Hospitality News
Η επιστροφή στην κανονικότητα απαιτεί εξέλιξη
Συντάκτης άρθρου :Eva Makri στο fnb-pro.grΛένε ότι η αναγκαιότητα είναι η μητέρα της εφεύρεσης και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα εστιατόρια παγκοσμίως, αντιμετώπισαν μια πρωτοφανή χρονιά δυσκολιών αλλά καινοτομίας. Τα
Posted
by
papadakispaul
on
April 1, 2021
Comments Off on Η επιστροφή στην κανονικότητα απαιτεί εξέλιξη
Like
Boeing 727 της Ολυμπιακής σε… δάσος του Όρεγκον
Σε μόνιμη κατοικία έχει μετατρέψει ένας συνταξιούχος ηλεκτρολόγος από το Oregon ένα παροπλισμένο Boeing 727 της Ολυμπιακής, δαπανώντας, το 1999, συνολικά 220.000 δολάρια για να το αγοράσει, να το μεταφέρει στην Αμερική
Posted
by
John Protopapadakis
on
March 27, 2021
Comments Off on Boeing 727 της Ολυμπιακής σε… δάσος του Όρεγκον
Like
Τι είναι το Casual dining και τι το Fine dining
Του Vassilios CanellosΟι δύο ευρύτερες κατηγορίες διαχωρισμού εστιατορίων είναι το Casual dining και Fine Dining, ενώ υπάρχουν πολλοί τυπικοί διαχωρισμοί και ταξινομήσεις, που βασίζονται στο φαγητό το στυλ, το είδος
Posted
by
papadakispaul
on
March 20, 2021
Comments Off on Τι είναι το Casual dining και τι το Fine dining
Like
Πώς να προσφέρετε 5στερη εξυπηρέτηση ”διαβάζοντας” τους πελάτες…
BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣΑυτό που προσφέρουν οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι το reactive service (react=αντιδρώ), το οποίο βέβαια δεν είναι κακό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αρκεί για να ενισχύσετε την πιστότητα των πελατών σας.Αυτό που
Posted
by
John Protopapadakis
on
March 18, 2021
Comments Off on Πώς να προσφέρετε 5στερη εξυπηρέτηση ”διαβάζοντας” τους πελάτες…
Like
Κατηγορίες πελατών εστιατορίου που δύσκολα μπορείς να ευχαριστήσεις
Συντάκτης άρθρου :Vassilios CanellosΥπάρχουν πάντα εκείνοι οι πελάτες που θα δυσκολευτεί κανείς να ευχαριστήσει για να μην πούμε ποτέ. Αξίζει όμως μια προσπάθεια ακόμα και σε αυτούς που θα πίστευε
Posted
by
Vassilios Canellos
on
March 15, 2021
Comments Off on Κατηγορίες πελατών εστιατορίου που δύσκολα μπορείς να ευχαριστήσεις
Like
Μια από τις καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας
Αναρτήθηκε από Γιάννης ΠρωτοπαπαδάκηςΗ ιστορία έχει δικαίως χαρακτηριστεί ως μία από τις κορυφαίες ιστορίες εξυπηρέτησης στον χώρο της φιλοξενίας.Διαδραματίστηκε πριν δύο περίπου δεκαετίες σε ένα πολυτελές κατάλυμα, στο The Inn at Little Washington, στην περιοχή της Ουάσιγκτον.Ένα
Posted
by
John Protopapadakis
on
March 9, 2021
Comments Off on Μια από τις καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας
Like
Media Partners
Hospitality Ambassadeurs
Μέσο ενημέρωσης για την προώθηση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος
-
Uncategorized
Σεμινάριο “PROTEL Hotel Software”
€140,00Original price was: €140,00.€59,00Current price is: €59,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Barista Skills”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Διαχείριση Παραπόνων”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Ξενοδοχειακό Bar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “Wine Seminar”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο ” Σύνταξη Βιογραφικου και Προετοιμασία για Συνέντευξη”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ -
Uncategorized
Σεμινάριο “HEALTH AND SAFETY”
€90,00Original price was: €90,00.€49,00Current price is: €49,00. ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ