Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο

bed

Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).
Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει έως εννέα επισκέπτες, βρίσκεται πέντε μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας στη μέση του Ινδικού Ωκεανού και περικλείεται από γυάλινους τοίχους, παρέχοντας τη δυνατότητα στους ενοίκους του να απολαύσουν τον θαυμαστό θαλάσσιο κόσμο.
Ο πρώτος όροφος διαθέτει υπνοδωμάτιο καθιστικό και μπάνιο, ενώ ο δεύτερος υπνοδωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια, μπάνιο, γυμναστήριο, ενιαίο σαλόνι, κουζίνα, μπαρ και τραπεζαρία.
Το «Muraka», κοράλλι στη γλώσσα των ντόπιων, συνδέεται με μια μακριά προβλήτα με το θέρετρο Conrad Maldives Rangali Island του Hilton, πού ήδη διαθέτει υποθαλάσσιο εστιατόριο.
Η κατασκευή του κόστισε 15 εκατ. δολάρια, ενώ στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνονται σκυρόδεμα, ατσάλι και ακρυλικό, ιδανικά για να μη διαβρωθούν από το αλάτι.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top