Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο

Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).
Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει έως εννέα επισκέπτες, βρίσκεται πέντε μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας στη μέση του Ινδικού Ωκεανού και περικλείεται από γυάλινους τοίχους, παρέχοντας τη δυνατότητα στους ενοίκους του να απολαύσουν τον θαυμαστό θαλάσσιο κόσμο.
Ο πρώτος όροφος διαθέτει υπνοδωμάτιο καθιστικό και μπάνιο, ενώ ο δεύτερος υπνοδωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια, μπάνιο, γυμναστήριο, ενιαίο σαλόνι, κουζίνα, μπαρ και τραπεζαρία.
Το «Muraka», κοράλλι στη γλώσσα των ντόπιων, συνδέεται με μια μακριά προβλήτα με το θέρετρο Conrad Maldives Rangali Island του Hilton, πού ήδη διαθέτει υποθαλάσσιο εστιατόριο.
Η κατασκευή του κόστισε 15 εκατ. δολάρια, ενώ στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν περιλαμβάνονται σκυρόδεμα, ατσάλι και ακρυλικό, ιδανικά για να μη διαβρωθούν από το αλάτι.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    sarras

    Εστιατόρια και ξενοδοχεία στην Αυστρία στηρίζουν με μία σούπα στον κατάλογο τους τον συνάνθρωπο τους

    Μερικά απο τα μεγαλύτερα και πιο διάσημα ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Αυστρία λαμβάνουν μέρος στην εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων “Σούπα με νόημα” και δίνουν ενεργά το παράδειγμα ενάντια στη φτώχεια, την πείνα και τη σπατάλη τροφίμων. . Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Η Hilton χρησιμοποιεί τεχνολογία Virtual Reality(VR Oculus) για την εκπαίδευση του προσωπικού της

    Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    sarras

    Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

    Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. . Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top