Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?

χωρίς τίτλο 1

Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου

Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό  αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται  καλύτερες υπηρεσίες.Αν το προσωπικό είναι ευχαριστημένο στον χώρο εργασίας τους, τότε στην συναναστροφή  τους με τον πελάτη αυτό  αντικατοπτρίζεται..
Υπάρχουν πολλά στοιχεία στο πόση διαφορά μπορεί να κάνει ένα ευχαριστημένο προσωπικό από ένα απλά αδιάφορο προσωπικο…Μερικά στατιστικά είναι ότι το ευχαριστημένο προσωπικό είναι 31% πιο παραγωγικό και 3 φορές πιο δημιουργικό από έναν δυσαρεστημένο υπαλλήλο.
Επίσης τα έσοδα  του ξενοδοχείου μπορεί να αυξηθούν  ακόμα και στο +12% .
Το πώς μπορούμε να έχουμε ικανοποιημένο το προσωπικό μας
1)Να υπάρχει ένα ευχάριστο αλλά ταυτόχρονα επαγγελματικό περιβάλλον.
2)Να δείχνουμε στους υπαλλήλους ότι τους στηρίζουμε με αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις.
3) Ανταμοιβή στους καλούς υπαλλήλους είτε χρηματική είτε υλική και να τους ανακοινώνετε τα καλά σχόλια των πελατών.Αυτο θα τους κάνει να αισθάνονται ότι οι κόποι αναγνωρίζονται και από τον πελάτη και από εσάς.
4)Νά τους κάνουμε να νιώθουν επαγγελματική σιγουριά στον χώρο εργασίας τους..Δηλαδή ότι είναι στο χέρι τους να μείνουν αρκετά χρόνια στην συγκεκριμένη επιχείρηση.
5)Να τους προμηθεύουμε  με τα απαραίτητα σύγχρονα εργαλεία για να κάνουν την εργασία τους ευκολότερη και καλύτερη.
Ένα νέο πρόγραμμα κρατήσεων ίσως…ένα καλό μπλέντερ στον μπάρμαν η και ένα pda  στον σερβιτόρο… 

hoteltraining2023
Uncategorized
sarras

Αυτό το εστιατόριο προσφέρει έκπτωση εώς και 100% ανάλογα με το σωματότυπο σας

Όσο πιο αδύνατος είσαι τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση! Αυτή είναι η ασυνήθιστη ιδέα που χρησιμοποιεί το Mongolias Master στο Kuching, ένα εστιατόριο στη Μαλαισία. Οι ειδικές εκπτώσεις είναι πολύ δημοφιλείς στα εστιατόρια. Ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα

Διάβασε το άρθρο
customer, expectation, service-1253483.jpg
Uncategorized
John Protopapadakis

Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18,

Διάβασε το άρθρο
stairs, stages, feet-4574579.jpg
Uncategorized
sarras

Πώς να διεκδικήσεις την θέση εργασίας που επιθυμείς σε ένα ξενοδοχείο την επόμενη σεζόν

Εάν έχεις αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να κάνεις μία αναβάθμιση στην καριέρα σου υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις, που θα σε βοηθήσουν να δείξεις ότι είσαι το κατάλληλο άτομο για αυτή τη θέση εργασίας. Οταν αναζητήσεις εργασία

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top