25 Εξωφρενικά παράπονα που έχουν ακουστεί σε ξενοδοχεία, και γιατί πρέπει να λυγίζουμε… από τα γέλια, όχι από τα νεύρα!

Ο ξενοδοχοϋπάλληλος είναι κάτι σαν Superman χωρίς μπέρτα. Κουβαλάει βαλίτσες, καθαρίζει σχολαστικά, θυμάται χιλιάδες ονόματα, χαμογελάει ακόμα κι όταν μέσα του κλαίει, και το κυριότερο: ακούει τα πιο τρελά, τα πιο απίστευτα, τα πιο εξωπραγματικά παράπονα που μπορεί να φανταστεί κανείς.

Και μιλάμε για πραγματικά παράπονα, όχι «μου άργησε λίγο το room service». Όχι. Εδώ πάμε σε άλλο επίπεδο, στο σύμπαν όπου η φαντασία συναντά την… απελπισία. Σε μια ομάδα στο Facebook με 40.000 μέλη από όλο τον κόσμο, ξενοδοχοϋπάλληλοι μοιράστηκαν τα κορυφαία «διαμάντια» που έχουν ακούσει.

Αν νομίζετε πως τα έχετε ακούσει όλα, μάλλον δεν έχετε δουλέψει ποτέ σε ξενοδοχείο. Γιατί εκεί, κάθε μέρα, γεννιέται και μια νέα ιστορία που θα έκανε ακόμα και τον καλύτερο κωμικό να ζηλέψει.

«Μπορείτε να πάτε απέναντι να ζητήσετε από τους πυροσβέστες να κλείσουν τα κόκκινα φώτα πο τα οχήματα γιατί δεν μπορώ να κοιμηθώ;»

«Γιατί δεν πουλάτε πάνες ενηλίκων;»

«Ο δρόμος έξω έχει πολύ φως»

(Ο πελάτης ήθελε σκοτάδι… παντού. Αν μπορούσε, θα έσβηνε και το φεγγάρι.)

«Η βροχή είναι πολύ… βροχερή»

«Στον ήλιο κάνει ζέστη»

«Οι πετσέτες είναι πολύ μαλακές»

«Το παγωτό είναι πολύ κρύο»

«Το κρεβάτι ήταν τόσο άνετο που κοιμήθηκα παραπάνω»

«Τα ψάρια στη θάλασσα είναι στα ρηχά»

«Το νερό στη λεκάνη της τουαλέτας είναι πολύ ψηλά»

«Θέλουμε επιστροφή χρημάτων γιατί είχε κακό καιρό»

«Δεν μας άρεσε το ηλιοβασίλεμα»

«Τα πουλιά κελαηδούν έξω»

«Δεν βρίσκω το προσωπικό σας αισθητικά ευχάριστο»

«Έριξα πάγο στο πάτωμα, έλιωσε, βράχηκε η κάλτσα μου, κρύωνε το πόδι μου και αυτό μου επηρέασε την διαμονή. Θέλω πλήρη επιστροφή χρημάτων.»

«Η θάλασσα κάνει το δωμάτιο να μυρίζει ψαρίλα»

«Το παιδί μου (10 ετών) έμαθε να κάνει ντους μόνος του και κάηκε με το ζεστό νερό.»

«Έχει πολύ άμμο στην παραλία»

«Αυτός ο θάμνος μου κόβει τη θέα στις πάπιες. Θέλω να κοπεί.»

«Η χωριάτικη σαλάτα έχει πολύ ντομάτα»

«Είδα άστεγους κοντά στο ξενοδοχείο και τι κάνετε εσείς για αυτό σαν ξενοδοχείο, αδιαφορείτε?»

«Τα τζιτζίκια κάνουν θόρυβο»

«Γιατί το πρωινό δεν είναι ανοιχτό μέχρι τις 11:30;»

Γιατί το άρθρο αυτό δεν είναι μόνο για γέλια

Όλα αυτά τα παράπονα προκαλούν χαμόγελο, ίσως και δάκρυα γέλιου. Αλλά για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους είναι καθημερινότητα. Είναι εκείνη η λεπτή γραμμή που πρέπει να περπατήσουν: να παραμείνουν ευγενικοί, να δώσουν λύσεις ακόμα και σε παράλογες απαιτήσεις και να μη χάσουν την ψυχραιμία τους.

Κι αν κάτι αξίζει πραγματικά να κρατήσουμε, είναι αυτό: πίσω από κάθε «τρελό» παράπονο, υπάρχει ένας εργαζόμενος που κρατάει την αξιοπρέπειά του, το χαμόγελό του και την καλή του διάθεση, για να κάνει τον πελάτη να νιώσει καλά.

Κι αυτό είναι ίσως το πιο δύσκολο και το πιο πολύτιμο «service» που προσφέρει η φιλοξενία.

customer service
Scroll to Top