Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

kariera

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την απόλυτη πλατφόρμα για δικτύωση, επαγγελματική ανάπτυξη και ενδεχόμενες συνεργασίες στον τουριστικό τομέα.

Γιατί να παρακολουθήσετε το Tourism Meeting Point;

Το Tourism Meeting Point 2025 είναι το ιδανικό περιβάλλον για όσους αναζητούν επαγγελματικές ευκαιρίες στον κλάδο της φιλοξενίας. Μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και κορυφαίοι επαγγελματίες του χώρου θα είναι εκεί για:

  • Networking: Συνδεθείτε με ηγέτες του τουριστικού κλάδου και δημιουργήστε πολύτιμες επαγγελματικές επαφές.
  • Ευκαιρίες Συνεργασίας: Συζητήστε ενδεχόμενες συνεργασίες με κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους που αναζητούν ταλαντούχα στελέχη και καινοτόμες ιδέες.
  • Εξέλιξη Καριέρας: Γνωρίστε εργοδότες που είναι έτοιμοι να επενδύσουν σε νέους επαγγελματίες και να προσφέρουν θέσεις εργασίας.
, Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Τα Workshops της Hoteltraining.gr

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Hoteltraining.gr διοργανώνει δύο πρακτικά workshops, σχεδιασμένα για επαγγελματίες που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους στον τομέα της φιλοξενίας. Τα σεμινάρια θα παρουσιάσει ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης, ένας από τους πιο καταξιωμένους ειδικούς στο marketing και την εξυπηρέτηση πελατών.

1. Workshop: “Διαχείριση Παραπόνων”

⏰ Ώρα: 11:15 – 12:00

Το workshop “Διαχείριση Παραπόνων” αποδεικνύει ότι τα παράπονα δεν είναι εμπόδιο, αλλά μια εξαιρετική ευκαιρία για βελτίωση. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν:

  • Πώς να κατανοούν τη φύση των παραπόνων.
  • Πώς να διαχειρίζονται τα παράπονα με τρόπο που ενισχύει τη φήμη της επιχείρησης.
    Αυτό το workshop θα σας βοηθήσει να μετατρέπετε τις προκλήσεις σε ευκαιρίες, προσφέροντας ανεκτίμητη αξία στους πελάτες σας.

2. Workshop: “Εξυπηρέτηση Πελατών”

⏰ Ώρα: 13:00 – 13:40

Στο workshop “Εξυπηρέτηση Πελατών”, θα ανακαλύψετε πώς να παρέχετε υποδειγματική εξυπηρέτηση χωρίς υψηλό κόστος. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν:

  • Πρακτικές τεχνικές για τη δημιουργία θετικών εμπειριών πελατών.
  • Πώς να καλλιεργούν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
    Με επίκεντρο τη φιλοσοφία της ποιοτικής εξυπηρέτησης, αυτό το σεμινάριο είναι ιδανικό για επαγγελματίες που θέλουν να ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό.

Ελάτε να επενδύσετε στις δεξιότητες και τις επαφές σας!

Το Tourism Meeting Point 2025 δεν είναι απλώς μια εκδήλωση, αλλά μια μοναδική ευκαιρία να εμπνευστείτε, να συνδεθείτε με επαγγελματίες και να εξελίξετε την καριέρα σας στον δυναμικό χώρο της φιλοξενίας.

Σας περιμένουμε για να κάνουμε μαζί το επόμενο βήμα στην επαγγελματική σας ανάπτυξη.

, Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top