Καθημερινό φαινόμενο τα παράπονα για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς ενώ γνωρίζουν εξ αρχής που πηγαίνουν

hotel seminars

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την ακρίβεια σε διάσημους τουριστικούς προορισμούς είτε αυτός ο προορισμός λέγεται Μύκονος, Σαντορίνη είτε λέγεται Παρίσι.

Δεν μιλάμε για περιπτώσεις εξαπάτησης των τουριστών από επαγγελματίες που αμαυρώνουν τον κλάδο αλλά μιλάμε για εκείνες τις περιπτώσεις που τουρίστες, influencers και δημοσιογράφοι μιλάνε για τις πολύ υψηλές τιμές ενός προορισμού

Η επίσκεψη σε οποιονδήποτε τουριστικό προορισμό δεν είναι υποχρεωτική.

 Οι τιμές δημοφιλών τουριστικών προορισμών ενδιαφέρουν μόνο όσους έχουν επιλέξει χωρίς να τους πιέσει κάποιος να κάνουν εκεί τις διακοπές τους. Το να φωνάζουν κατόπιν εορτής για τις υψηλές τιμές είναι σαν να φωνάζουν για τις υψηλές τιμές της Gucci ή για την υψηλή τιμή μιας Porsche.

Ναι οι ντόπιοι μπορούν να παραπονεθούν ότι δεν βρίσκουν σπίτια για ενοικίαση η έχει αυξηθεί κατακόρυφα το κόστος ζωής όμως δεν έχει κανένα δικαίωμα να παραπονεθεί ένας τουρίστας που παράγγειλε από τον κατάλογο μια αστακομακαρονάδα στην Μύκονο και την πλήρωσε 400 ευρώ.

Τα ξενοδοχεία επίσης είναι αποδέκτες παραπόνων για τις τιμές , όπως μας αναφέρει ο Μάνος Τ. ο οποίος είναι reservation manager σε ξενοδοχειακό όμιλο με 5* ξενοδοχεία στην Κρήτη “Το πιο σύνηθες είναι να μας καλούν στο τηλέφωνο για κράτηση και να ζητάνε τιμή(ενώ έχουν δει ήδη τις τιμές μας στο διαδίκτυο) και όταν τους αναφέρουμε την προσφορά να ξεκινάνε τα παράπονα, και γιατί είστε τόσο ακριβοί, τόσα ταξίδια κάνω και δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιες τιμές”

Όλοι γνωρίζουν ότι τα εστιατόρια του Salt Bae, τα οποία φημίζονται για το κρέας, θεωρούνται από τα πιο ακριβά του είδους στον κόσμο και όμως ο συγκεκριμένος γίνεται συχνά πυκνά θέμα συζήτησης για τις τιμές που όμως υπάρχουν στον κατάλογο του.

Η Μαρία Ν. η οποία εργάζεται στην Σαντορίνη σε εστιατόριο μας αναφέρει επίσης “Ήρθαν δυο Γερμανίδες οι οποίες από το πρώτο λεπτό ήταν εύθυμες και φωτογραφιζόταν με θέα την Καλντέρα, παρήγγειλαν τον μισό κατάλογο και επέλεξαν και ένα από τα ακριβότερα κρασιά. Κατα την διάρκεια του γεύματος δεν σταμάτησαν να λένε στο προσωπικό τα καλύτερα για το φαγητό. Φεύγοντας μας άφησαν και ένα γενναιόδωρο tip. Την επομενη ημέρα ανακαλυψαμε απο την κακη πλευρα οτι οι δυο κοπελες ηταν influencers και κανανε post τον λογαριασμό που πλήρωσαν και ανέφεραν οτι δεν ξαναπατάνε Σαντορίνη γιατι ειναι πανάκριβα”

Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα Ελληνικά νησιά και με τον ανταγωνισμό που επικρατεί, εκτός των “παραδοσιακών “σοβαρών” επιχειρήσεων που τις διοικούν επαγγελματίες του χώρου, υπάρχουν και αυτοί η οποίοι είναι και μειονότητα που βλέπουν τον προορισμό, την δραστηριότητα του και τους επισκέπτες του, ευκαιρία για αρπαχτή.

Οι τιμές θα πρέπει να αναγράφονται και να είναι ξεκάθαρες και από εκεί και πέρα όποιος θέλει και αντέχει η τσέπη του, έχει την επιλογή να αγοράσει το προϊόν η την υπηρεσία.

., Καθημερινό φαινόμενο τα παράπονα για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς ενώ γνωρίζουν εξ αρχής που πηγαίνουν

AA rosette vs michelin
Uncategorized
papadakispaul

AA Rosettes vs Michelin Stars. H Σημασία τους στην Επιτυχία Εστιατορίων

Τα AA Rosette Awards αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία γαστρονομίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Απονέμονται από την οργάνωση The AA (Automobile Association) και στοχεύουν στην αναγνώριση των εξαιρετικών εστιατορίων και της υψηλής ποιότητας κουζίνας που προσφέρουν. Το σύστημα των

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top