Κυβερνοεπίθεση στην Booking.com. Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς. Τι να κάνετε σε περίπτωση που το ξενοδοχειο σας πληγεί από μια παραβίαση δεδομένων

hoteltraining hackers

Είναι αδύνατον την εποχή της τεχνολογίας και των ψηφιακών δεδομένων τα ξενοδοχεία να μείνουν απρόσβλητα από κυβερνοεπιθέσεις.

Πρόσφατο παράδειγμα η Booking.com, αλλα και στο παρελθον εταιρειες κολοσσοί οπως Marriott International, MGM Resorts International, Choice Hotels, Radisson Hotel Group, Hyatt Hotels και Hilton.

Δείτε tips σχετικά με το πώς μπορείτε να προστατευσετε το ξενοδοχείο σας από τους hackers, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφάλεια των υπολογιστών και των κινητών συσκευών

  1. Εγκαταστήστε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις
  2. Εγκαταστήστε ένα αξιόπιστο Αntivirus στον υπολογιστή σας
  3. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας σημαντικών δεδομένων
  4. Χρησιμοποιήστε firewall
  5. Μην ανοίγετε ύποπτα emails – Μην κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους ή συνημμένα αρχεία
  6. Αλλάζετε συχνά τους κωδικούς σας 
  7. Μην μοιράζεστε τους κωδικούς πρόσβασή σας με άλλους
  8. Κατεβάζετε εφαρμογές/αρχεία μόνο από αξιόπιστες πηγές 

Διασφαλίστε το λογαριασμό με κωδικό επιβεβαίωσης, που θα έρχεται στο κινητό τηλέφωνο και επιστρατεύστε τη φαντασία σας έτσι ώστε να σκεφτείτε έναν σύνθετο κωδικό με συνδυασμό μικρών και κεφαλαίων γραμμάτων, αριθμών και ειδικών χαρακτήρων τουλάχιστον οκτώ ψηφίων.

Ακόμη πάντως και αν ακολουθείτε αυτές τις πρακτικές, μπορεί να κινδυνεύετε κατά την περιήγησή σας στο διαδίκτυο. Γι’ αυτό, πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί, να μην απαντάτε σε ανεπιθύμητα email και online μηνύματα και να διασφαλίζετε ότι η κρυπτογράφηση της συσκευής σας είναι ενεργοποιημένη.

Τι πρέπει να κάνουμε εάν πέσουμε θύματα hacking

  1. Αλλάξε τους κωδικούς πρόσβασης:
    • Αλλάξε άμεσα όλους τους κωδικούς πρόσβασής , συμπεριλαμβανομένων αυτών για τα email, των ξενοδοχειακών προγραμμάτων, τα κοινωνικά δίκτυα, τραπεζικούς λογαριασμούς, και άλλες σημαντικές υπηρεσίες.
  2. Αποσυνδέσου από τις συσκευές σου:
    • Αποσυνδέσου από το διαδίκτυο και απενεργοποίησε τη σύνδεση σε όλες τις συσκευές . Έτσι, εμποδίζεις τον χάκερ από το να συνεχίσει να έχει πρόσβαση στα δεδομένα σου.
  3. Ενημέρωσε τα προγράμματα και τα λογισμικά σου:
    • Βεβαιώσου ότι όλα τα προγράμματα και τα λογισμικά σου είναι ενημερωμένα με τις τελευταίες εκδόσεις. Αυτό περιλαμβάνει και τα λειτουργικά συστήματα, τα antivirus, και άλλα σημαντικά προγράμματα ασφαλείας.
  4. Ενημέρωσε τους παρόχους υπηρεσιών:
    • Ενημέρωσε τους παρόχους υπηρεσιών σου (π.χ., τράπεζα, πάροχος email και hosting) για το περιστατικό, έτσι ώστε να ληφθούν κατάλληλα μέτρα.
  5. Aρχές:
    • Αν κρίνεις ότι η παραβίαση ασφαλείας είναι σοβαρή, ανέφερέ την στnν δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.
  6. Αναζήτηση επαγγελματικής βοήθειας:
    • Σε περιπτώσεις όπου η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, σκέψου να ζητήσεις βοήθεια από ειδικούς στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.
  7. Εφαρμογή μέτρων πρόληψης:
    • Σκέψου να λάβεις πρόσθετα μέτρα πρόληψης, όπως χρήση πιο ισχυρών κωδικών, διπλού παράγοντα ελέγχου και την εκτέλεση συχνών ελέγχων ασφαλείας.

Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις αυτά τα βήματα το συντομότερο δυνατόν για να περιορίσεις τις ζημίες και να εξασφαλίσεις την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων.

., Κυβερνοεπίθεση στην Booking.com. Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς. Τι να κάνετε σε περίπτωση που το ξενοδοχειο σας πληγεί από μια  παραβίαση δεδομένων

Τα Online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top