Κυβερνοεπίθεση στην Booking.com. Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς. Τι να κάνετε σε περίπτωση που το ξενοδοχειο σας πληγεί από μια παραβίαση δεδομένων

hoteltraining hackers

Είναι αδύνατον την εποχή της τεχνολογίας και των ψηφιακών δεδομένων τα ξενοδοχεία να μείνουν απρόσβλητα από κυβερνοεπιθέσεις.

Πρόσφατο παράδειγμα η Booking.com, αλλα και στο παρελθον εταιρειες κολοσσοί οπως Marriott International, MGM Resorts International, Choice Hotels, Radisson Hotel Group, Hyatt Hotels και Hilton.

Δείτε tips σχετικά με το πώς μπορείτε να προστατευσετε το ξενοδοχείο σας από τους hackers, λαμβάνοντας μέτρα για την ασφάλεια των υπολογιστών και των κινητών συσκευών

  1. Εγκαταστήστε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις
  2. Εγκαταστήστε ένα αξιόπιστο Αntivirus στον υπολογιστή σας
  3. Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας σημαντικών δεδομένων
  4. Χρησιμοποιήστε firewall
  5. Μην ανοίγετε ύποπτα emails – Μην κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους ή συνημμένα αρχεία
  6. Αλλάζετε συχνά τους κωδικούς σας 
  7. Μην μοιράζεστε τους κωδικούς πρόσβασή σας με άλλους
  8. Κατεβάζετε εφαρμογές/αρχεία μόνο από αξιόπιστες πηγές 

Διασφαλίστε το λογαριασμό με κωδικό επιβεβαίωσης, που θα έρχεται στο κινητό τηλέφωνο και επιστρατεύστε τη φαντασία σας έτσι ώστε να σκεφτείτε έναν σύνθετο κωδικό με συνδυασμό μικρών και κεφαλαίων γραμμάτων, αριθμών και ειδικών χαρακτήρων τουλάχιστον οκτώ ψηφίων.

Ακόμη πάντως και αν ακολουθείτε αυτές τις πρακτικές, μπορεί να κινδυνεύετε κατά την περιήγησή σας στο διαδίκτυο. Γι’ αυτό, πρέπει να είστε πάντα προσεκτικοί, να μην απαντάτε σε ανεπιθύμητα email και online μηνύματα και να διασφαλίζετε ότι η κρυπτογράφηση της συσκευής σας είναι ενεργοποιημένη.

Τι πρέπει να κάνουμε εάν πέσουμε θύματα hacking

  1. Αλλάξε τους κωδικούς πρόσβασης:
    • Αλλάξε άμεσα όλους τους κωδικούς πρόσβασής , συμπεριλαμβανομένων αυτών για τα email, των ξενοδοχειακών προγραμμάτων, τα κοινωνικά δίκτυα, τραπεζικούς λογαριασμούς, και άλλες σημαντικές υπηρεσίες.
  2. Αποσυνδέσου από τις συσκευές σου:
    • Αποσυνδέσου από το διαδίκτυο και απενεργοποίησε τη σύνδεση σε όλες τις συσκευές . Έτσι, εμποδίζεις τον χάκερ από το να συνεχίσει να έχει πρόσβαση στα δεδομένα σου.
  3. Ενημέρωσε τα προγράμματα και τα λογισμικά σου:
    • Βεβαιώσου ότι όλα τα προγράμματα και τα λογισμικά σου είναι ενημερωμένα με τις τελευταίες εκδόσεις. Αυτό περιλαμβάνει και τα λειτουργικά συστήματα, τα antivirus, και άλλα σημαντικά προγράμματα ασφαλείας.
  4. Ενημέρωσε τους παρόχους υπηρεσιών:
    • Ενημέρωσε τους παρόχους υπηρεσιών σου (π.χ., τράπεζα, πάροχος email και hosting) για το περιστατικό, έτσι ώστε να ληφθούν κατάλληλα μέτρα.
  5. Aρχές:
    • Αν κρίνεις ότι η παραβίαση ασφαλείας είναι σοβαρή, ανέφερέ την στnν δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.
  6. Αναζήτηση επαγγελματικής βοήθειας:
    • Σε περιπτώσεις όπου η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, σκέψου να ζητήσεις βοήθεια από ειδικούς στον τομέα της κυβερνοασφάλειας.
  7. Εφαρμογή μέτρων πρόληψης:
    • Σκέψου να λάβεις πρόσθετα μέτρα πρόληψης, όπως χρήση πιο ισχυρών κωδικών, διπλού παράγοντα ελέγχου και την εκτέλεση συχνών ελέγχων ασφαλείας.

Είναι σημαντικό να ακολουθήσεις αυτά τα βήματα το συντομότερο δυνατόν για να περιορίσεις τις ζημίες και να εξασφαλίσεις την προστασία των προσωπικών σου δεδομένων.

., Κυβερνοεπίθεση στην Booking.com. Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς. Τι να κάνετε σε περίπτωση που το ξενοδοχειο σας πληγεί από μια  παραβίαση δεδομένων

Τα Online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top