254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

cvhoteltraining

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι η θέση καλύφθηκε εσωτερικά, ακυρώνοντας έτσι το ραντεβού. Στη δεύτερη, αντιμετώπισε έναν νεαρό από το τμήμα HR που μόλις είχε ξεκινήσει την πρακτική του. Η συζήτηση τελείωσε πριν καλά-καλά ξεκινήσει.

Μπορεί αυτή η εμπειρία να φαίνεται γνωστή σε πολλούς. Και, αναπόφευκτα, εγείρεται το ερώτημα: είναι τελικά το LinkedIn αποτελεσματική πλατφόρμα για την εύρεση εργασίας; Ας εξετάσουμε το ζήτημα πιο προσεκτικά

, 254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Το LinkedIn είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις μεγαλύτερες επαγγελματικές πλατφόρμες δικτύωσης. Με εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, συνδέει εργοδότες και υποψήφιους με έναν εύκολο και άμεσο τρόπο. Το πρόβλημα όμως δεν έγκειται στη διαθεσιμότητα των θέσεων αλλά στον κορεσμό της αγοράς. Όσο περισσότεροι είναι οι υποψήφιοι, τόσο πιο δύσκολο γίνεται να ξεχωρίσεις.

Το LinkedIn είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική πλατφόρμα στον κόσμο, με πάνω από 950 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές.Περίπου 40% των χρηστών του LinkedIn χρησιμοποιούν την πλατφόρμα καθημερινά.Η πλατφόρμα καλύπτει πάνω από 150 βιομηχανίες, από τεχνολογία έως φιλοξενία, ιατρική και εκπαίδευση.

Όταν κάνεις 254 αιτήσεις και λαμβάνεις μόνο δύο προσκλήσεις για συνέντευξη, δεν είναι απλώς θέμα του τι περιέχει το βιογραφικό σου. Είναι θέμα στρατηγικής. Σήμερα, πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα συστήματα (ATS) που φιλτράρουν τις αιτήσεις βάσει λέξεων-κλειδιών και ειδικών κριτηρίων. Αν το βιογραφικό ή το συνοδευτικό σου γράμμα δεν ταιριάζουν ακριβώς με αυτά τα κριτήρια, μπορεί να απορριφθεί πριν καν φτάσει στα χέρια του HR.

Όσο για την ποιότητα των συνεντεύξεων, το να ακυρώνεται η μία λόγω εσωτερικής προαγωγής και η άλλη να γίνεται από κάποιον που δεν έχει την εμπειρία να χειριστεί σωστά τη διαδικασία, μπορεί να αποθαρρύνει κάθε υποψήφιο. Αυτό μπορεί να δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού από τις εταιρείες και αδυναμία τους να χειριστούν αποτελεσματικά τις διαδικασίες πρόσληψης.

Το LinkedIn δεν είναι απαραίτητα το πρόβλημα. Η πλατφόρμα μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διευρύνεις το επαγγελματικό σου δίκτυο και να παρακολουθείς ευκαιρίες. Αλλά πρέπει να κατανοήσουμε ότι δεν είναι μόνο η πλατφόρμα αυτή καθαυτή που θα μας δώσει τη δουλειά. Η προσαρμογή των αιτήσεων, η ενδυνάμωση του δικτύου μας και η απευθείας επικοινωνία με τους εργοδότες μπορεί να είναι το κλειδί για την επιτυχί

Αν και το LinkedIn προσφέρει δυνατότητες, η προσωπική στρατηγική και η εξειδίκευση είναι απαραίτητα στοιχεία για να ξεχωρίσεις. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και οι συνεντεύξεις δεν είναι πάντα όπως τις περιμένουμε. Το κλειδί είναι να συνεχίζεις με πείσμα, να προσαρμόζεις την προσέγγισή σου και να αναζητάς τρόπους για να διακρίνεσαι μέσα από την πολυπληθή αγορά εργασίας.

, 254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top