Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Hoteltraining.gronlinecourses

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google.

Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση τους, αποκλεισμός νέων κριτικών ή και εμφάνιση προειδοποιητικών μηνυμάτων στα προφίλ των ξενοδοχείων και επιχειρήσεων που έχουν ψεύτικες αξιολογήσεις.

Αυτές οι κυρώσεις ξεκίνησαν ηδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, και πλέον, σύμφωνα με το Search Engine Roundtable, φαίνεται πως θα επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς το παρόν, μόνο οι χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν αυτές τις προειδοποιήσεις, αλλά οι αλλαγές ενδέχεται να γίνουν ορατές διεθνώς. Βάσει της πολιτικής της Google για το επιτρεπόμενο περιεχόμενο, οι κριτικές στο Google πρέπει να αντιπροσωπεύουν πραγματικές εμπειρίες και να μην είναι αποτέλεσμα χρηματικών κινήτρων, προσφορών ή δωρεάν παροχών. Η Google επίσης αναζητά κριτικές που χειραγωγούν τις βαθμολογίες μέσω πολλαπλών λογαριασμών ή τεχνολογικών εργαλείων που μιμούνται ψευδή εμπλοκή.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Αν και παραμένει ασαφές ο τρόπος με τον οποίο η Google θα εντοπίζει τις ψεύτικες κριτικές με ακρίβεια, ο φόβος της δημόσιας διαπόμπευσης ενδέχεται να αποτρέψει τα ξενοδοχεία από το να επιχειρούν να διογκώσουν τεχνητά τις βαθμολογίες τους. Τα προειδοποιητικά μηνύματα που εμφανίζονται σε αμφισβητούμενα προφίλ θα μπορούσαν να προστατεύσουν τους χρήστες, αποτρέποντας τους από το να επισκεφθούν ξενοδοχεία που θεωρούνται αναξιόπιστα, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη διαφάνεια.

Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, το ποσοστό των ψεύτικων κριτικών στο Google μπορεί να κυμαίνεται από 15% έως και 40%. Αυτή η διακύμανση εξαρτάται από τον κλάδο, την τοποθεσία και τον τύπο των επιχειρήσεων. Μια έρευνα από την Fakespot εκτιμά ότι περίπου το 15% των κριτικών στο Google είναι ψεύτικες. Άλλες πηγές αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά σε συγκεκριμένους τομείς, όπως τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.

Οι ψεύτικες κριτικές δημιουργούνται είτε από bots είτε από άτομα που πληρώνονται για να δημοσιεύουν θετικές ή αρνητικές κριτικές.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top