Οι δημιουργοί του ‘South Park’ ζητάνε απο τους πελάτες να μην αφήνουν φιλοδωρήματα (tips) στο εστιατόριο που διατηρούν, για αυτό πληρώνουν 30$ την ώρα τους εργαζόμενους τους

hotel training

Οι δημιουργοί της σειράς South ParkTrey Parker και Matt Stone θελανε να βγάλουν απο την δύσκολη θέση τους πελάτες του εστιατορίου τους για το ποσα θα δωσουν για φιλοδώρημα.

Στην Αμερική περισσότερο από κάθε άλλη χώρα τα tips ειναι κατι που βάζει τον πελάτη σε σκέψεις

H κουλτούρα των φιλοδωρημάτων στις ΗΠΑ εξυπηρετεί διπλό σκοπό.

α)Είναι ένας τρόπος να δείξει εκτίμηση για την καλή εξυπηρέτηση

β) Βοηθά τους εργαζόμενους να συμπληρώσουν τους χαμηλούς μισθούς τους

Το μέγεθος του φιλοδωρήματος στην Αμερική είναι το 10-25% του συνολικού λογαριασμού πράγμα που το καθιστά το μεγαλύτερο φιλοδώρημα από όλες τις χώρες.

Ο Trey Parker και Matt Stone προσφατα αγορασαν το εστιατόριο. με μεξικάνικη κουζίνα Casa Bonita στο οποιο δεν θελουν να ερχονται σε δυσκολη θεση οι πελατες στο θεμα των tips

Aνταποτοτικά δίνουν μισθό 30$ ώρα στους εργαζόμενους τους

Με τον τροπο αυτόν το προσωπικό του εστιατορίου έχει έναν πολύ καλό , πάνω από τον βασικό μισθό.

Οι 256 υπάλληλοι στο Casa Bonita ειναι πλέον οι πιο ακριβοπληρωμένοι σε όλο το Κολοράντο.

Δηλώνουν πολύ ευχαριστημένοι και από το εργασιακό περιβάλλον αλλά και από τον τροπο με τον οποίο αμείβονται

., Οι δημιουργοί του ‘South Park’ ζητάνε απο τους πελάτες να μην αφήνουν φιλοδωρήματα (tips) στο εστιατόριο που διατηρούν, για αυτό πληρώνουν 30$ την ώρα τους εργαζόμενους τους

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top