Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

Ανώνυμο σχέδιο 40

H Hoteltraining σε μια περίοδο με έντονη κινητικότητα στον κλάδο του Τουρισμού, παρέχει τη δυνατότητα άμεσης προβολής των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας και των θέσεων εργασίας μέσω ενός αποκλειστικού newsletter με αποδέκτες πάνω από 7.000 εργαζομένους στον τουρισμό που εχουν παρακολουθήσει καποιο σεμινάριο μας.

Η προβολή σας μέσω του αναγνωρισμένου brand Hoteltraining , φέρνει το ξενοδοχείο σας στις οθόνες των εργαζόμενων καθιστώντας πιο εύκολη και άμεση την επικοινωνία τους μαζί σας.

Στόχος της νέας υπηρεσίας “Newsletter to Hotel Employees” , είναι η κάλυψη κενών θέσεων εργασίας, για έκτακτες ή μόνιμες ανάγκες, και η παροχή σταθερών λύσεων στα ξενοδοχεία κάθε μεγέθους και που προάγουν την επιχειρηματική ευελιξία και ανταγωνιστικότητά τους.

Η Hoteltraining μεσω της νεας υπηρείας προωθεί μεσω newsletter τα βιογραφικά των εργαζόμενων του τουρισμού που παρακολούθησαν κάποιο σεμινάριο(μετά από έγκριση αυτών)

Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους

  1. Αποκλειστική αποστολή newsletter με δικό σας περιεχόμενο
  2. Ενσωμάτωση είδησης/παρουσίασης με δικό σας περιεχόμενο σε δικό μας newsletter:

Το Newsletter αποστελεται σε πάνω από 7000 αποδέκτες εργαζόμενους στον τουρισμό, αριθμός μάλιστα που αυξάνεται καθημερινά

Στο τελευταίο “Newsletter to Hotel Employees” για λογαριασμό ξενοδοχείου στην Κέρκυρα οι μετρησεις ειχαν ώς εξής

Delivery Rate 98%

Open Rate 56.8%

Click Rate(click στον συνδεσμο για αποστολή βιογραφικού) 13.7% (Out of Open Rate 56.8%)

Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και τις διαθέσιμες ημερομηνίες για αποστολή

Για επικοινωνία ΕΔΩ

ή

info@hoteltrainimg.gr

., Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top