Όταν τα παράπονα μιας Karen σε εστιατόριο οδήγησαν στην σύλληψη της (Video)

karen εστιατόριο παράπονο

Στον κόσμο της εστίασης, οι περισσότεροι πελάτες επιδιώκουν μια ευχάριστη εμπειρία.

Υπάρχουν όμως και οι πελάτες που παραπονιούνται σε υπερβολικό βαθμό και κατά εξακολούθηση, χωρίς να φαντάζονται ποτέ ότι τα παράπονα τους θα οδηγούσαν σε κάτι πέραν της συνηθισμένης αντιμετώπισης από την την διεύθυνση του εστιατορίου. Το βίντεο που ακολουθεί αποτελεί ένα εξαίρετο παράδειγμα του πώς η δυσαρέσκεια μιας γυναίκας σε ένα εστιατόριο κατέληξε στην σύλληψη της.

Τα παράπονα σε ένα εστιατόριο, όπως και σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση, θα πρέπει να εκφράζονται με σεβασμό και ευγένεια. Υπάρχουν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους είναι σημαντικό να τηρούνται κάποια όρια:

  1. Εργαζόμενοι: Οι υπάλληλοι στα εστιατόρια είναι άνθρωποι που εργάζονται για να παρέχουν μια υπηρεσία. Τα παράπονα πρέπει να διατυπώνονται με τρόπο που να μην προκαλεί ή να θίγει τους εργαζόμενους.
  2. Επίλυση προβλημάτων: Τα παράπονα θα πρέπει να εκφράζονται με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος, όχι για το να εκφραστεί απλά δυσαρέσκεια. Είναι σημαντικό να παρέχετε σαφείς πληροφορίες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
  3. Σεβασμός προς τους άλλους πελάτες: Τα έντονα παράπονα μπορεί να δημιουργήσουν ένα αρνητικό περιβάλλον για τους άλλους πελάτες στο εστιατόριο. Είναι σημαντικό να διατυπώνονται με τρόπο που να μην προκαλεί αναστάτωση ή δυσαρέσκεια στους άλλους.
  4. Προσανατολισμός στη βελτίωση: Τα παράπονα θα πρέπει να εκφράζονται με σκοπό τη βελτίωση της κατάστασης. Αντί να αποδίδονται ευθύνες, είναι χρήσιμο να προτείνετε τρόπους βελτίωσης.

Συνολικά, ο σεβασμός, η ευγένεια και η επικοινωνία με θετικό τρόπο μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων και στη διατήρηση μιας θετικής εμπειρίας για όλους τους ενεχόμενους.

., Όταν τα παράπονα μιας Karen σε εστιατόριο οδήγησαν στην σύλληψη της (Video)

, Όταν τα παράπονα μιας Karen σε εστιατόριο οδήγησαν στην σύλληψη της (Video)

icon
Uncategorized
sarras

Travel Cuisine: Ένα νέο περιοδικό βιωματικών εμπειριών φιλοξενίας και γαστρονομίας

Το Τravel Cuisine είναι ένα νέο περιοδικό με premium περιεχόμενο για τον τουρισμό και τη γαστρονομία της Ελλάδας που απευθύνεται σε επιχειρηματίες φιλοξενίας και εστίασης αλλά και σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να ζήσουν τη δυναμική της Ελληνικής φιλοξενίας και να γνωρίσουν

Διάβασε το άρθρο
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top