Ο λόγος που μια τουριστική σχολή πρέπει να ενταχθεί στη διεθνή ένωση Eurhodip: 39 χώρες και 150 σχολές μέλη της σε 5 ηπείρους
Η Εurhodip, ή European Association of Hotel and Tourism Schools, είναι μια διεθνής ένωση που συγκεντρώνει τακτικά σχολές και ιδρύματα εκπαίδευσης στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας από όλη
Ταμίκο Χόντα: Η Γιαγιά Εργαζόμενη των McDonald’s σε Ηλικία 90 Ετών και 23 Χρόνια Αφοσίωσης στην Εταιρεία
Στην καρδιά της περιοχής Chuo-ku της πόλης Kumamoto στην Ιαπωνία, υπάρχει ένα μοναδικό άτομο που έχει γίνει θρύλος λόγω της εργασίας της σε ταχυφαγείο. Το όνομά της είναι Ταμίκο Χόντα,
Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη
Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση. Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος
Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι
Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον
Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη
H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί
Το 80% των θέσεων εργασίας σε ξενοδοχεία δεν δημοσιέυονται ποτέ. Τι είναι το Hidden Job Market η αλλιώς κρυφή αγορά εργασίας;
Υπάρχουν πολλές θέσεις εργασίας στις οποίες δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευκαιρία να υποβάλουν αίτηση.Το 80% των θέσεων εργασίας δεν δημοσιεύονται ποτέ στο διαδίκτυο. Αυτή η στατιστική πραγματικότητα αποτελεί ένα