Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου

Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν το προσωπικό είναι ευχαριστημένο στον χώρο εργασίας τους, τότε στην συναναστροφή  τους με τον πελάτη αυτό  αντικατοπτρίζεται..
Υπάρχουν πολλά στοιχεία στο πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ευχαριστημένο προσωπικό από ένα απλά αδιάφορο προσωπικο…Μερικά στατιστικά είναι ότι το ευχαριστημένο προσωπικό είναι 31% πιο παραγωγικό και 3 φορές πιο δημιουργικό από έναν δυσαρεστημένο υπαλλήλο.
Επίσης τα έσοδα  του ξενοδοχείου μπορεί να αυξηθούν  ακόμα και στο +12% .
Το πώς μπορούμε να έχουμε ικανοποιημένο το προσωπικό μας
1)Να υπάρχει ένα ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό περιβάλλον.
2)Να δείχνουμε στους υπαλλήλους ότι τους στηρίζουμε με αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις.
3) Ανταμοιβή στους καλούς υπαλλήλους είτε χρηματική είτε υλική και να τους ανακοινώνετε τα καλά σχόλια των πελατών.Αυτο θα τους κάνει να αισθάνονται ότι οι κόποι αναγνωρίζονται και από τον πελάτη και από εσάς.
4)Νά τους κάνουμε να νιώθουν επαγγελματική σιγουριά στον χώρο εργασίας τους..Δηλαδή ότι είναι στο χέρι τους να μείνουν αρκετά χρόνια στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
5)Να τους προμηθεύουμε  με τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία για να κάνουν την εργασία τους ευκολότερη και καλύτερη.
Ένα νέο πρόγραμμα κρατήσεων ίσως…ένα καλό μπλέντερ στον μπάρμαν η και ένα pda  στον σερβιτόρο… 

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    papadakispaul

    Ιδιοκτήτης Εστιατορίου – “22 άτομα δεν ήρθαν στην προγραμματισμένη συνέντευξη ή δεν εμφανίστηκαν την πρώτη μέρα εργασίας τους, μέσα σε έναν μήνα”.

    Ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου στην Βιρτζίνια(Αμερική) αναφέρει ότι 22 υποψήφιοι για εργασία δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις προγραματισμένες συνεντεύξεις και δεν εμφανίστηκαν στις πρώτες βάρδιες μετά την πρόσληψη,και όλα αυτα μέσα σε έναν μήνα. Ο Mikey Reisenberg, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Ενημερώσου για δωρεάν σεμινάρια για ανέργους, επιδοτόυμενα σεμινάρια ή e learning σεμινάρια

    Σας παρουσιάζουμε απο που μπορείτε να ενημερωθείτε για σεμινάρια είτε πρόκειται για ξενοδοχειακά είτε για άλλο κλάδο. Μερικά απο αυτά έχουν και δωρεάν πιστοποιήση. Τα Δια ζώσης σεμινάρια πλέον έχουν την ίδια βαρύτητα με τα Εξ άποστάσεως Σεμινάρια. GOOGLE Αποκτήστε

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Πρόσληψη στο ξενοδοχείο σας: Το προσωπικό είναι που θα το οδηγήσει στην επιτυχία

    Η θετική εικόνα ενός ξενοδοχείου είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ξενοδοχείου σας . Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε προσωπικό που να μπορεί να αντιπροσωπεύει πλήρως τις αξίες σας, βοηθώντας σας να κάνετε την διαφόρα στην εξυπηρέτηση πελατών και στην

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top