Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

Ανώνυμο σχέδιο 40

H Hoteltraining σε μια περίοδο με έντονη κινητικότητα στον κλάδο του Τουρισμού, παρέχει τη δυνατότητα άμεσης προβολής των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας και των θέσεων εργασίας μέσω ενός αποκλειστικού newsletter με αποδέκτες πάνω από 7.000 εργαζομένους στον τουρισμό που εχουν παρακολουθήσει καποιο σεμινάριο μας.

Η προβολή σας μέσω του αναγνωρισμένου brand Hoteltraining , φέρνει το ξενοδοχείο σας στις οθόνες των εργαζόμενων καθιστώντας πιο εύκολη και άμεση την επικοινωνία τους μαζί σας.

Στόχος της νέας υπηρεσίας “Newsletter to Hotel Employees” , είναι η κάλυψη κενών θέσεων εργασίας, για έκτακτες ή μόνιμες ανάγκες, και η παροχή σταθερών λύσεων στα ξενοδοχεία κάθε μεγέθους και που προάγουν την επιχειρηματική ευελιξία και ανταγωνιστικότητά τους.

Η Hoteltraining μεσω της νεας υπηρείας προωθεί μεσω newsletter τα βιογραφικά των εργαζόμενων του τουρισμού που παρακολούθησαν κάποιο σεμινάριο(μετά από έγκριση αυτών)

Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους

  1. Αποκλειστική αποστολή newsletter με δικό σας περιεχόμενο
  2. Ενσωμάτωση είδησης/παρουσίασης με δικό σας περιεχόμενο σε δικό μας newsletter:

Το Newsletter αποστελεται σε πάνω από 7000 αποδέκτες εργαζόμενους στον τουρισμό, αριθμός μάλιστα που αυξάνεται καθημερινά

Στο τελευταίο “Newsletter to Hotel Employees” για λογαριασμό ξενοδοχείου στην Κέρκυρα οι μετρησεις ειχαν ώς εξής

Delivery Rate 98%

Open Rate 56.8%

Click Rate(click στον συνδεσμο για αποστολή βιογραφικού) 13.7% (Out of Open Rate 56.8%)

Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και τις διαθέσιμες ημερομηνίες για αποστολή

Για επικοινωνία ΕΔΩ

ή

info@hoteltrainimg.gr

., Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top