Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες

seminars

Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες. Η ποιότητα της εμπειρίας φιλοξενίας που προσφέρεται από ένα ξενοδοχείο, αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τους ταξιδιώτες όταν πρόκειται να επιλέξουν πού να κάνουν κράτηση.

Παραδοσιακά, ο καλύτερος δείκτης ποιότητας και προσφοράς ενός ξενοδοχείου είναι η κατηγορία αστέρων του. Παρόλο που ίσως αυτό το σύστημα ταξινόμησης ξενοδοχείων έχει χάσει κάποια επιρροή στη σύγχρονη εποχή (πολλοί ταξιδιώτες τώρα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε online κριτικές από τους προηγούμενους επισκέπτες), παραμένει ένα κρίσιμο σημείο για τους ταξιδιώτες που αναζητούν το ιδανικό ξενοδοχείο. Για τους ξενοδόχους, είναι επίσης ένας τρόπος να στοχεύσουν δυνητικούς επισκέπτες με τη διαφήμιση ενός καθορισμένου επιπέδου ποιότητας.

Αλλά τι σημαίνουν αυτά τα αστέρια; Ποιος καθορίζει πόσα αστέρια αξίζει ένα ξενοδοχείο; Και είναι αυτές οι ταξινομήσεις με τον ίδιο τρόπο αξιολογημένες από τη μια χώρα στην άλλη;

Στην πραγματικότητα, οι πολιτιστικές και οικονομικές διαφορές μεταξύ των χωρών έχουν μέχρι στιγμής καταστήσει αδύνατο ένα παγκόσμιο σύστημα ταξινόμησης ξενοδοχείων.

Η ταξινόμηση στις κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι υποχρεωτική σε όλες τις χώρες;

Μπορεί να εκπλαγείτε αν μάθετε ότι η ταξινόμηση είναι υποχρεωτική μόνο σε δύο από τους πέντε μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο. Στη Γαλλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, η ταξινόμηση των ξενοδοχείων είναι εντελώς προαιρετική.

Στην Ιταλία και την Ισπανία, από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση της ταξινόμησης των ξενοδοχείων αποτελεί ευθύνη των περιφερειακών αρχών, οι οποίες ορίζουν μια ταξινόμηση βάσει μιας σειράς ελάχιστων απαιτήσεων ανά κατηγορία.

Στη Γαλλία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, τα κριτήρια ταξινόμησης τα χειρίζονται σε εθνικό επίπεδο. Στη Γαλλία, αυτό γίνεται από ιδιωτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες, εξουσιοδοτημένες από τη γαλλική επιτροπή διαπίστευσης Cofrac. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, γίνεται από το Quality Tourism, το οποίο υπάγεται στον έλεγχο του οργανισμού τουρισμού “Visit England” (το σύστημα αυτό ισχύει και για τη Σκωτία, την Ουαλία και τη Βόρεια Ιρλανδία). Στη Γερμανία και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό γίνεται από την HotelStars Union υπό την αιγίδα της HOTREC (επαγγελματική ένωση ξενοδοχείων, εστιατορίων και καφέ στην Ευρώπη). Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η ταξινόμηση των ξενοδοχείων καθορίζεται από ανεξάρτητες ομάδες όπως η American Automobile Association (AAA) ή ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.

Στην Ελλάδα η κατηγοριοποίηση των αστεριών βασίζεται επίσης σε ένα σύστημα που ρυθμίζεται από την κυβέρνηση και με μια υπουργική απόφαση του 2015 εισήχθη ένα νέο υποχρεωτικό σύστημα αξιολόγησης αστέρων για όλα τα ξενοδοχεία στη χώρα.

Ρυθμιστική αρχήΥποχρεωτικά;Διαβάθμιση
ΓαλλίαΙδιωτικές συμβουλευτικές υπηρεσίες εξουσιοδοτημένες από την CofracΠροαιρετικά1-5 αστέρια
ΓερμανίαHotelStars UnionΠροαιρετικά1-5 αστέρια Διακρίσεις “Superior” διαθέσιμες σε κάθε κατηγορία
ΕλλάδαΚυβέρνησηΥποχρεωτικά1-5 αστέρια
ΙταλίαΠεριφερειακές αρχές που εξετάζουν τα εθνικά ελάχιστα πρότυπα (εκτός από το Trento και το Bolzano)Υποχρεωτικά1-5 αστέρια. ορισμένες περιοχές προσφέρουν διάκριση “πολυτελείας 5 αστέρων”
ΙσπανίαΠεριφερειακές αρχέςΥποχρεωτικά1-5 αστέρια. ορισμένες περιοχές προσφέρουν διάκριση “Gran Lujo” (“Πολυτελείας”)
Ηνωμένο ΒασίλειοQuality TourismΠροαιρετικά1–5 αστέρια
Ηνωμένες ΠολιτείεςΑνεξάρτητες αρχές και ταξιδιωτικές ιστοσελίδεςΠροαιρετικά1-5 αστέρια

Θα υπάρξει ποτέ ένα ενιαίο σύστημα ρύθμισης;

Κατά τη γνώμη μας, ο στόχος αυτός θα είναι πολύ δύσκολος, δεδομένου ότι οι καταστάσεις στον τουρισμό είναι πολύ διαφορετικές στις διάφορες χώρες όσον αφορά τις προσδοκίες των καταναλωτών, τις υποδομές, τους οριζόντιους κανονισμούς κλπ. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αρχίζουμε να βλέπουμε διάφορες τροποποιήσεις των κανονισμών σιγά σιγά, που ωθούνται από τις απαιτήσεις που θέτει η κοινωνία εν γένει και ιδιαίτερα οι ταξιδιώτες.

Είναι πραγματικά σημαντικό για έναν υπάλληλο υποδοχής σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων να μιλάει τρεις ξένες γλώσσες; Το λέμε αυτό γιατί οι ισχύοντες κανονισμοί σε ορισμένες ιταλικές περιοχές λένε οτι είναι απαιτούμενο προσόν για τη θέση. Προσωπικά, ενδιαφέρομαι περισσότερο το ξενοδοχείο να έχει έναν ιστότοπο με σωστές και ενημερωμένες πληροφορίες, πραγματικές φωτογραφίες που δεν παραπλανούν, την ακριβή τοποθεσία για το ξενοδοχείο (όπως απαιτείται από τους γερμανικούς κανονισμούς) ή γρήγορο Wi-Fi.με κάλυψη παντού.
Ευτυχώς τόσο για τους ταξιδιώτες όσο και για τους ξενοδόχους, οι ρυθμίσεις που επηρεάζουν την ταξινόμηση των αστέρων, εξελίχθηκε σε πολλές περιοχές, καθώς δεν είχε νόημα να ακολουθούμε αυστηρούς και απαρχαιωμένους κανόνες βασισμένους σε μεγάλο βαθμό σε αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες

Τα ισχύοντα κριτήρια για τις κατηγορίες ξενοδοχείων είναι τυποποιημένα σε πολλές περιπτώσεις, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ των διαφόρων περιφερειών και των χωρών. Όλοι οι κανονισμοί έχουν τέσσερις βασικούς τομείς: δωμάτια, μπάνια, βασικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες (για παράδειγμα, ρεσεψιόν) και υπηρεσίες τροφοδοσίας.

Fnb-pro.gr

., Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top