Καθημερινό φαινόμενο τα παράπονα για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς ενώ γνωρίζουν εξ αρχής που πηγαίνουν

hotel seminars

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την ακρίβεια σε διάσημους τουριστικούς προορισμούς είτε αυτός ο προορισμός λέγεται Μύκονος, Σαντορίνη είτε λέγεται Παρίσι.

Δεν μιλάμε για περιπτώσεις εξαπάτησης των τουριστών από επαγγελματίες που αμαυρώνουν τον κλάδο αλλά μιλάμε για εκείνες τις περιπτώσεις που τουρίστες, influencers και δημοσιογράφοι μιλάνε για τις πολύ υψηλές τιμές ενός προορισμού

Η επίσκεψη σε οποιονδήποτε τουριστικό προορισμό δεν είναι υποχρεωτική.

 Οι τιμές δημοφιλών τουριστικών προορισμών ενδιαφέρουν μόνο όσους έχουν επιλέξει χωρίς να τους πιέσει κάποιος να κάνουν εκεί τις διακοπές τους. Το να φωνάζουν κατόπιν εορτής για τις υψηλές τιμές είναι σαν να φωνάζουν για τις υψηλές τιμές της Gucci ή για την υψηλή τιμή μιας Porsche.

Ναι οι ντόπιοι μπορούν να παραπονεθούν ότι δεν βρίσκουν σπίτια για ενοικίαση η έχει αυξηθεί κατακόρυφα το κόστος ζωής όμως δεν έχει κανένα δικαίωμα να παραπονεθεί ένας τουρίστας που παράγγειλε από τον κατάλογο μια αστακομακαρονάδα στην Μύκονο και την πλήρωσε 400 ευρώ.

Τα ξενοδοχεία επίσης είναι αποδέκτες παραπόνων για τις τιμές , όπως μας αναφέρει ο Μάνος Τ. ο οποίος είναι reservation manager σε ξενοδοχειακό όμιλο με 5* ξενοδοχεία στην Κρήτη “Το πιο σύνηθες είναι να μας καλούν στο τηλέφωνο για κράτηση και να ζητάνε τιμή(ενώ έχουν δει ήδη τις τιμές μας στο διαδίκτυο) και όταν τους αναφέρουμε την προσφορά να ξεκινάνε τα παράπονα, και γιατί είστε τόσο ακριβοί, τόσα ταξίδια κάνω και δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιες τιμές”

Όλοι γνωρίζουν ότι τα εστιατόρια του Salt Bae, τα οποία φημίζονται για το κρέας, θεωρούνται από τα πιο ακριβά του είδους στον κόσμο και όμως ο συγκεκριμένος γίνεται συχνά πυκνά θέμα συζήτησης για τις τιμές που όμως υπάρχουν στον κατάλογο του.

Η Μαρία Ν. η οποία εργάζεται στην Σαντορίνη σε εστιατόριο μας αναφέρει επίσης “Ήρθαν δυο Γερμανίδες οι οποίες από το πρώτο λεπτό ήταν εύθυμες και φωτογραφιζόταν με θέα την Καλντέρα, παρήγγειλαν τον μισό κατάλογο και επέλεξαν και ένα από τα ακριβότερα κρασιά. Κατα την διάρκεια του γεύματος δεν σταμάτησαν να λένε στο προσωπικό τα καλύτερα για το φαγητό. Φεύγοντας μας άφησαν και ένα γενναιόδωρο tip. Την επομενη ημέρα ανακαλυψαμε απο την κακη πλευρα οτι οι δυο κοπελες ηταν influencers και κανανε post τον λογαριασμό που πλήρωσαν και ανέφεραν οτι δεν ξαναπατάνε Σαντορίνη γιατι ειναι πανάκριβα”

Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα Ελληνικά νησιά και με τον ανταγωνισμό που επικρατεί, εκτός των “παραδοσιακών “σοβαρών” επιχειρήσεων που τις διοικούν επαγγελματίες του χώρου, υπάρχουν και αυτοί η οποίοι είναι και μειονότητα που βλέπουν τον προορισμό, την δραστηριότητα του και τους επισκέπτες του, ευκαιρία για αρπαχτή.

Οι τιμές θα πρέπει να αναγράφονται και να είναι ξεκάθαρες και από εκεί και πέρα όποιος θέλει και αντέχει η τσέπη του, έχει την επιλογή να αγοράσει το προϊόν η την υπηρεσία.

., Καθημερινό φαινόμενο τα παράπονα για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς ενώ γνωρίζουν εξ αρχής που πηγαίνουν

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top