Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…

105036472 2998080786970750 4980728526677144071 n

Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του μάρκετινγκ.

Το σίγουρο είναι ότι οι εξωτερικές (και όχι μόνο) εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Hanoi Golden Lake, στο Βιετνάμ (μία χώρα που εσχάτως επενδύει στον τουρισμό), δεν αφήνει περιθώρια σχετικά με την αγορά-στόχο στην οποία απευθύνεται.

Το πολυτελές ξενοδοχείο 6 αστέρων, που θα ανοίξει μέσα στη χρονιά (το εντυπωσιακό εξωτερικό κάλυμμα είναι ήδη έτοιμο, τραβώντας τα βλέμματα των περαστικών), θα είναι εσωτερικά και εξωτερικά καλυμμένο με χρυσό…

Πρόκειται για το πρώτο ξενοδοχείο στον κόσμο που θα είναι καλυμμένο εσωτερικά και εξωτερικά με χρυσό 24 καρατίων – υπάρχουν, ωστόσο, άλλα πολυτελή ξενοδοχεία που έχουν ψήγματα χρυσού στις εγκαταστάσεις τους (π.χ. στην οροφή ή στα παράθυρα). 

Διαθέτει επίσης, στους 25 ορόφους του, επιχρυσωμένα έπιπλα, νεροχύτες, μπανιέρες, καθώς και μια σειρά από διακοσμητικά στοιχεία εξίσου καλυμμένα με χρυσό – η μέση τιμή διανυκτέρευσης θα είναι 250 δολάρια (γύρω στα 220 ευρώ).

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top