Αριστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών

Inn at Palmetto Bluff a Montage Resort over ruins web

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης του πελάτη έχει να κάνει με τη διάγνωση των αναγκών των πελατών, συχνά πριν και οι ίδιοι τις αντιληφθούν. Πρόκειται γι’ αυτές τις στιγμές που μένουν βαθιά χαραγμένες στη μνήμη των πελατών και χτίζουν τη φήμη μιας επιχείρησης.Μία τέτοια εμπειρία είχε μία οικογένεια στο ”The Inn at Palmetto Bluff”, στην Ατλάντα. Ο γιος της οικογένειας έκανε μεγάλη προσπάθεια για να κρατηθεί όρθιος πάνω στο ποδήλατο που είχαν δανειστεί από το ξενοδοχείο, όταν τον αντιλήφθηκε η housekeeper, η οποία εκείνη τη στιγμή είχε αναλάβει την τροφοδοσία των δωματίων με αναλώσιμα.Βλέποντας το πρόβλημα που θα μπορούσε να προκύψει αλλά και την αγωνία των γονιών, η Tonya, όπως ήταν το όνομά της, αφήνει τη δουλειά της και φεύγει, για να επιστρέψει μετά από πέντε λεπτά με ένα ποδήλατο με βοηθητικές ρόδες, αλλά και με τη μάνατζερ του τμήματος αναψυχής του ξενοδοχείου, η οποία θα βοηθούσε το μικρό στα πρώτα του ποδηλατικά σκιρτήματα. 

Τις επόμενες μέρες, ο μικρός θα διέσχιζε πανευτυχής με το ποδήλατο τις καταπράσινες πλαγιές του ξενοδοχείου απαλλάσσοντας τους γονείς του από τη συνεχή επίβλεψή του. Και όπως λέει και ο κανόνας: παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Τι κρατάμε από αυτό το περιστατικό; Μία housekeeper αντιλαμβάνεται, με τις ευλογίες φυσικά της διοίκησης του ξενοδοχείου, ότι η δουλειά της είναι επιφορτισμένη με τη δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών, που θα ζήσουν αλησμόνητες εμπειρίες. Διείδε μια ανάγκη και σε συνεργασία με ένα στέλεχος από άλλο τμήμα (διότι, όπως γίνεται αντιληπτό, το μάρκετινγκ και η άψογη εξυπηρέτηση μέσα σε μία επιχείρηση είναι ευθύνη όλων), έκανε την υπέρβαση. 

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Παρακολούθησε σήμερα το Online σεμινάριο του Κυρίου Πρωτοπαπαδάκη στον Παρακάτω σύνδεσμο

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top