Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.

χωρίς τίτλο 7

Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.

Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι του 2021 ξεκινώντας πως οι μεγάλοι tour operators όπως Τui μπαίνουν σε ένα δανεισμό τον όποιο πολύ δύσκολα θα ξεπληρώσουν εκτός αν την πληρώσουν οι ξενοδόχοι . Αυτό προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση το οποίο σημαίνει ότι και ο ξενοδόχος θα αναζητήσει τρόπους να καλύψει αυτά τα ποσά είτε μέσω μείωσης του προσωπικού του είτε μέσω μειώσεις παροχών του καταλύματος του. Βεβαία βλέπουμε πολλοί μικρότεροι tour operators ακολουθούν τους τελευταίους μήνες τον δρόμο της χρεωκοπίας όποτε μέχρι τον Φεβρουάριο δεν ξέρουμε πόσοι «παίχτες» θα είναι στην αγορά . Αυτό σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να λάβουν τα μετρά τους από τώρα και  να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν τους ‘’Πελάτες’’ τους με άλλους τρόπους . Κατά πόσο υπάρχει αυτή η γνώση εναλλακτικής προσέγγισης κοινού καθώς πολλοί είχαν επαναπαυτεί σε tour operators  είναι άλλο θέμα. Οι μεγάλοι χαμένοι  πάντως σε όλο αυτό το πιθανό και ρεαλιστικό σενάριο πάντως θα  είναι οι ξενοδόχοι και οι εργαζόμενοι.

Πάμε όμως και στο υπεραισιόδοξο σενάριο το οποίο είναι μέχρι τον Ιανουάριο 2021 (μετά μάλιστα και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις  από μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες) να έχει προχωρήσει υπερβολικά καλά το θέμα της φαρμακευτικής αγωγής και να ξεκινήσουν οι κρατήσεις .Τα κράτη να υποστηρίξουν τους Tour Operators με χρηματοδοτήσεις ώστε να πάρουν μπροστά οι μηχανές τους. Οι άνθρωποι που έχουν χτυπηθεί  και έχουν ανεχτεί μέτρα και καραντίνα τόσους μήνες να θέλουν να ξεσκάσουν  και να ξεκινήσουν δυναμικά οι κρατήσεις όμως και σε αυτή την περίπτωση οι  Tour Operators θα προσπαθήσουν να καλύψουν τις υπέρογκες δανειακές υποχρεώσεις οπότε η αναζήτηση άλλων καναλιών προσέλκυσης πελατών είναι μονόδρομος.

Το σίγουρο είναι πως είτε με covid πρόβλημα  είτε χωρίς η πλειοψηφία των ξενοδοχείων θα ανοίξουν από την αρχή της καλοκαιρινής σεζόν έστω και με τα minimum λειτουργικά.

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top