Η Κρήτη Πρωταγωνιστεί σε Ντοκυμαντέρ του Netflix. Εικόνες της Κρήτης Ταξιδεύουν σε όλο τον Κόσμο Ενισχύoντας την Ανταγωνιστικότητα έναντι άλλων Tουριστικών Προορισμών

Κρήτη Netflix Τουρισμός

Τα οφέλη από τα γυρίσματα σε μία περιοχή, τόσο βραχυπρόθεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μακροπρόθεσμα είναι μεγάλα και σημαντικά ειδικά στον τομέα.του τουρισμού

250 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στην πλατφόρμα του Netflix έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το «Ottomans vs Venetians: Battle for Crete». Ενα ντοκυμαντέρ με θέμα τις αυτοκρατορίες των Ενετών και των Οθωμανών που ανταγωνίζονταν αιώνες για το νησί της Κρήτης — ένας αγώνας εξουσίας που έχει επιπτώσεις μέχρι και σήμερα.

Ο Ian Cross στο ντοκυμαντέρ του 2017 δειχνει περα απο τα ιστορικά γεγονότα και πολλα τουριστικα αξιοθέατα και μνημεία.

Η τηλεόραση και ο κινηματογράφος δημιουργεί ινδάλματα, προωθεί καταναλωτικά πρότυπα αλλά και τουριστικούς προορισμούς, αφού σύμφωνα με τους ειδικούς ασκεί τα σημαντική επιρροή και στις τουριστικές επιλογές των ατόμων παγκοσμίως ως μια νέα μορφή τουρισμού, τον κινηματογραφικό τουρισμό. 

Οι επισκέπτες που επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους με βάση τους τόπους όπου γυρίστηκαν δημοφιλείς ταινίες, σειρές ή ντοκιμαντέρ, αυξάνονται συνεχώς. Το εμφανές πλεονέκτημα που προσφέρει άμεσα μια κινηματογραφική παραγωγή, είναι η προώθηση του τόπου όπου γυρίζεται η ταινία, καθώς και όλα τα πολιτιστικά στοιχεία που παρουσιάζονται σε αυτή.

Τα παραδείγματα πολλά σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο όπως το «Μama mia», «Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι» στην Ελλάδα τα οποία ενίσχυσαν σημαντικα τον τουρισμο στην Σκίαθο και στην Κεφαλονιά

Τα οικονομικά οφέλη από τα γυρίσματα σε μία περιοχή, τόσο βραχυπρόθεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μακροπρόθεσμα είναι μεγάλα και σημαντικά ειδικά την στιγμή που απευθύνεται σε τόσο μεγάλο κοινό. Καμμία οργανωμένη τουριστική διαφημιστική εκστρατεία δεν μπορεί να έχει τόσα οφέλη όσα μέσω της προβολής ενός προορισμού μέσω μίας κινηματογραφικής ταινίας η ενός ντοκυμαντέρ.

., Η Κρήτη Πρωταγωνιστεί σε Ντοκυμαντέρ του Netflix. Εικόνες της Κρήτης Ταξιδεύουν σε όλο τον Κόσμο Ενισχύoντας  την Ανταγωνιστικότητα έναντι άλλων Tουριστικών Προορισμών

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top