Οταν το υστερόγραφο σου χαρίζει έναν επισκέπτη εφ’ όρου ζωής…

O Bashar Wali είναι ένας κοσμογυρισμένος επιχειρηματίας. Είναι ο ορισμός του business traveler, που είναι συνεχώς με μία βαλίτσα στο χέρι, μέσα και έξω από αεροπλάνα και ξενοδοχεία. 

Είναι χαρακτηριστικό, όπως ανέφερε σε μια ομιλία του στο TEDx, ότι το 2016 μάζεψε 212.503 μίλια, ενώ διέμεινε σε 167 διαφορετικά ξενοδοχεία. Ο ίδιος, από επαγγελματική διαστροφή, δεν παρέμενε ποτέ στο ίδιο ξενοδοχείο – ακόμα και αν έμενε για τρεις μέρες στη Νέα Υόρκη, θα έμενε σε διαφορετικό ξενοδοχείο κάθε μέρα.

Εχει διανυκτερεύσει σε μερικά από τα κορυφαία ξενοδοχεία στον κόσμο, όπως είναι το Burj Al Arab, το Plaza Hotel στη Νέα Υόρκη και το Phaena Hotel στο Μαϊάμι,  γνωστό για τον χρυσό σκελετό μαμούθ που φιλοξενεί (ο οποίος κόστισε 20 εκατ. δολάρια).

Για τον ίδιο, ωστόσο, όλα αυτά τα ξενοδοχεία, όσο πολυτελή, εκθαμβωτικά και εκλεπτυσμένα και αν είναι, δεν είναι τίποτα παραπάνω από τούβλα, λάσπη, ατσάλι και γυαλί. Όπως διατείνεται, «a hotel is just a building». Όλα αυτά δεν χαμογελούν, δεν ακούνε, δεν μπορούν να προβλέψουν και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των επισκεπτών τους.

Αυτό είναι κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μέσα από αυτό που χαρακτηρίζει «human connection», την αλληλεπίδραση με το προσωπικό, που αποκαλεί τον επισκέπτη με το όνομά του, που γνωρίζει ποιος τύπος μαξιλαριού του αρέσει, ποια μπίρα είναι η αγαπημένη του…

Στα πολυάριθμα ταξίδια του συχνά γίνεται αποδέκτης του ίδιου «πακέτου καλωσορίσματος». Φθάνοντας συχνά στο ξενοδοχείο αργά το βράδυ βρίσκει την τυποποιημένη «έκπληξη»: τυρί (ελαφρώς ξινισμένο από τις ατελείωτες ώρες αναμονής), ένα μπουκάλι κρασί και μία κάρτα με το όνομά του στον φάκελο, που σχεδόν πάντα λέει το ίδιο πράγμα («σας ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε, ευχόμαστε να περάσετε καλά, αν θέλετε κάτι ήμαστε στη διάθεσή σας μπλα, μπλα, μπλα»). Η κάρτα αυτή συχνά καταλήγει στον κάλαθο χωρίς καν να ανοιχτεί, ενώ και τα υπόλοιπα «καλούδια» τον αφήνουν παγερά αδιάφορο (προφανώς στα μεσάνυχτα δεν πρόκειται να ανοίξει το κρασί ή να φάει το τυρί).

Επισκεπτόμενος ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο, έγινε πάλι αποδέκτης του ίδιου «πακέτου», με μία όμως διαφορά: η κάρτα δεν βρισκόταν μέσα σε κάποιο φάκελο. Από περιέργεια, μπαίνει στον κόπο να τη διαβάσει. Το ίδιο «παραμυθάκι» με μία μικρή (αλλά όχι ασήμαντη) όμως διαφορά: στο τέλος υπήρχε ένα υστερόγραφο. «Κύριε Bashar ή αγαπημένη σας σειρά Blackish είναι σήμερα στις 8 στο Channel 12».

Bingo!!! Ο επισκέπτης έχει μείνει στήλη άλατος. «Μα καλά, πώς γνωρίζουν ότι όντως αυτή είναι η αγαπημένη μου σειρά;» αναρωτήθηκε. Το μυστήριο δεν θα αργούσε να λυθεί, καθώς το είχε μνημονεύσει στην προσωπική του σελίδα στο Facebook.

Αυτό ήταν. Όπως παραδέχθηκε, «το ξενοδοχείο με κέρδισε για μια ζωή». Ηταν το πρώτο που του έδειξε ότι νοιάζεται (αρκετά, ώστε να ψάξει να βρει κάτι σχετικό και ιδιαίτερο για τον επισκέπτη του) και το οποίο επικοινώνησε μαζί του σε προσωπικό επίπεδο.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top