Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Hoteltraining.gronlinecourses

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google.

Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση τους, αποκλεισμός νέων κριτικών ή και εμφάνιση προειδοποιητικών μηνυμάτων στα προφίλ των ξενοδοχείων και επιχειρήσεων που έχουν ψεύτικες αξιολογήσεις.

Αυτές οι κυρώσεις ξεκίνησαν ηδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, και πλέον, σύμφωνα με το Search Engine Roundtable, φαίνεται πως θα επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς το παρόν, μόνο οι χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν αυτές τις προειδοποιήσεις, αλλά οι αλλαγές ενδέχεται να γίνουν ορατές διεθνώς. Βάσει της πολιτικής της Google για το επιτρεπόμενο περιεχόμενο, οι κριτικές στο Google πρέπει να αντιπροσωπεύουν πραγματικές εμπειρίες και να μην είναι αποτέλεσμα χρηματικών κινήτρων, προσφορών ή δωρεάν παροχών. Η Google επίσης αναζητά κριτικές που χειραγωγούν τις βαθμολογίες μέσω πολλαπλών λογαριασμών ή τεχνολογικών εργαλείων που μιμούνται ψευδή εμπλοκή.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Αν και παραμένει ασαφές ο τρόπος με τον οποίο η Google θα εντοπίζει τις ψεύτικες κριτικές με ακρίβεια, ο φόβος της δημόσιας διαπόμπευσης ενδέχεται να αποτρέψει τα ξενοδοχεία από το να επιχειρούν να διογκώσουν τεχνητά τις βαθμολογίες τους. Τα προειδοποιητικά μηνύματα που εμφανίζονται σε αμφισβητούμενα προφίλ θα μπορούσαν να προστατεύσουν τους χρήστες, αποτρέποντας τους από το να επισκεφθούν ξενοδοχεία που θεωρούνται αναξιόπιστα, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη διαφάνεια.

Σύμφωνα με διάφορες έρευνες, το ποσοστό των ψεύτικων κριτικών στο Google μπορεί να κυμαίνεται από 15% έως και 40%. Αυτή η διακύμανση εξαρτάται από τον κλάδο, την τοποθεσία και τον τύπο των επιχειρήσεων. Μια έρευνα από την Fakespot εκτιμά ότι περίπου το 15% των κριτικών στο Google είναι ψεύτικες. Άλλες πηγές αναφέρουν υψηλότερα ποσοστά σε συγκεκριμένους τομείς, όπως τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια.

Οι ψεύτικες κριτικές δημιουργούνται είτε από bots είτε από άτομα που πληρώνονται για να δημοσιεύουν θετικές ή αρνητικές κριτικές.

, Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία
Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top