Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Hoteltraining.gronlinecourses

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google.

Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση τους, αποκλεισμός νέων κριτικών ή και εμφάνιση προειδοποιητικών μηνυμάτων στα προφίλ των ξενοδοχείων και επιχειρήσεων που έχουν ψεύτικες αξιολογήσεις.

Αυτές οι κυρώσεις ξεκίνησαν ηδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, και πλέον, σύμφωνα με το Search Engine Roundtable, φαίνεται πως θα επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς το παρόν, μόνο οι χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν αυτές τις προειδοποιήσεις, αλλά οι αλλαγές ενδέχεται να γίνουν ορατές διεθνώς. Βάσει της πολιτικής της Google για το επιτρεπόμενο περιεχόμενο, οι κριτικές στο Google πρέπει να αντιπροσωπεύουν πραγματικές εμπειρίες και να μην είναι αποτέλεσμα χρηματικών κινήτρων, προσφορών ή δωρεάν παροχών. Η Google επίσης αναζητά κριτικές που χειραγωγούν τις βαθμολογίες μέσω πολλαπλών λογαριασμών ή τεχνολογικών εργαλείων που μιμούνται ψευδή εμπλοκή.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Αν και παραμένει ασαφές ο τρόπος με τον οποίο η Google θα εντοπίζει τις ψεύτικες κριτικές με ακρίβεια, ο φόβος της δημόσιας διαπόμπευσης ενδέχεται να αποτρέψει τα ξενοδοχεία από το να επιχειρούν να διογκώσουν τεχνητά τις βαθμολογίες τους. Τα προειδοποιητικά μηνύματα που εμφανίζονται σε αμφισβητούμενα προφίλ θα μπορούσαν να προστατεύσουν τους χρήστες, αποτρέποντας τους από το να επισκεφθούν ξενοδοχεία που θεωρούνται αναξιόπιστα, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη διαφάνεια.

Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, το ποσοστό των ψεύτικων κριτικών στο Google μπορεί να κυμαίνεται από 15% έως και 40%. Αυτή η διακύμανση εξαρτάται από τον κλάδο, την τοποθεσία και τον τύπο των επιχειρήσεων. Μια έρευνα από την Fakespot εκτιμά ότι περίπου το 15% των κριτικών στο Google είναι ψεύτικες. Άλλες πηγές αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά σε συγκεκριμένους τομείς, όπως τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.

Οι ψεύτικες κριτικές δημιουργούνται είτε από bots είτε από άτομα που πληρώνονται για να δημοσιεύουν θετικές ή αρνητικές κριτικές.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top