Hospitality News
Πώς να απαντήσετε σε ένα αρνητικό σχόλιο για το ξενοδοχείο σας
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣΠριν το internet, τα social media, τα online travel agents (OTAs) και τα online review sites μπουν στη ζωή μας, ένα κακό σχόλιο από επισκέπτη ήταν απλά ένα κακό
Posted
by
John Protopapadakis
on
February 16, 2021
Comments Off on Πώς να απαντήσετε σε ένα αρνητικό σχόλιο για το ξενοδοχείο σας
Like
Γιατί δεν σας απαντούν οι εταιρείες που κάνατε αίτηση για δουλειά
Συντάκτης άρθρου :Hellenic Hotels TeamΥπάρχουν κάποιες εταιρείες που απαντούν στους υποψηφίους που δεν θα πάρουν τη δουλειά και κάποιες άλλες που δεν το κάνουν. Αυτό είναι θέμα επιλογής της εταιρείας. Αυτό όμως
Posted
by
Vassilios Canellos
on
February 13, 2021
Comments Off on Γιατί δεν σας απαντούν οι εταιρείες που κάνατε αίτηση για δουλειά
Like
Σκεύη Gastronorm.Ο αφανής ήρωας της κουζίνας
Του Μυρτάκης Δ. Μιχάλης στο chefsyndicate.grΞεκινώντας την καριέρα μας σε μια επαγγελματική κουζίνα, ερχόμαστε σε επαφή με τα διάφορα σκεύη και εργαλεία καθώς και στην αντίστοιχη ορολογία τους. Ένα από
Posted
by
papadakispaul
on
February 10, 2021
Comments Off on Σκεύη Gastronorm.Ο αφανής ήρωας της κουζίνας
Like
Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)
Tο PMS σημαίνει Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και
Posted
by
papadakispaul
on
February 9, 2021
Comments Off on Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)
Like
Φιλοδώρημα η αλλιώς tips ,ποιες τακτικές επικρατούν στα ξενοδοχεία
Το tip-πουρμπουάρ αποτελεί συνήθη τακτική και φεύγοντας από το εστιατόριο ή το ξενοδοχείο, το χέρι μπαίνει αυτόματα στην τσέπη για τον ευγενικό υπάλληλο που μας βοήθησε με τις βαλίτσες ή
Posted
by
papadakispaul
on
February 7, 2021
Comments Off on Φιλοδώρημα η αλλιώς tips ,ποιες τακτικές επικρατούν στα ξενοδοχεία
Like
Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣΖευγάρι Βρετανών τουριστών μετέβη σε εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, στην πλατεία Ιπποκράτους, θεωρώντας πως μπορεί να φάει και να πιει ελεύθερα, λόγω του πακέτου διακοπών all inclusive που πλήρωσε
Posted
by
John Protopapadakis
on
February 6, 2021
Comments Off on Βρετανοί τουρίστες νόμιζαν ότι το βραχιολάκι(all inclusive) αγοράζει τα πάντα…
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδοχή-Front Office”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ