Ξεκινάς εργασία σε ένα νέο ξενοδοχείο; Κάνε τα παρακάτω για μια πιο ομαλή έναρξη

HOTEL Jobs Hospitality

Θα ξεκινήσεις σύντομα σε νέο ξενοδοχείο εργασία και ανυπομονείς; Ανησυχείς όμως για τον χώρο εργασίας και τις συνθήκες αυτής; Κάθε αρχή είναι δυσκολη.Άλλωστε, σε κάθε νέα θέση χρειάζεσαι περίοδο προσαρμογής ώστε να εγκλιματιστείς τόσο με τους συνεργάτες σου όσο και με τα νέα σου καθήκοντα.Ακολούθησε τα παρακάτω ώστε να μπορέσεις να ετοιμαστείς και να προσαρμοστείς στην νέα σου εργασία.

Μην προσπαθείς να επιβάλεις τις ιδέες σου πριν ακόμη μάθεις τη δουλειά

Μην σε πιάνει ενθουσιασμός και άσε τους γύρω σου να δείξουν πρώτα τα βασικά και εσύ μετά μπορείς να πεις τις ιδέες σου και να προτείνεις κάποια νέα πράγματα.

Σημείωνε όσα ακούς

Την πρώτη μέρα, ένας προϊστάμενος πιθανότατα θα σε ξεναγήσει στους χώρους του ξενοδοχείου, θα σου εξηγήσει το αντικείμενο της εργασίας και θα σε γνωρίσει με το υπάρχων προσωπικό. Καλό είναι να σημειώνεις τα πιο βασικά από όσα ακούσεις σε ένα σημειωματάριο. Με αυτό το τρόπο θα κερδίσεις την συμπάθεια του υπεύθυνου. Οι σημειώσεις που θα κρατήσεις θα σου φανούν χρήσιμες στο μέλλον.

Κάνε ερωτήσεις

Μη φοβηθείς να κάνεις ερωτήσεις, αν δεν κατάλαβες κάτι. Λογικά όλοι είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν. Δεν γίνεσαι ενοχλητικός. Με το να θέτεις ερωτήσεις δείχνεις ότι είσαι πρόθυμοςνα μάθεις. Μόνο φρόντισε να μη ρωτάς το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά.

Ορατοί και άγραφοι κανόνες

Έπειτα την πρώτη εβδομάδα πρέπει να κατανοήσεις τους ορατούς και τους άγραφους κανόνες του χώρου εργασίας. Ο προϊστάμενος θα σου εξηγήσει με ακρίβεια τους ορατούς κανόνες. Αν παρατηρήσεις προσεκτικά την συμπεριφορά των συναδέλφων σου και την κουλτούρα της εταιρίας, θα καταλάβεις και τους άγραφους κανόνες. Αυτοί οι κανόνες θα σε βοηθήσουν να ενσωματωθείς γρήγορα στην ομάδα.

Φορτώνεσαι υπερβολικά πολλές αρμοδιότητες και καθήκοντα από πολύ νωρίς

Μην δεσμεύεσαι για πράγματα που δεν μπορείς να φέρεις εις πέρας. Πολλές φορές, ξεκινώντας μια νέα δουλειά επιδιώκεις να δείξεις ότι τα έχεις όλα υπό έλεγχο και προσπαθείς να αναδείξεις όλες τις ικανότητες σου από την αρχή. Οταν όμως αναλαμβάνεις περισσότερα από όσα μπορείς, τότε είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορέσεις να είσαι αποδοτική σε όλα.

, Ξεκινάς εργασία σε ένα νέο ξενοδοχείο; Κάνε τα παρακάτω για μια πιο ομαλή έναρξη

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top