θα είναι στην αγορά . Αυτό σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να λάβουν τα μετρά τους από τώρα και  να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν τους ‘’Πελάτες’’ τους με άλλους τρόπους . Κατά πόσο υπάρχει αυτή η γνώση εναλλακτικής προσέγγισης κοινού καθώς πολλοί είχαν επαναπαυτεί σε tour operators  είναι άλλο θέμα. Οι μεγάλοι χαμένοι  πάντως σε όλο αυτό το πιθανό και ρεαλιστικό σενάριο πάντως θα  είναι οι ξενοδόχοι και οι εργαζόμενοι.

Πάμε όμως και στο υπεραισιόδοξο σενάριο το οποίο είναι μέχρι τον Ιανουάριο 2021 (μετά μάλιστα και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις  από μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες) να έχει προχωρήσει υπερβολικά καλά το θέμα της φαρμακευτικής αγωγής και να ξεκινήσουν οι κρατήσεις .Τα κράτη να υποστηρίξουν τους Tour Operators με χρηματοδοτήσεις ώστε να πάρουν μπροστά οι μηχανές τους. Οι άνθρωποι που έχουν χτυπηθεί  και έχουν ανεχτεί μέτρα και καραντίνα τόσους μήνες να θέλουν να ξεσκάσουν  και να ξεκινήσουν δυναμικά οι κρατήσεις όμως και σε αυτή την περίπτωση οι  Tour Operators θα προσπαθήσουν να καλύψουν τις υπέρογκες δανειακές υποχρεώσεις οπότε η αναζήτηση άλλων καναλιών προσέλκυσης πελατών είναι μονόδρομος.

Το σίγουρο είναι πως είτε με covid πρόβλημα  είτε χωρίς η πλειοψηφία των ξενοδοχείων θα ανοίξουν από την αρχή της καλοκαιρινής σεζόν έστω και με τα minimum λειτουργικά.

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top