Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Hoteltraining.gronlinecourses

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google.

Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση τους, αποκλεισμός νέων κριτικών ή και εμφάνιση προειδοποιητικών μηνυμάτων στα προφίλ των ξενοδοχείων και επιχειρήσεων που έχουν ψεύτικες αξιολογήσεις.

Αυτές οι κυρώσεις ξεκίνησαν ηδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, και πλέον, σύμφωνα με το Search Engine Roundtable, φαίνεται πως θα επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς το παρόν, μόνο οι χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν αυτές τις προειδοποιήσεις, αλλά οι αλλαγές ενδέχεται να γίνουν ορατές διεθνώς. Βάσει της πολιτικής της Google για το επιτρεπόμενο περιεχόμενο, οι κριτικές στο Google πρέπει να αντιπροσωπεύουν πραγματικές εμπειρίες και να μην είναι αποτέλεσμα χρηματικών κινήτρων, προσφορών ή δωρεάν παροχών. Η Google επίσης αναζητά κριτικές που χειραγωγούν τις βαθμολογίες μέσω πολλαπλών λογαριασμών ή τεχνολογικών εργαλείων που μιμούνται ψευδή εμπλοκή.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Αν και παραμένει ασαφές ο τρόπος με τον οποίο η Google θα εντοπίζει τις ψεύτικες κριτικές με ακρίβεια, ο φόβος της δημόσιας διαπόμπευσης ενδέχεται να αποτρέψει τα ξενοδοχεία από το να επιχειρούν να διογκώσουν τεχνητά τις βαθμολογίες τους. Τα προειδοποιητικά μηνύματα που εμφανίζονται σε αμφισβητούμενα προφίλ θα μπορούσαν να προστατεύσουν τους χρήστες, αποτρέποντας τους από το να επισκεφθούν ξενοδοχεία που θεωρούνται αναξιόπιστα, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη διαφάνεια.

Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, το ποσοστό των ψεύτικων κριτικών στο Google μπορεί να κυμαίνεται από 15% έως και 40%. Αυτή η διακύμανση εξαρτάται από τον κλάδο, την τοποθεσία και τον τύπο των επιχειρήσεων. Μια έρευνα από την Fakespot εκτιμά ότι περίπου το 15% των κριτικών στο Google είναι ψεύτικες. Άλλες πηγές αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά σε συγκεκριμένους τομείς, όπως τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.

Οι ψεύτικες κριτικές δημιουργούνται είτε από bots είτε από άτομα που πληρώνονται για να δημοσιεύουν θετικές ή αρνητικές κριτικές.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία
dubai hospitality Greece
Uncategorized
papadakispaul

Γαστρονομία Αυστηρά Χωρίς Αλκοόλ, Τι Αλλάζει για τους Σεφ τα Ξενοδοχεία και τα Εστιατόρια σύμφωνα με Νέο Νόμο

Στο Ντουμπάι, πλέον απαγορεύεται η παρασκευή φαγητού που περιέχει αλκοόλ ως συστατικό. Αυτό σημαίνει ότι πιάτα όπως η σάλτσα κρασιού, τα γλυκά που περιέχουν λικέρ ή ακόμα και το αγαπημένο τιραμισού, πλέον δεν επιτρέπονται. Η απαγόρευση αυτή βασίζεται σε έναν

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 33
Uncategorized
papadakispaul

Vοucher Τουρισμού, Ποια είναι τα Επόμενα Βήματα για το Πρόγραμμα Κατάρτισης; Συχνές ερωτήσεις

Το Επιδοτούμενο Πρόγραμμα Κατάρτισης με Εκπαιδευτικό Επίδομα 1.250€ για εργαζόμενους και ανέργους στον τομέα του τουρισμού συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον, και οι αιτήσεις έκλεισαν απροσδόκητα γρήγορα 1.5 ημέρα μετά το άνοιγμα γιατί συμπληρώθηκε ο προβλεπόμενος αριθμός αιτήσεων. Πληροφορίες που έχουμε δείχνουν

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 32
Uncategorized
papadakispaul

Δωμάτιο Ξενοδοχείου με 1 μόνο Δολάριο την ημέρα στο Asahi Ryokan με μοναδική προϋπόθεση το Live Streaming

Στην πόλη Φουκουόκα της Ιαπωνίας, το Asahi Ryokan προσφέρει μια ενδιαφέρουσα προσφορά: μια διανυκτέρευση με μόνο 100 γιεν (περίπου 1 δολάριο). Ωστόσο, αυτή η χαμηλή τιμή συνοδεύεται από μια ασυνήθιστη προυπόθεση, η διαμονή μεταδίδεται ζωντανά μέσω live streaming. Το επιχειρηματικό αυτό μοντέλο, το

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top