Ένα ρεαλιστικό και ένα υπεραισιόδοξο σενάριο για το πως θα είναι η καλοκαιρινή σεζόν του 2021.

χωρίς τίτλο 7

Είμαστε ήδη στον 9ο μήνα σε αυτή την πρωτόγνωρη για τον τουρισμό και όχι μόνο κρίση.

Θα κάνουμε ένα ρεαλιστικό σενάριο του πως πιστεύουμε πως θα είναι ο τουρισμός το καλοκαίρι του 2021 ξεκινώντας πως οι μεγάλοι tour operators όπως Τui μπαίνουν σε ένα δανεισμό τον όποιο πολύ δύσκολα θα ξεπληρώσουν εκτός αν την πληρώσουν οι ξενοδόχοι . Αυτό προκαλεί μια αλυσιδωτή αντίδραση το οποίο σημαίνει ότι και ο ξενοδόχος θα αναζητήσει τρόπους να καλύψει αυτά τα ποσά είτε μέσω μείωσης του προσωπικού του είτε μέσω μειώσεις παροχών του καταλύματος του. Βεβαία βλέπουμε πολλοί μικρότεροι tour operators ακολουθούν τους τελευταίους μήνες τον δρόμο της χρεωκοπίας όποτε μέχρι τον Φεβρουάριο δεν ξέρουμε πόσοι «παίχτες» θα είναι στην αγορά . Αυτό σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να λάβουν τα μετρά τους από τώρα και  να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν τους ‘’Πελάτες’’ τους με άλλους τρόπους . Κατά πόσο υπάρχει αυτή η γνώση εναλλακτικής προσέγγισης κοινού καθώς πολλοί είχαν επαναπαυτεί σε tour operators  είναι άλλο θέμα. Οι μεγάλοι χαμένοι  πάντως σε όλο αυτό το πιθανό και ρεαλιστικό σενάριο πάντως θα  είναι οι ξενοδόχοι και οι εργαζόμενοι.

Πάμε όμως και στο υπεραισιόδοξο σενάριο το οποίο είναι μέχρι τον Ιανουάριο 2021 (μετά μάλιστα και τις τελευταίες θετικές εξελίξεις  από μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες) να έχει προχωρήσει υπερβολικά καλά το θέμα της φαρμακευτικής αγωγής και να ξεκινήσουν οι κρατήσεις .Τα κράτη να υποστηρίξουν τους Tour Operators με χρηματοδοτήσεις ώστε να πάρουν μπροστά οι μηχανές τους. Οι άνθρωποι που έχουν χτυπηθεί  και έχουν ανεχτεί μέτρα και καραντίνα τόσους μήνες να θέλουν να ξεσκάσουν  και να ξεκινήσουν δυναμικά οι κρατήσεις όμως και σε αυτή την περίπτωση οι  Tour Operators θα προσπαθήσουν να καλύψουν τις υπέρογκες δανειακές υποχρεώσεις οπότε η αναζήτηση άλλων καναλιών προσέλκυσης πελατών είναι μονόδρομος.

Το σίγουρο είναι πως είτε με covid πρόβλημα  είτε χωρίς η πλειοψηφία των ξενοδοχείων θα ανοίξουν από την αρχή της καλοκαιρινής σεζόν έστω και με τα minimum λειτουργικά.

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top