Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

itsadeal

Οι ελλείψεις σε προσωπικό που καλείται να εργαστεί σε ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των επιχειρήσεων αυτών.

Σύμφωνα επίσης με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ:Οι άνεργοι τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν σε 495.132 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά 34.245 άτομα σε σχέση με τον Ιανουάριο 2023 όποτε υπάρχει εργατικό δυναμικό να ενισχύσουν τον τουριστικό κλάδο

Κράτος και επιχειρήσεις θα πρέπει να προσφέρουν συντονισμένα μεγαλύτερα κίνητρα ώστε να προσελκύσουν νέους εργαζόμενους, όπως είναι οι υψηλότεροι μισθοί και πρόσθετες άλλες παροχές, καθώς η τουριστική περίοδος πλησιάζει και ο ανταγωνισμός αυξάνεται.

Παραδείγματα κινήτρων που μπορεί να προσφέρει μια επιχείρηση ώστε να προσελκύσει νέα ταλέντα είναι τα παρακάτω

  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης
  • Εκπτώσεις από συνεργαζόμενες εταιρείες(καύσιμα ,είδη πρώτης ανάγκης,θεατρο,σινεμά). Η αξία των κουπονιών δεν αφαιρείται από τις τακτικές αποδοχές των εργαζόμενων
  • Ευέλικτες μορφές εργασίας 
  • Χρηματοδότηση για μεταπτυχιακά προγράμματα, προγράμματα κατάρτισης και βελτίωσης δεξιοτήτων μέσω των οποίων θα εξασφαλίσουν την εξέλιξη της καριέρας τους σε ένα περιβάλλον που τους ενισχύει προς αυτή την κατεύθυνση
  • Δημιουργία ενός υγειούς περιβάλλοντος εργασίας που ενθαρρύνει τη συνεργασία, την αμοιβαία σεβασμό και την αναγνώριση των εργαζομένων
  • Έκτακτο bonus σε περίπτωση εγκυμοσυνης
  • Πληρωμές φροντιστηρίων, παιδικών σταθμών, διδάκτρων, συνδρομών
  • Ευελιξία στην προκαταβολή μισθού
  • Δημιουργία μηνιαίων ή τριμηνιαίων βραβείων, τα οποία θα προβάλλουν τις προσπάθειες του προσωπικού με την υψηλότερη απόδοση στον τομέα του.

, Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

Τα κίνητρα που μπορεί να προσφέρει το κράτος

  • Αύξηση κατώτατου
  • Μεγαλύτερη διάρκεια επιδόματος ανεργίας (αυτή την στιγμή είναι 3 μήνες για εποχικούς εργαζόμενους)
  • Εντατικοί έλεγχοι στις επιχειρήσεις ώστε να διασφαλίζονται οι συνθήκες εργασίας και η ασφάλεια και η υγιεινή

Πρόσφατη μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ για τις εκπαιδευτικές ανάγκες στον τουρισμό έδειξε ότι οι εργαζόμενοι στους τομείς πρώτης γραμμής για το τουριστικό προϊόν έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για επιπλέον κατάρτιση όποτε θα πρέπει να δωθεί ιδιαίτερη βαρύτητα από το κράτος στην εκπαίδευση

Οι επιπλέον παροχές δημιουργούνται για να δείξουν στο υπάρχον προσωπικό ότι αναγνωρίζονται οι κόποι του αλλά και να προσελκύσουν νέα ταλέντα. Ακόμα και αν τα χρήματα είναι συχνά κίνητρο για τους εργαζομένους, οι μη απτές, μη οικονομικές απολαβές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στο ηθικό του εργατικού δυναμικού. Ανεξάρτητα από τις παροχές που θα επιλέξετε για το προσωπικό σας, προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου η σκληρή δουλειά αναγνωρίζεται και ανταμείβεται σε τακτική βάση.

, Περισσότερα κίνητρα για όσους θέλουν να εργαστούν σεζόν είναι η λύση στις κενές θέσεις στα ξενοδοχεία

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top