Η Οροφοκομία η αλλιώς Housekeeping είναι ισως το πιο σημαντικό τµήµα μιας ξενοδοχειακής µονάδας.

Η Οροφοκομία  παίζει ένα σηµαντικότατο ρόλο στη σηµερινή ξενοδοχειακή βιοµηχανία.. Η καλή εικόνα και η λειτουργία ενός ξενοδοχείου εξαρτώνται από την καθαριότητα και την άνεση των κοινόχρηστων χώρων και κυρίως των δωµατίων του.

Τα ξενοδοχεία  φροντίζουν να διατηρούν ένα ειδικό τµήµα επιφορτισµένο µε την καθαριότητα των χωρών του ξενοδοχείου, το οποίο ονοµάζεται Υπηρεσία Ορόφων ή Οροφοκοµία (Housekeeping Department). Το βασικότερο προϊόν κάθε ξενοδοχειακής µονάδας, είναι το δωµάτιο, το οποίο αποτελεί και την καρδιά του ξενοδοχείου . Από την παρουσίαση αυτού του προϊόντος, έχεις κερδίσει ή χάσει έναν πελάτη, Επιπλέον το τµήµα ορόφων είναι µέρος του συνόλου των υπαλλήλων που καλωσορίζουν τους πελάτες και ο σκοπός τους είναι να εξασφαλίζουν στους πελάτες µια ευχάριστη διαµονή, σε ένα καθαρό, ήσυχο και άνετο περιβάλλον και να δείχνουν ενδιαφέρον και φροντίδα όταν κάτι δε πάει καλά µε τη διαµονή του πελάτη και να ενεργούν γρήγορα προκειµένου να διορθώσουν την κατάσταση.

Η σπουδαιότητα  του τµήµατος των ορόφων είναι πολύ µεγάλη, γιατί σαν τµήµατα αµέσου επαφής µε τον πελάτη δηµιουργεί το αίσθηµα ικανοποίησης έτσι ώστε να του γεννηθεί η επιθυµία να ξαναγυρίσει στο ίδιο καθαρό και φιλόξενο περιβάλλον. Υπεύθυνη του τµήµατος είναι η προϊσταµένη ορόφων, ενώ το υπόλοιπο προσωπικό µπορεί να αποτελείται από τη βοηθό προισταµένης,τις επόπτριες και τις καµαριέρες. Αν το ξενοδοχείο διαθέτει δικό του πλυντήριο, στελεχώνεται και από το ανάλογο προσωπικό, το οποίο φροντίζει τα λινά της επιχείρησης.

Το Housekeeping θεωρείται ένα τµήµα υποστήριξης για το ξενοδοχείο, το οποίο δε δηµιουργεί απευθείας έσοδα στην επιχείρηση, αλλά υποστηρίζει τα κερδοφόρα κέντρα του ξενοδοχείου.. Η καλή ξενοδοχειακή διοίκηση δεν αντιµετωπίζει την οροφοκοµία ως µια µειωτική ή χειρονακτική υπηρεσία. Αντιθέτως, όλο το διευθυντικό προσωπικό λειτουργίας στα ποιοτικά ξενοδοχεία, έχει εργαστεί κάποια στιγµή στους ορόφους, κατανοώντας έτσι την αξία των ανθρώπων αυτών που εκτελούν αυτές τις λειτουργίες σε καθηµερινή βάση.

Μάθετε περισσότερα στο Εξ αποστάσεως Σεμινάριο της Hoteltraining πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο.

.

Uncategorized
sarras

“Τρελά” πράγματα που ξέχασαν φιλοξενούμενοι σε ξενοδοχεία και βρήκαν οι εργαζόμενοι

Παρακάτω θα δούμε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις που πελάτες ξενοδοχείων ξέχασαν κάποια πράγματα που είχαν μαζί τους κατα την διάρκεια της διαμονής τους. Σίγουρα όλοι οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία έχουν να διηγηθούν κάτι αντίστοιχο αλλά οι παρακάτω περιπτώσεις ξεχωρίζουν. 1)Προσθετικό πόδι

Διάβασε το άρθρο
hotel, france, vittel-1623064.jpg
Uncategorized
sarras

Ένας ξενοδοχειακός όμιλος προσφέρει μία ασυνήθιστη παροχή στους εργαζόμενους του

Μια αλυσίδα ξενοδοχείων με έδρα την Γερμανία σημείωσε άνοδο 25% στις αιτήσεις εργασίας αφού προτίθεται να πληρώσει για τατουάζ, piercing ακόμα και την κόμμωση του προσωπικού . Ο ξενοδοχειακός όμιλος Ruby Hotels, ο οποίος διαθέτει δώδεκα ξενοδοχεία σε όλη την

Διάβασε το άρθρο
Σχέδιο χωρίς τίτλο
Uncategorized
papadakispaul

Protel Εκμάθηση Εξ αποστάσεως

Η Hoteltraining.gr υλοποιεί το εξ απποστάσεως σεμινάριο “PROTEL”, με σκοπό οι συμμετέχοντες να γίνουν άριστοι γνώστες του λογισμικού αυτού, εμπλουτίζοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το βιογραφικό τους. Η γνώση του χειρισμού του Protel, θεωρείται απαραίτητη σε όσους στοχεύουν σε μια

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top