Βρετανός τουρίστας έχασε την ζωή του σε ξενοδοχείο αφού κατανάλωσε 21 ποτά από το bar list

hotel drink list

Ο Timothy Southern 53 ετών άφησε την τελευταία του πνοη στο Royal Decameron Club Caribbean στο Saint Anns στην Καραιβική κατα την διάρκεια των διακοπών του, αφου μετα απο challenge ήπιε και τα 21 πότα του drink list του ξενοδοχείου.

., Βρετανός τουρίστας έχασε την ζωή του σε ξενοδοχείο αφού κατανάλωσε 21 ποτά από το bar list

Ο άτυχος τουρίστας συνοδευόταν από μέλη της οικογένειας του τα οποία κατηγόρησαν τα σωστικά συνεργεία τους για την αδυναμία τους να αντιμετωπίσουν ένα τέτοιο περιστατικό

Η έρευνα για τα αίτια του θανάτου του Κυρίου Southern αποκάλυψε ότι έπινε μπράντι και μπύρες από νωρίς το πρωί μέχρι την στιγμή που αποδέχθηκε το challengeήπιε τα ποτά του καταλόγου, γύρω στα μεσάνυχτα. Κατα την επιστρφη του στο δωμάτιο του ξενοδοχείου έχασε τις αισθήσεις του

Καθώς δεν υπήρχε ιδιωτική ασφάλιση η οικογένεια δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην μεταφορά της σωρού και ζήτησε χρηματοδότηση μέσω του gofund me

., Βρετανός τουρίστας έχασε την ζωή του σε ξενοδοχείο αφού κατανάλωσε 21 ποτά από το bar list

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top