Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

Ανώνυμο σχέδιο 40

H Hoteltraining σε μια περίοδο με έντονη κινητικότητα στον κλάδο του Τουρισμού, παρέχει τη δυνατότητα άμεσης προβολής των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας και των θέσεων εργασίας μέσω ενός αποκλειστικού newsletter με αποδέκτες πάνω από 7.000 εργαζομένους στον τουρισμό που εχουν παρακολουθήσει καποιο σεμινάριο μας.

Η προβολή σας μέσω του αναγνωρισμένου brand Hoteltraining , φέρνει το ξενοδοχείο σας στις οθόνες των εργαζόμενων καθιστώντας πιο εύκολη και άμεση την επικοινωνία τους μαζί σας.

Στόχος της νέας υπηρεσίας “Newsletter to Hotel Employees” , είναι η κάλυψη κενών θέσεων εργασίας, για έκτακτες ή μόνιμες ανάγκες, και η παροχή σταθερών λύσεων στα ξενοδοχεία κάθε μεγέθους και που προάγουν την επιχειρηματική ευελιξία και ανταγωνιστικότητά τους.

Η Hoteltraining μεσω της νεας υπηρείας προωθεί μεσω newsletter τα βιογραφικά των εργαζόμενων του τουρισμού που παρακολούθησαν κάποιο σεμινάριο(μετά από έγκριση αυτών)

Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους

  1. Αποκλειστική αποστολή newsletter με δικό σας περιεχόμενο
  2. Ενσωμάτωση είδησης/παρουσίασης με δικό σας περιεχόμενο σε δικό μας newsletter:

Το Newsletter αποστελεται σε πάνω από 7000 αποδέκτες εργαζόμενους στον τουρισμό, αριθμός μάλιστα που αυξάνεται καθημερινά

Στο τελευταίο “Newsletter to Hotel Employees” για λογαριασμό ξενοδοχείου στην Κέρκυρα οι μετρησεις ειχαν ώς εξής

Delivery Rate 98%

Open Rate 56.8%

Click Rate(click στον συνδεσμο για αποστολή βιογραφικού) 13.7% (Out of Open Rate 56.8%)

Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και τις διαθέσιμες ημερομηνίες για αποστολή

Για επικοινωνία ΕΔΩ

ή

info@hoteltrainimg.gr

., Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top