Πως η διαδικασία πρόσληψης ενός ξενοδοχείου απογοήτευσε έναν υποψήφιο εργαζόμενο. Πώς απομυθοποίειται ένα brand

resumeforhotelinterview

Η μαρτύρια παρακάτω δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινή. Tα ονόματα έχουν αλλάξει για ευνόητους λόγους και οι καταστάσεις σίγουρα δεν είναι φανταστικές ,οποιαδήποτε ομοιότητα δεν είναι συμπτωματική και ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

Η Μαρία, απόφοιτη ιδιωτικής τουριστικής σχολής της Αθήνας με προϋπηρεσία σε ξενοδοχεία σε Κρήτη και Κύπρο στον χώρο της υποδοχής, μας εξιστόρησε την παρακάτω εμπειρία της

Τον Ιανουάριο ύστερα από αποστολή του βιογραφικού της, ενημερώθηκε ότι θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή συνέντευξη σε έναν ξενοδοχειακό όμιλο που πάντα θαύμαζε για ξενοδοχείο του ομίλου στην Μύκονο.

Την ημέρα της συνέντευξης ήταν ενθουσιασμένη και μπήκε στο link στο Microsoft Teams που της είχε αποσταλεί 5 λεπτα νωριτερα απο το προγραμματισμενο ραντεβου. Υστερα απο μικρη αναμονη συνδεθηκε ενα ατομο απο το HR του ομίλου ομως θα επρεπε να περιμενουν να συνδεθει και ο Group HR Manager. 20 λεπτα αργοτερα συνδεθηκε o Group HR Manager αλλα παρολο που η Μαρια ηταν με καμερα ανοιχτη στο ραντεβου, τα αλλα δυο ατομα ηταν με κλειστη καμερα κατι που δεν της φανηκε και πολυ σωστο αλλα δεν ανεφερε κατι. Κανανε μια πρωτη κουβεντα η οποια ομολογουμενως και απο τις δυο πλευρες πηγε αρκετα καλα. Δόθηκε νεο διαδικτυακο ραντεβου μετα απο 3 ημερες.

Στην δεύτερη διαδικτυακή συνάντηση 14 ημέρες μετά ήταν 3 στελεχη από τα κεντρικά και ήταν όπως ανάφερε τυπικοί στο ραντεβού αλλά ήταν συνεχώς απασχολημένοι και διακοπτότανε είτε τηλέφωνα είτε κάποιος χτυπούσε την πόρτα στο γραφείο τους. Η συζήτηση δεν είχε ροή και κράτησε 1 ώρα και 45 λεπτά. Και αυτή η συνάντηση όμως πήγε καλά και οι συνομιλητές της δείξανε ότι έχει σχεδόν κλείσει η συμφωνία για εργασία

, Πως η διαδικασία πρόσληψης ενός ξενοδοχείου απογοήτευσε έναν υποψήφιο εργαζόμενο. Πώς απομυθοποίειται ένα brand

Μετά από δύο ήμερες έλαβε email να γίνει εκ νέου διαδικτυακή συνάντηση με τα άτομα από το HR που ήταν στην πρώτη συνάντηση όπως και έγινε , σε αυτή την συναντηση συμπλήρωσε ένα “μικρό τεστ” το οποίο είχε διάρκεια μιας ώρας

Αφού συζήτησαν κάποιες λεπτομέρειες της είπαν ότι ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου στην Μύκονο έχει τον τελικό λόγο και σε μια ώρα θα γίνει ακόμα μια συνάντηση για την τελική απόφαση. Η Μαρία λοιπόν η οποία από τότε που τελείωσε την σχολή ήθελε να εργαστεί στον συγκεκριμένο όμιλο απάντησε “Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία αλλά αναζητώ εργασία σε ένα περιβάλλον που σέβεται τον χρόνο των υπαλλήλων”

Αυτές οι πρακτικές πρόσληψης ανήκουν στο παρελθόν, οι διαδικασίες πρόσληψης σε ξενοδοχειακές μονάδες συχνά ήταν χρονοβόρες και γεμάτες γραφειοκρατία. Οι υποψήφιοι θα έπρεπε να υποβάλουν αίτηση, να περνούν από πολλά στάδια συνεντεύξεων και να περιμένουν εβδομάδες ή ακόμα και μήνες για μια απόφαση. Αυτή η διαδικασία όχι μόνο είναι εξουθενωτική για τους υποψηφίους, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει σε απώλεια ταλέντου, καθώς οι καλύτεροι υποψήφιοι ενδέχεται να προτιμήσουν εκείνες τις επιχειρήσεις που προσφέρουν γρήγορες αποφάσεις.

Οι υποψήφιοι στον κλάδο της φιλοξενίας σήμερα αναζητούν περισσότερα από απλά ένα εργασιακό περιβάλλον. Αναζητούν μια εμπειρία εργασίας που θα τους επιτρέπει να αναπτύσσονται επαγγελματικά, να έχουν ευελιξία και να νιώθουν εκτίμηση για τις συνεισφορές τους. Επιπλέον, οι νέοι εργαζόμενοι, ιδίως αυτοί από τις γενιές Millennials και Gen Z, επιθυμούν να εργάζονται σε περιβάλλοντα που υιοθετούν τεχνολογία και καινοτομία στις διαδικασίες εργασίας

, Πως η διαδικασία πρόσληψης ενός ξενοδοχείου απογοήτευσε έναν υποψήφιο εργαζόμενο. Πώς απομυθοποίειται ένα brand

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top