Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…

Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του μάρκετινγκ.

Το σίγουρο είναι ότι οι εξωτερικές (και όχι μόνο) εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Hanoi Golden Lake, στο Βιετνάμ (μία χώρα που εσχάτως επενδύει στον τουρισμό), δεν αφήνει περιθώρια σχετικά με την αγορά-στόχο στην οποία απευθύνεται.

Το πολυτελές ξενοδοχείο 6 αστέρων, που θα ανοίξει μέσα στη χρονιά (το εντυπωσιακό εξωτερικό κάλυμμα είναι ήδη έτοιμο, τραβώντας τα βλέμματα των περαστικών), θα είναι εσωτερικά και εξωτερικά καλυμμένο με χρυσό…

Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο που θα είναι καλυμμένο εσωτερικά και εξωτερικά με χρυσό 24 καρατίων – υπάρχουν, ωστόσο, άλλα πολυτελή ξενοδοχεία που έχουν ψήγματα χρυσού στις εγκαταστάσεις τους (π.χ. στην οροφή ή στα παράθυρα). 

Διαθέτει επίσης, στους 25 ορόφους του, επιχρυσωμένα έπιπλα, νεροχύτες, μπανιέρες, καθώς και μια σειρά από διακοσμητικά στοιχεία εξίσου καλυμμένα με χρυσό – η μέση τιμή διανυκτέρευσης θα είναι 250 δολάρια (γύρω στα 220 ευρώ).

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top