Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

price souvlaki Hoteltraining Greece

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση φασαρία για την τιμή του σουβλακιού με πίτα.

Αυτή τη στιγμή, ένα σουβλάκι με πίτα κοστίζει περίπου 3,5 ευρώ. Για πολλούς ένα σουβλάκι είναι μόνο η αρχή, αφού δύσκολα θα μείνουμε σε ένα. Έτσι, η απόλαυση ανεβαίνει στα 7 ευρώ για δύο σουβλάκια.

Την ίδια στιγμή, ένα απλό σάντουιτς από τον φούρνο της γειτονιάς με τυρί, γαλοπούλα, ντομάτα και λίγο ελαιόλαδο κοστίζει 3,4 ευρώ. Μια πίτσα, η οποία συνήθως φτάνει για 1 άτομο και ίσως μείνει ένα η δύο κομμάτια , κυμαίνεται από 10 έως 14 ευρώ, ενώ ένα χειροποίητο μπέργκερ με φρέσκο μπιφτέκι κυμαίνεται από 7 έως 18 ευρώ.

Γιατί προκαλεί τόσο ντόρο η τιμή του σουβλακιού;

Η απάντηση ίσως βρίσκεται στη σύνδεση του σουβλακιού με την ελληνική κουλτούρα. Το σουβλάκι θεωρούνταν ανέκαθεν μια οικονομική επιλογή, ένα «γεύμα του λαού». Όταν λοιπόν η τιμή του αρχίζει να αυξάνεται, αυτό δημιουργεί την αίσθηση ότι χάνεται η προσβασιμότητά του.

Ωστόσο, πρέπει να λάβουμε υπόψη:

  1. Αύξηση κόστους υλικών: Το κρέας, τα λαχανικά, οι πίτες, τα γαλακτομικά και το λάδι έχουν δει σημαντικές αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια.
  2. Ενέργεια και λειτουργικά κόστη: Οι φούρνοι, συγκεκριμένη ειδικότητα(η αμοιβή ενοςτυλιχτή ξεκινάει από 9 ευρώ την ώρα) και η ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζονται για την παρασκευή του επηρεάζουν το τελικό κόστος.
  3. Αξία ποιότητας: Με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται πολλά καταστήματα έχουν βελτιώσει την ποιότητα των πρώτων υλών τους, κάτι που δικαιολογεί την αύξηση της τιμής.

Το σουβλάκι παραμένει μια τίμια επιλογή

Παρά τις αυξήσεις, το σουβλάκι εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο οικονομικές και χορταστικές επιλογές. Δεν πληρώνεις μόνο για τη γεύση, αλλά και για την ευκολία, την παράδοση και την εμπειρία που προσφέρει.

Η πραγματική ερώτηση, λοιπόν, δεν είναι γιατί κάνει 3,5 ευρώ, αλλά τι μας προσφέρει έναντι αυτού του ποσού.

, Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή  πρόκειται για μια τίμια επιλογή
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
angry cook hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

40 Σκληρές Αλήθειες για τη Ζωή ενός Μάγειρα

Καλώς ήρθες στον κόσμο της φωτιάς, του ατσαλιού και του χάους. Αν νομίζεις ότι το να είσαι μάγειρας είναι μόνο δημιουργία και πάθος, κράτα γερά. Ορίστε τι δεν σου είπανε πριν βουτήξεις στις φλόγες: 1. Τα χέρια σου δεν θα

Διάβασε το άρθρο
hotelstafftraininggreece
Hospitality
papadakispaul

Επέκταση Ταμείου Ανεργίας, Αύξηση Μισθών Ξενοδοχοϋπαλλήλων: Ώρα για Ουσιαστικές Παρεμβάσεις στην Εποχική Εργασία

Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες της Ελληνικής οικονομίας. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η έλλειψη προσωπικού έχει αναδείξει βαθιές δυσλειτουργίες στο σύστημα εποχικής απασχόλησης, αναγκάζοντας επιχειρήσεις και πολιτεία να επανεξετάσουν τις συνθήκες εργασίας στον κλάδο. Η υποχρεωτική

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top