DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

do not rent this reservation room hoteltraining

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να προστατευθούν από ανεπιθύμητους επισκέπτες, οι οποίοι μπορεί να έχουν προκαλέσει προβλήματα στο παρελθόν. Ο βασικός σκοπός αυτής της πρακτικής είναι να διατηρηθεί η ασφάλεια και η άψογη εξυπηρέτηση για όλους τους φιλοξενούμενους.

Η εφαρμογή του DNR δεν είναι μια απόφαση που λαμβάνεται αβίαστα. Τα ξενοδοχεία έχουν επενδύσει στην ασφάλεια, την εξυπηρέτηση και την εμπειρία των επισκεπτών τους, και κάθε προβληματική ή επικίνδυνη κατάσταση μπορεί να επηρεάσει σοβαρά τη φήμη και την οικονομική τους απόδοση. Γι’ αυτό, η προσθήκη ενός ατόμου στη λίστα DNR γίνεται συνήθως μετά από σοβαρά περιστατικά ή επαναλαμβανόμενες παραβάσεις των κανόνων.

, DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Η βασική λειτουργία του DNR είναι να προλαμβάνει προβλήματα, διασφαλίζοντας ότι άτομα που έχουν αποδειχθεί απειλητικά για την ασφάλεια ή την άρτια λειτουργία του ξενοδοχείου δεν θα επιστρέψουν στο μέλλον. Παρόλο που πολλές επιχειρήσεις ενδέχεται να είναι πρόθυμες να δώσουν δεύτερες ευκαιρίες, υπάρχουν περιπτώσεις όπου το κόστος ενός τέτοιου ρίσκου είναι πολύ υψηλό.

Παράδειγμα 1 – Ηθοποιός είχε καταναλώσει αλκοόλ νωρίς το απόγευμα και, για άγνωστους λόγους, άρχισε να σπάει αντικείμενα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, να βρίζει και να χτυπάει τον σύζυγό της. Οι υπόλοιποι ένοικοι και οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου ειδοποίησαν την αστυνομία.

Παράδειγμα 2-Επισκέπτης έκανε διακοπές σαν βασιλιάς επί έξι ημέρες και έξι νύχτες σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο στο Πήλιο, αλλά τελικά άφησε πίσω του φέσι 5.900 ευρώ.

Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί να προστεθεί σε λίστα DNR ποικίλλουν. Συχνά, οι λόγοι περιλαμβάνουν ανάρμοστη συμπεριφορά, βίαιες ή επιθετικές πράξεις, φθορές στην περιουσία του ξενοδοχείου, ενοχλητική συμπεριφορά προς άλλους επισκέπτες ή το προσωπικό, καθώς και οικονομικά ζητήματα όπως μη εξόφληση λογαριασμών. Οι ξενοδόχοι θεωρούν ότι είναι αναγκαίο να αποτρέψουν τέτοια άτομα από το να επιστρέψουν και να προκαλέσουν περαιτέρω προβλήματα.

Πέρα από τα ξεκάθαρα περιστατικά ακατάλληλης συμπεριφοράς, τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τη λίστα DNR και για περιπτώσεις απάτης ή ψευδών πληροφοριών. Οι πελάτες που παρέχουν ψευδείς πληροφορίες κατά την κράτησή τους ή χρησιμοποιούν παράνομους τρόπους πληρωμής μπαίνουν σε αυτή τη λίστα, καθώς θεωρούνται υψηλού ρίσκου για την επιχείρηση.

Ακόμη μία αιτία που μπορεί να οδηγήσει κάποιον στη λίστα DNR είναι η παραβίαση των πολιτικών του ξενοδοχείου που αφορούν την ασφάλεια. Όταν ένας επισκέπτης επιδεικνύει επικίνδυνη ή ανεύθυνη συμπεριφορά που θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του προσωπικού ή των άλλων πελατών, η επιχείρηση έχει την ευθύνη να αποτρέψει την επανεμφάνιση τέτοιων καταστάσεων.

Η διαχείριση της λίστας DNR διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο. Μερικά ξενοδοχεία έχουν συγκεκριμένα πρωτόκολλα και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν προτού κάποιος προστεθεί στη λίστα, ενώ άλλα ξενοδοχεία μπορεί να είναι πιο ευέλικτα και να αξιολογούν κάθε περίπτωση μεμονωμένα. Κάποια δίκτυα ξενοδοχείων χρησιμοποιούν κοινές λίστες DNR, διαμοιράζοντας πληροφορίες με άλλες μονάδες εντός του ομίλου τους, ενώ μικρότερα ξενοδοχεία μπορεί να διατηρούν εσωτερικές λίστες που αφορούν μόνο τα δικά τους καταλύματα.

Η λίστα DNR δεν είναι απλά ένα εργαλείο αποτροπής, αλλά και ένα μέσο διασφάλισης της ποιότητας της εξυπηρέτησης. Τα ξενοδοχεία επιδιώκουν να προσφέρουν μία άριστη εμπειρία στους επισκέπτες τους, και η εφαρμογή του DNR βοηθά στη διατήρηση αυτής της υπόσχεσης, προστατεύοντας παράλληλα το προσωπικό και τους υπόλοιπους φιλοξενούμενους από προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από ανεύθυνους ή απρόσεκτους πελάτες.

Σε κάθε περίπτωση, η ύπαρξη και η σωστή διαχείριση της λίστας DNR αντικατοπτρίζει τη δέσμευση των ξενοδοχείων για παροχή ασφαλούς και ευχάριστης διαμονής για όλους τους επισκέπτες.

, DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top