Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.

χωρίς τίτλο 7

Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.

Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι του 2021 ξεκινώντας πως οι μεγάλοι tour operators όπως Τui μπαίνουν σε ένα δανεισμό τον όποιο πολύ δύσκολα θα ξεπληρώσουν εκτός αν την πληρώσουν οι ξενοδόχοι . Αυτό προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση το οποίο σημαίνει ότι και ο ξενοδόχος θα αναζητήσει τρόπους να καλύψει αυτά τα ποσά είτε μέσω μείωσης του προσωπικού του είτε μέσω μειώσεις παροχών του καταλύματος του. Βεβαία βλέπουμε πολλοί μικρότεροι tour operators ακολουθούν τους τελευταίους μήνες τον δρόμο της χρεωκοπίας όποτε μέχρι τον Φεβρουάριο δεν ξέρουμε πόσοι «παίχτες» θα είναι στην αγορά . Αυτό σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να λάβουν τα μετρά τους από τώρα και  να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν τους ‘’Πελάτες’’ τους με άλλους τρόπους . Κατά πόσο υπάρχει αυτή η γνώση εναλλακτικής προσέγγισης κοινού καθώς πολλοί είχαν επαναπαυτεί σε tour operators  είναι άλλο θέμα. Οι μεγάλοι χαμένοι  πάντως σε όλο αυτό το πιθανό και ρεαλιστικό σενάριο πάντως θα  είναι οι ξενοδόχοι και οι εργαζόμενοι.

Πάμε όμως και στο υπεραισιόδοξο σενάριο το οποίο είναι μέχρι τον Ιανουάριο 2021 (μετά μάλιστα και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις  από μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες) να έχει προχωρήσει υπερβολικά καλά το θέμα της φαρμακευτικής αγωγής και να ξεκινήσουν οι κρατήσεις .Τα κράτη να υποστηρίξουν τους Tour Operators με χρηματοδοτήσεις ώστε να πάρουν μπροστά οι μηχανές τους. Οι άνθρωποι που έχουν χτυπηθεί  και έχουν ανεχτεί μέτρα και καραντίνα τόσους μήνες να θέλουν να ξεσκάσουν  και να ξεκινήσουν δυναμικά οι κρατήσεις όμως και σε αυτή την περίπτωση οι  Tour Operators θα προσπαθήσουν να καλύψουν τις υπέρογκες δανειακές υποχρεώσεις οπότε η αναζήτηση άλλων καναλιών προσέλκυσης πελατών είναι μονόδρομος.

Το σίγουρο είναι πως είτε με covid πρόβλημα  είτε χωρίς η πλειοψηφία των ξενοδοχείων θα ανοίξουν από την αρχή της καλοκαιρινής σεζόν έστω και με τα minimum λειτουργικά.

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top