
Hospitality News
Ξενοδοχείο με χρυσό 24 καρατίων…
Οι εξωτερικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου οφείλουν να προϊδεάζουν τον επισκέπτη για το τι να περιμένει. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν ως physical settings (φυσικές εγκαταστάσεις) ορίζεται ως ένα ακόμη P του
Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού
Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα: No value for money (1 αστέρι) «Ξενοδοχείο με ωραία θέα αλλά πολλά σκαλιά για τα οποία δεν
Πελάτες που σας εξυμνούν. Αξία ανεκτίμητη (και αναξιοποίητη)…
Η απάντηση είναι μάλλον προφανής: τον ευχαριστούμε είτε απαντώντας στο σχόλιό του (αν και πολλοί δεν το κάνουν ούτε αυτό ή απλώς στέλνουν μία τυποποιημένη απάντηση) είτε πρόσωπο με πρόσωπο.
Πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να αναχαιτίσουν την Airbnb
Πρόκειται για μία εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο των διακοπών. Μία εταιρεία που στη σχετικά σύντομη ιστορία της (από το 2008) έχει τα χαρακτηριστικά οδοστρωτήρα, που ισοπεδώνει ότι
Τι ερώτηση έκανε ένας παρατηρητικός σερβιτόρος…
Μία από τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών είναι η έμφαση στη λεπτομέρεια. Είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε στο μυαλό του πελάτη σας και θα μείνει βαθιά χαραγμένο
Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …
Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε… Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
- Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00€49,00 ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ