Οι καλές κριτικές συμβαδίζουν με το καλό εργασιακό περιβάλλον;

reviews αστεροποιηση συνθήκες εργασίας

Μολονότι οι θετικές κριτικές στο TripAdvisor και όχι μόνο, μπορούν να δώσουν κάποιες πληροφορίες για τη συνολική ποιότητα ενός ξενοδοχείου, δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα αν το ξενοδοχείο είναι ένα καλό μέρος για να εργαστεί κάποιος – δεν πρέπει, βέβαια, να ξεχνάμε ότι πολλές κριτικές «μαγειρεύονται». 

Οι κριτικές επικεντρώνονται κυρίως στις εμπειρίες των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, συμπεριλαμβανομένων παραγόντων όπως η καθαριότητα, οι ανέσεις, η εξυπηρέτηση και η συνολική ικανοποίηση. Αυτές οι κριτικές μπορούν να μας δώσουν μια ιδέα για το πόσο καλά διοικείται το ξενοδοχείο από τη σκοπιά ενός επισκέπτη.

Ωστόσο, το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζόμενους μπορεί να είναι αρκετά διαφορετικό από την εμπειρία των επισκεπτών. Οι παράγοντες που συμβάλλουν σε ένα καλό εργασιακό περιβάλλον μπορεί να περιλαμβάνουν δίκαιες αμοιβές, ευκαιρίες για ανάπτυξη και εξέλιξη, θετική εταιρική κουλτούρα, ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και πολλά άλλα. Αυτές οι πτυχές σπάνια αντικατοπτρίζονται μέσα από τις κριτικές των επισκεπτών.

Για να εκτιμήσουμε αν ένα ξενοδοχείο είναι ένα καλό μέρος για να εργαστούμε, ίσως να πρέπει να εξετάσουμε άλλες πηγές πληροφοριών:

Κριτικές εργαζομένων: Συχνά υπάρχουν αξιολογήσεις εργαζομένων για εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων. Αυτές μπορούν να σας δώσουν πληροφορίες σχετικά με την εργασιακή κουλτούρα, τη διοίκηση, τους μισθούς κ.λπ.

, Οι καλές κριτικές συμβαδίζουν με το καλό εργασιακό περιβάλλον;

Προσωπικές εμπειρίες: Εάν γνωρίζετε κάποιον που έχει εργαστεί στο ξενοδοχείο, μπορεί να σας δώσει πληροφορίες από πρώτο χέρι για το εργασιακό περιβάλλον.

Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο: Ψάξτε για άρθρα αλλά και το εταιρικό site. Αναζητήστε πληροφορίες σχετικά με βραβεία ή αναγνωρίσεις που έχει λάβει το ξενοδοχείο (great place to work).

Επίσκεψη στο ξενοδοχείο/εστιατόριο: Εάν είναι δυνατόν, επισκεφθείτε το ξενοδοχείο αυτοπροσώπως και παρατηρήστε τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των μελών του προσωπικού, την ατμόσφαιρα και τη γενική διάθεση των εργαζομένων.

Υπάρχει, ωστόσο, η περίπτωση οι κριτικές (αν είναι αυθεντικές) -και ιδιαίτερα το περιεχόμενό τους- να μας δώσουν μια εικόνα για το τι γίνεται behind the scenes. Για παράδειγμα, αν πολλές κριτικές ενός εστιατορίου ή ξενοδοχείου μνημονεύουν την άψογη εξυπηρέτηση, το χαμογελαστό, ευγενικό και πάντα πρόθυμο να εξυπηρετήσει προσωπικό (παραθέτοντας συχνά το όνομά τους), τότε ίσως να συνιστά μια ένδειξη ότι κάτι λειτουργεί σωστά (με άλλα λόγια, το εργασιακό περιβάλλον δεν είναι τοξικό). Σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμα και οι απαντήσεις στις κριτικές θα μπορούσαν να ενισχύσουν αυτή την εικόνα (π.χ. όπως όταν το αφεντικό εκθειάζει τους συνεργάτες του). 

Συν τοις άλλοις, οι θετικές (και αυθεντικές) κριτικές θα μπορούσαν, υπό προϋποθέσεις, να μεταφραστούν σε ένα πιο υγιές εργασιακό περιβάλλον, καθώς οι πελάτες θα είναι ενθουσιασμένοι και τα παράπονα και εν γένει η δυσαρέσκεια σαφώς μικρότερη.

Θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ ότι αν ισχύει το αντίθετο, αν δηλαδή πάρα πολλές αρνητικές κριτικές εστιάζουν στο αδιάφορο/ανεκπαίδευτο προσωπικό και εν γένει στην κακή εξυπηρέτηση, τότε αυτό ίσως να συνιστά καμπανάκι…

Ένα άρθρο του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη

, Οι καλές κριτικές συμβαδίζουν με το καλό εργασιακό περιβάλλον;

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top