Πώς να απαντήσετε σε κριτική 1 αστεριού

images

Η ακόλουθη κριτική, διανθισμένη με άφθονα θαυμαστικά, είναι για ένα ξενοδοχείο 3 αστέρων στην Λευκάδα:

No value for money (1 αστέρι)

«Ξενοδοχείο με ωραία θέα αλλά πολλά σκαλιά για τα οποία δεν να μας είχαν ενημερώσει κατά το κλείσιμο του δωματίου! Το πρωινό όταν κατεβήκαμε είχε γίνει άφαντο με τη συνοδεία μυγών!

Στο μπάνιο δεν υπήρχε σαμπουάν παρά μόνο υγρό χεριών για όλο το σώμα! Μόνο η receptionist ήταν αρκετά ευγενική και εξυπηρετική! Κρίμα το ξενοδοχείο που ενώ έχει υποδομές αδικείται! Δε θα ξαναπήγαινα εύκολα!».

Η απάντηση του ιδιοκτήτη έχει ως εξής:

Αγαπητή επισκέπτρια …(όνομα),

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την προτίμηση που δείξατε στο ξενοδοχείο μας, καθώς και για την πρόσφατη κριτική που αφήσατε στο TripAdvisor.

Με λυπεί το γεγονός, ωστόσο, ότι δεν μπορέσαμε να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες σας. Για μένα προσωπικά αλλά και για τους ανθρώπους μας, η ικανοποίηση του επισκέπτη είναι υψίστης σημασίας.

Αναφερθήκατε στο πρωινό, το οποίο σερβίρεται μέχρι τις 10.30. Μεριμνούμε πάντα ώστε να υπάρχει συνεχής τροφοδοσία ώστε όποια ώρα και να έρθει ο επισκέπτης να έχει τις ίδιες επιλογές. Δυστυχώς, η παρουσία μυγών, παρά τα μέτρα που λαμβάνουμε, δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί εύκολα, ιδιαίτερα στους ανοικτούς χώρους (αν και σπάνια η κατάσταση ξεφεύγει από τα φυσιολογικά πλαίσια) – το ξενοδοχείο, όπως είδατε, είναι μέσα στο πράσινο.

Στο μπάνιο, τώρα, φροντίζουμε ώστε να υπάρχουν τόσο το σαμπουάν όσο και το υγρό των χεριών. Αν εκ παραδρομής το παραλείψαμε, σας ζητάμε συγγνώμη.

Οσον αφορά τα σκαλοπάτια, η αμφιθεατρική διάταξη, που αποτυπώνεται γλαφυρά στις φωτογραφίες στο site, ευνοεί την ύπαρξη αρκετών σκαλοπατιών, όπως σωστά παρατηρήσατε, ιδιαίτερα για τα «ψηλά» δωμάτια. Αυτό είναι, κατά κάποιο τρόπο, το τίμημα της «καλής θέας». Παρ’ όλα αυτά, φροντίζουμε κατά την κράτηση να ενημερώνουμε τους ηλικιωμένους ή τις οικογένειες με μικρά παιδιά ή με κινητικά προβλήματα, για την ύπαρξη σκαλοπατιών.

Για άλλη μια φορά, σας ευχαριστώ για την εποικοδομητική κριτική σας. Θα χαρούμε να σας δούμε ξανά στο ξενοδοχείο ώστε αυτή τη φορά να ανταποκριθούμε πλήρως στις προσδοκίες σας.

Για τυχόν ερωτήσεις, απορίες ή διευκρινήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο e-mail … ή στο τηλέφωνο…

Με εκτίμηση,

Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου

…..(όνομα)

Αξιολόγηση απάντησης

Φαίνεται ότι η απάντηση του ιδιοκτήτη (ή όποιου απάντησε την κριτική) ήταν εξαιρετικά ψύχραιμη και νηφάλια. Ιδιαίτερα όταν απέναντί του έχει μια αρνητική κριτική που αφενός σε ορισμένα σημεία είναι υπερβολική (π.χ. μύγες, σαμπουάν), αφετέρου δεν συνάδει με το ένα αστέρι καθώς η επισκέπτρια (που ταξίδεψε με τον σύντροφό της) παράθεσε ορισμένα θετικά στοιχεία (ωραία τοποθεσία, ευγενικό προσωπικό).

Ο ιδιοκτήτης, αφού ευχαριστεί την πελάτισσα, στην οποία απευθύνεται με το όνομά της, για την κριτική της, της ζητά συγγνώμη και κατόπιν απαντά σε όλα θέματα που έθιξε με τακτ και χωρίς να την προσβάλει. 

Ταυτόχρονα τεχνηέντως προβάλει τα κάλλη του ξενοδοχείου (π.χ. μέσα στο πράσινο, καλή θέα). Στο τέλος την προσκαλεί να επισκεφθεί ξανά στο ξενοδοχείο και παραθέτει τα στοιχεία επικοινωνίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο τέλος (αλλά και σε κανένα σημείο μέσα στην απάντηση) δεν αναφέρει το όνομα του ξενοδοχείου καθαρά για λόγους SEO (ώστε να μη βγει η αρνητική κριτική ψηλά στις μηχανές αναζήτησης).

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι η επισκέπτρια δεν θα επιστρέψει, ούτε θα επικοινωνήσει με τον διευθυντή, ωστόσο ως μία «εύστοχη» απάντηση, όπως είναι, προφανώς απευθύνεται σε όλους όσοι διαβάσουν την κριτική.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι η απάντηση είναι μακροσκελής και ίσως κουράσει τον αναγνώστη.

Πηγή: Παράπονα Πελατών (εκδ. Σταμούλης)

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top