Ξενοδοχείο έκανε μήνυση πελάτη που ανέβασε αρνητικά σχολία …

10

Όταν λαμβάνεις μία κριτική που μπορεί να θεωρηθεί «ύποπτη», τότε, ιδιαίτερα αν η  νομοθεσία της χώρας το ευνοεί, μπορείς να κινηθείς νομικά εναντίον αυτού που σε δυσφήμισε…

Αυτό ακριβώς έπραξε το Sea View Resort στο νησί Koh Chang της Ταϊλάνδης (που είναι διάσημο για τις ειδυλλιακές παραλίες και τα τιρκουάζ νερά του), το οποίο άσκησε δίωξη σε βάρος ενός Αμερικανού υπηκόου, του Wesley Barnes, ο οποίος ανάρτησε επικριτικό σχόλιο στο TripΑdvisor. Αν ο Barnes, που είναι κάτοικος Ταϊλάνδης, κριθεί ένοχος, κινδυνεύει με ποινή κάθειρξης μέχρι δύο έτη (!).

Ο εν λόγω επισκέπτης απογοητεύτηκε από την υποδοχή που του επιφύλαξαν, χαρακτηρίζοντας το, στο σχόλιο που άφησε, ως «ψυχρό, σαν να μην ήθελε να βλέπει κανέναν».

Προφανώς δεν γνώριζε ότι η νομοθεσία στην Ταϊλάνδη για συκοφαντική δυσφήμηση είναι ιδιαίτερα αυστηρή: φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια και πρόστιμο 5.500 δολαρίων. Ως εκ τούτου, τέθηκε υπό κράτηση και κατόπιν αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση.

Το ξενοδοχείο τον μήνυσε επειδή διατείνεται ότι «έπληξε τη φήμη του» και επειδή ήρθε σε ρήξη με το προσωπικό καθώς αρνήθηκε να πληρώσει πρόστιμο που του επιβλήθηκε επειδή έφερε αλκοόλ στο ξενοδοχείο.

Επίσης, ισχυρίστηκε ότι ο εν λόγω τουρίστας έχει γράψει διάφορες κριτικές σε διάφορα sites τις τελευταίες εβδομάδες. Σε μία από αυτές κατηγόρησε το ξενοδοχείο για «modern day slavery» (σύγχρονη δουλεία), σχόλιο το οποίο αποσύρθηκε μετά από μία εβδομάδα.  

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο Marketing Tips

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top