Η Κρήτη Πρωταγωνιστεί σε Ντοκυμαντέρ του Netflix. Εικόνες της Κρήτης Ταξιδεύουν σε όλο τον Κόσμο Ενισχύoντας την Ανταγωνιστικότητα έναντι άλλων Tουριστικών Προορισμών

Κρήτη Netflix Τουρισμός

Τα οφέλη από τα γυρίσματα σε μία περιοχή, τόσο βραχυπρόθεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μακροπρόθεσμα είναι μεγάλα και σημαντικά ειδικά στον τομέα.του τουρισμού

250 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στην πλατφόρμα του Netflix έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το «Ottomans vs Venetians: Battle for Crete». Ενα ντοκυμαντέρ με θέμα τις αυτοκρατορίες των Ενετών και των Οθωμανών που ανταγωνίζονταν αιώνες για το νησί της Κρήτης — ένας αγώνας εξουσίας που έχει επιπτώσεις μέχρι και σήμερα.

Ο Ian Cross στο ντοκυμαντέρ του 2017 δειχνει περα απο τα ιστορικά γεγονότα και πολλα τουριστικα αξιοθέατα και μνημεία.

Η τηλεόραση και ο κινηματογράφος δημιουργεί ινδάλματα, προωθεί καταναλωτικά πρότυπα αλλά και τουριστικούς προορισμούς, αφού σύμφωνα με τους ειδικούς ασκεί τα σημαντική επιρροή και στις τουριστικές επιλογές των ατόμων παγκοσμίως ως μια νέα μορφή τουρισμού, τον κινηματογραφικό τουρισμό. 

Οι επισκέπτες που επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τους τόπους όπου γυρίστηκαν δημοφιλείς ταινίες, σειρές ή ντοκιμαντέρ, αυξάνονται συνεχώς. Το εμφανές πλεονέκτημα που προσφέρει άμεσα μια κινηματογραφική παραγωγή, είναι η προώθηση του τόπου όπου γυρίζεται η ταινία, καθώς και όλα τα πολιτιστικά στοιχεία που παρουσιάζονται σε αυτή.

Τα παραδείγματα πολλά σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο όπως το «Μama mia», «Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» στην Ελλάδα τα οποία ενίσχυσαν σημαντικα τον τουρισμο στην Σκίαθο και στην Κεφαλονιά

Τα οικονομικά οφέλη από τα γυρίσματα σε μία περιοχή, τόσο βραχυπρόθεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μακροπρόθεσμα είναι μεγάλα και σημαντικά ειδικά την στιγμή που απευθύνεται σε τόσο μεγάλο κοινό. Καμμία οργανωμένη τουριστική διαφημιστική εκστρατεία δεν μπορεί να έχει τόσα οφέλη όσα μέσω της προβολής ενός προορισμού μέσω μίας κινηματογραφικής ταινίας η ενός ντοκυμαντέρ.

., Η Κρήτη Πρωταγωνιστεί σε Ντοκυμαντέρ του Netflix. Εικόνες της Κρήτης Ταξιδεύουν σε όλο τον Κόσμο Ενισχύoντας  την Ανταγωνιστικότητα έναντι άλλων Tουριστικών Προορισμών

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top