Τι είναι Hospitality Ethic. To Κλειδί για Αναβαθμισμένη Φιλοξενία

motivation, telephone, message-1634875.jpg

Το “hospitality ethic” αναφέρεται στο σύνολο των αξιών, των προτύπων και των αρχών που καθοδηγούν την εργασιακή συμπεριφορά και την προσέγγιση στον ξενοδοχειακό κλάδο. Πρόκειται για ένα σύνολο αρχών που εστιάζει στην παροχή άψογων υπηρεσιών, ευγένειας και φροντίδας προς τους πελάτες ή τους επισκέπτες.

.σεμινάρια, Τι είναι Hospitality Ethic. To Κλειδί για Αναβαθμισμένη Φιλοξενία

Το hospitality ethic περιλαμβάνει την προσήλωση στην ποιότητα των υπηρεσιών, την προσοχή στη λεπτομέρεια, την ευγένεια και την εξυπηρέτηση των πελατών με ευγένεια και σεβασμό.

Οι εργαζόμενοι στον τομέα της φιλοξενίας που υιοθετούν το hospitality ethic είναι προθυμοποιημένοι να δημιουργήσουν μια θετική εμπειρία για τους πελάτες, να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους και να τους προσφέρουν υπηρεσίες με υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και φροντίδας.

Οι εργαζόμενοι με work ethic εχουν πολλα πλεονεκτήματα οπως

  • Αφοσίωση στην εργασία:
  • Υπευθυνότητα
  • Αξιοπιστία
  • Προσαρμοστικότητα

Το hospitality ethic προωθεί την έννοια της φιλοξενίας και της θετικής συνεργασίας μεταξύ των εργαζομένων και των πελατών, με στόχο τη δημιουργία μιας ευχάριστης και αξέχαστης εμπειρίας φιλοξενίας.

Το υψηλό word ethic μπορεί να είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για έναν εργαζόμενο και για το ξενοδοχείο στο οποίο αυτός εργάζεται

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top