Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

airport hoteltraining.gr

Η Finnair, αεροπορική εταιρεία της Φινλανδίας, αναφέρει ότι η δοκιμή ζυγισης των επιβατων των αεροσκαφων της είναι εθελοντική και θα βοηθήσει στην εκτίμηση του βάρους του φορτίου των αεροπλάνων πριν από την απογείωση. Η συλλογη δεδομενων ξεκινησε την περασμενη Δευτερα και θα διαρκεσει μεχρι και τον Μάιο ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Η συμμετοχή των επιβατών ξεπέρασε τις προσδοκίες των υπευθύνων καθώς τις δυό πρώτες ημέρες πάνω από 600 άτομα δήλωσαν συμμετοχή

 Η διαδικασία είναι διακριτική και οι εθελοντές που συμφωνούν να ζυγιστούν, παίρνουν ένα συμβολικό δώρο.

Η Finnair χρησιμοποιεί τις δικές της μετρήσεις βάρους επιβατών και οι αρχές απαιτούν την επικαιροποίηση των δεδομένων κάθε πέντε χρόνια. Ο τελευταίος γύρος δεδομένων συλλέχθηκε μεταξύ 2017 και 2018, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας συλλέγει επίσης τα δικά της δεδομένα σχετικά με το βάρος των επιβατών για τους υπολογισμούς μάζας και ισορροπίας των αεροσκαφών. Η τελευταία μελέτη της, το 2022, έδειξε ότι το μέσο βάρος των επιβατών δεν αυξήθηκε ή μειώθηκε σημαντικά από την τελευταία μελέτη του 2009.

Η Air New Zealand, η Korean Air, η Hawaiian Airlines έκαναν παρόμοια αιτήματα στους επιβάτες το περασμένο έτος, για να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο βάρος για λόγους ασφαλείας. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ουζμπεκιστάν άρχισαν να ζυγίζουν τους επιβάτες για τον ίδιο λόγο το 2015.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top