Η Οροφοκομία η αλλιώς Housekeeping είναι ισως το πιο σημαντικό τµήµα μιας ξενοδοχειακής µονάδας.

του Ανώνυμο 3

Η Οροφοκομία  παίζει ένα σηµαντικότατο ρόλο στη σηµερινή ξενοδοχειακή βιοµηχανία.. Η καλή εικόνα και η λειτουργία ενός ξενοδοχείου εξαρτώνται από την καθαριότητα και την άνεση των κοινόχρηστων χώρων και κυρίως των δωµατίων του.

Τα ξενοδοχεία  φροντίζουν να διατηρούν ένα ειδικό τµήµα επιφορτισµένο µε την καθαριότητα των χωρών του ξενοδοχείου, το οποίο ονοµάζεται Υπηρεσία Ορόφων ή Οροφοκοµία (Housekeeping Department). Το βασικότερο προϊόν κάθε ξενοδοχειακής µονάδας, είναι το δωµάτιο, το οποίο αποτελεί και την καρδιά του ξενοδοχείου . Από την παρουσίαση αυτού του προϊόντος, έχεις κερδίσει ή χάσει έναν πελάτη, Επιπλέον το τµήµα ορόφων είναι µέρος του συνόλου των υπαλλήλων που καλωσορίζουν τους πελάτες και ο σκοπός τους είναι να εξασφαλίζουν στους πελάτες µια ευχάριστη διαµονή, σε ένα καθαρό, ήσυχο και άνετο περιβάλλον και να δείχνουν ενδιαφέρον και φροντίδα όταν κάτι δε πάει καλά µε τη διαµονή του πελάτη και να ενεργούν γρήγορα προκειµένου να διορθώσουν την κατάσταση.

Η σπουδαιότητα  του τµήµατος των ορόφων είναι πολύ µεγάλη, γιατί σαν τµήµατα αµέσου επαφής µε τον πελάτη δηµιουργεί το αίσθηµα ικανοποίησης έτσι ώστε να του γεννηθεί η επιθυµία να ξαναγυρίσει στο ίδιο καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον. Υπεύθυνη του τµήµατος είναι η προϊσταµένη ορόφων, ενώ το υπόλοιπο προσωπικό µπορεί να αποτελείται από τη βοηθό προισταµένης,τις επόπτριες και τις καµαριέρες. Αν το ξενοδοχείο διαθέτει δικό του πλυντήριο, στελεχώνεται και από το ανάλογο προσωπικό, το οποίο φροντίζει τα λινά της επιχείρησης.

Το Housekeeping θεωρείται ένα τµήµα υποστήριξης για το ξενοδοχείο, το οποίο δε δηµιουργεί απευθείας έσοδα στην επιχείρηση, αλλά υποστηρίζει τα κερδοφόρα κέντρα του ξενοδοχείου.. Η καλή ξενοδοχειακή διοίκηση δεν αντιµετωπίζει την οροφοκοµία ως µια µειωτική ή χειρονακτική υπηρεσία. Αντιθέτως, όλο το διευθυντικό προσωπικό λειτουργίας στα ποιοτικά ξενοδοχεία, έχει εργαστεί κάποια στιγµή στους ορόφους, κατανοώντας έτσι την αξία των ανθρώπων αυτών που εκτελούν αυτές τις λειτουργίες σε καθηµερινή βάση.

Μάθετε περισσότερα στο Εξ αποστάσεως Σεμινάριο της Hoteltraining πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.

.σεμιναρια, Η Οροφοκομία η αλλιώς Housekeeping είναι ισως  το πιο σημαντικό  τµήµα μιας  ξενοδοχειακής µονάδας.

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top