Παράπονα Πελατών. Οι 7 τύποι παραπονούμενων πελατών ενός ξενοδοχείου
Είναι αλήθεια ότι τα κίνητρα που ωθούν κάποιον πελάτη, εν προκειμένω τον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου, για να παραπονεθεί είναι ποικίλα. Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε πριν λίγα χρόνια, εντοπίστηκαν
Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης του πελάτη έχει να κάνει με τη διάγνωση των αναγκών των πελατών, συχνά πριν και οι ίδιοι τις αντιληφθούν. Πρόκειται γι’ αυτές
Οι 8 χώρες με τον καλύτερο μισθό για εργαζόμενους στον Τουριστικό κλάδο.
Μπορεί η κρίση του COVID-19 να έχει επηρεάσει αρνητικά τον τουρισμό σε ολόκληρο τον πλανήτη όμως μην γελιόμαστε αργά η γρήγορα οι καλές εποχές του τουρισμού θα επιστρέψουν .και μάλιστα
Customer service. Ο δεκάλογος των λαθών
Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να δείξεις στους πελάτες σου ότι νοιάζεσαι. Αν δεν το κάνετε, αυτοί θα σας «τιμωρήσουν» όχι μόνο στρεφόμενοι σε κάποιον ανταγωνιστή σας, αλλά
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενου?
Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν focus στην ικανοποίηση του εργαζόμενουΣε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό έχει σαν βασικό αντικείμενο την ικανοποίηση του πελάτη παρέχοντάς τους όσο γίνεται καλύτερες υπηρεσίες.Αν το
Η πρώτη υποθαλάσσια βίλα στον κόσμο
Το «Muraka» στις Μαλδίβες είναι η πρώτη υποθαλάσσια βίλα ξενοδοχείου στον κόσμο, η οποία θα κοστολογείται στα 50.000 δολάρια τη βραδιά (περίπου 45.000 ευρώ).Η διώροφη κατασκευή, που μπορεί να φιλοξενήσει